ST 1100 parempi penkki?

Aloittaja Pannari Petteri, 12.09.09 - klo:00:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tänään sain hakea penkin verhoomosta!
Olen kyllä tyytyväinen, Corbini sai runkoonsa uutta nahkaa ja hyvältä näyttää. jeejee:

Kuvissa ei näy uudet ompeleet ja muodot kunnolla kun pyhkäsin heti sian ihraa pintaan, ettei mene nahka pilalle. :D

Komia on.
Pikkasen pisti silmään nuo sivulaukkujen kantokahvat. Mitä mahdat niille keksiä ?
Aurinko niille jo omansa onkin antanut... :D
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 17.03.14 - klo:14:10
Pikkasen pisti silmään nuo sivulaukkujen kantokahvat. Mitä mahdat niille keksiä ?
Aurinko niille jo omansa onkin antanut... :D

Tiedän ja yhessä vaiheessa yritinki ottaa niitä irti ja olisin kilikolipullolla maalannu mutta olivat perkuleen lujassa vaikka ruuvit irrotti, enkä viittiny alkaa särkeen paikkoja.

Huh kun kiiltää !!! milläs olet kiillottanu ??? mulla kävi kerran niin et meni vahingossa suihkevahaa penkille
eikä se emäntä meinannu pysyä siellä ollenkaan, kun oli niin pirunmoisen liukas, pesin sitä fairylla pois kauan
ennenku mamma alko pysymään siellä paikallaan.

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 17.03.14 - klo:16:30
Huh kun kiiltää !!! milläs olet kiillottanu ???

Tämmösellä sutasin, imeytyy nahkaan n. vuorokaudessa, eikä jää pliukkaaksi.

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.03.14 - klo:13:37
Tänään sain hakea penkin verhoomosta!
Olen kyllä tyytyväinen, Corbini sai runkoonsa uutta nahkaa ja hyvältä näyttää. jeejee:

Kuvissa ei näy uudet ompeleet ja muodot kunnolla kun pyhkäsin heti sian ihraa pintaan, ettei mene nahka pilalle. :D
Siis ihan oikeesti Jarska, ootko sä laittanu "vanhan" pankun? Muistat varmasti että mulla kans on, vm. -92 candyred. Ja muistat ehkä sen satulan....Corbin...uudelleen verhoiltu, syystä siitä että vanhan kerni=keinonahka=PVC=Polyvinyylikloridi päällyste halkesi. Vein, "kilpailuttamisen seurauksena (=nuuka mies)" Helsingin verhoilualan ammattioppilaitokseen jossa tyttö teki oppilastyönä uuden päällyksen, punaisilla terenauhoilla. Oli viimisen päälle työ. Ja makso huikeat 80€.

Lainaus käyttäjältä: KHU - 18.03.14 - klo:20:52
Siis ihan oikeesti Jarska, ootko sä laittanu "vanhan" pankun? Muistat varmasti että mulla kans on, vm. -92 candyred. Ja muistat ehkä sen satulan....Corbin...uudelleen verhoiltu, syystä siitä että vanhan kerni=keinonahka=PVC=Polyvinyylikloridi päällyste halkesi.

Jep, sellanen tupsahti meille tuossa muuan viikko takaperin.
Muistan mää sen sun satulan, samallai halkeili tuo meidänki penkki.

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 17.03.14 - klo:16:30
Huh kun kiiltää !!! milläs olet kiillottanu ??? mulla kävi kerran niin et meni vahingossa suihkevahaa penkille
eikä se emäntä meinannu pysyä siellä ollenkaan, kun oli niin pirunmoisen liukas, pesin sitä fairylla pois kauan
ennenku mamma alko pysymään siellä paikallaan.
Tuotatuota...vois kokkeilla sitä suihkevahaa itsekin, pyrkien samaan tulokseen. Sillä erolla, että kaasuttelisi sitten karkuun...
(Onneksi RakasRouvani ei tätä lue!!)

Tapansa kullakin päästä emännästä eroon  thumbsup1
Mä laitoin ton entisen kans kantapäät yhteen ja etenin jälleen ja nyt onkin
mukavaa kun ei oo kukaan sanomassa mitä pitää...täytyy...saa tehdä  jeejee:

Powered by EzPortal