ST 1100 parempi penkki?

Aloittaja Pannari Petteri, 12.09.09 - klo:00:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eli olisiko innokkuutta hankkia parempi penkki pannariin?
Esim. baehrn istuin?
En toki tiedä onko "kimppatilauksesta" rahallista hyötyä, mutta ajattelin vain....?
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

12.09.09 - klo:14:28 #1 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:40 käyttäjältä jarska
Tuosta penkistä on jo aikamonta topiccia, aihe on siis mielessä
Ajattelin vähän sellaista, josko seuraavassa meetissä pidettäisiin penkinistujaiset,
ja kokeiltaisiin mikä on se paras penkki (omaan persukseen), eli ajeltaisiin
jonninmoinen lenkki toisen penkillä. multa saa lainaan ainakin frensmannien laitoksen.
sitten voitaisiin vääntää kimppajuttua, jos valmistaja lähtee mukaan.
ideana hyvä, mutta oma perse pitää testata penkin kanssa ensin.

Tämä baehr:n jakkara kiinnostaa kovasti jakkara

Nyt olisi hyvää aikaa "tilailla" uutta jakkaraa, mutta löytyykö joltakin tuo kyseinen palli.

Täytyisi ensin oikein omaa persiitä siihen sovittaa, parasta olisi oikeat koeajot.

Saakos tuon ilman baehr tekstiä?? Ilman sitä tyylikkäämpi, tilalle vaikka teksti "1100/Honda"
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Tervehdys.
Itselläkin käynyt mielessä kyseisen penkin laitto. Kyselin maahantuojalta hintoja ja ohessa vastaus:


Penkki tulee lähettää/tuoda meille tänne Espooseen omalla kustannuksella ja laitamme satulan yhteislähetyksenä Saksaan.
Peruspenkin osalta muutostyö on 265€ + 60€ rahtikulut (Espoo-Saksa-Espoo).

Lisävarusteena saatavana lämmitys tai geeli. Lämmitys ja geeli ei voi olla yhtäaikaa, koska geeli ei tykkää kovasta lämmöstä

WWW-sivujen kautta ei penkkien tilauksia voi jättää, koska tilauksen käsittely menee eri tietä.
Tuo 11,50€ on postimaksu meiltä asiakkaalle, jos maksu tulee pankkisiirtona. Postiennakkona toimitettaessa, lisätään vielä Itellan 3,65€


terv
Juha Lamminaho

Miekin oon katellut uutta penkkiä, tietty siinä sais olla persuslämmitin!

Kyseinen penkki ollut 2 ajokautta.Ehdottomasti parempi kuin alkuperäinen,ei puudu reidet ollenkaan.Kyytiläiselle vielä parempi kuin alkuperäinen,etenkin jarrutuksissa
erinomainen pito,ei luista kuskiin kiinni.Kuskin pituus aikaratkaiseva juttu,itse olen 184 cm,ehdoton maksimimi mitta,nytkin polvet katteessa kiini.Penkki nimittäin on 1-2 cm matalampi kuin alkuperäinen.
Koeajo ei enää onnistu mut "kylmät tyypit" saa ottaa......pyörä Jämsänkoskella.

Tuohan on oikein positiivinen tieto Meesse.

Onkos sulla tuossa penkissä sitä geeliä ja jos on niin pehmeätä vai kovempaa??

Tuo "madaltava" vaikutus on oikein tervetullut koska mulla lähtee noi jalat ihan perseestä. :hmph:
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Nytpä heitit vaikean kysymyksen,empä osaa sanoa geelistä mitään.
Eikös ne laita uudelleen muotoillun pehmusteen omaan pohjaan.Geeli varmaan
lisähintaan,ei mulle maininnu mitään geelistä ??????? Luultavasti ei ole ollenkaan..

Joo hintaan lisää 85€ ja molemmissa on geeli etu-ja takaosassa.

Mahdollisesti "kaivertavat" sopivasti pois sitä alkuperäistä vaahtomuovimateriaalia geelin tieltä.??

Kumpikohan mahtaa olla "parempaa" tommonen kermaperseelle tarkoitettu pehmeä vai kova geeli?
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Topsellerie nettisivuilla on aika paljon vaihtoehtoja penkkiin.
Oma penkki on sieltä kotoisin, ja persus ei ainakaan puudu.
Ja kovasti on kehuttu Corbinin valmisteita.
Pitäisi järjestään jonkinlainen koeistunta, niin jokainen löytäisi sen oman parhaan.

Mites toi topselleri tekeekös ne "asiakkaan" penkkiin uuden pinnan vai ihan uuteen runkoon?

Muutenhan nuo muistuttavat aikapaljon toisiaan, sellerillä vain pintamatskua saapi valkata lähes rajattomasti mutta meneekö ihan mettään jos itse säätää materiaalit ja värit....Kun pitäis aina nähdä "valmis" tuote ennen kuin ostan....sen verran vanhanaikainen kun oon.


Baehr:n jakkarassa hyvät värit mutta signeeraus häiritsee.
Topselleri muuten hyvä mutta miten paljon materiaalit "muuttuu" kun ne näkee luonnossa?

 :-k
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Topsellerin nettisaitin kuvien laatu on heikko. Materiaaleja pitäisi päästä hipslaamaan, niin tietäisi mitä ostaa.
Siellä on sitten vähän väliä erikoishinnoittelua, joten kannattaa seurata.
Jos penkinostajia on enempi, niin määrässä olisi voimaa.

tuossa avattaressa näkyy se fransmannien valmiste.

06.11.09 - klo:18:18 #12 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:41 käyttäjältä jarska
Tartteisin st 1300 sataseen paremman penkin ! Jos olette tilaamassa kimpassa niin ja hinta olisi kohtuullinen niin olen mukana projektissa .

No niin.....itse olen tehnyt oman ratkaisuni penkkiasiassa !
Tilaukseen lähti tämä baehr satula. Eteen geeliä sitä kovempaa
mallia. Saa nähdä millainen on sitten käytännössä.....?
Hintaa tulee 265€+geeli 55€+rahti n.60€.
Lähtee kuulemma yhteispakettina Espoosta Saksaa....ja
toimitusaika on max. 2 kk.
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

18.01.10 - klo:12:33 #14 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:41 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: KaukoTopsellerie nettisivuilla on aika paljon vaihtoehtoja penkkiin.
Oma penkki on sieltä kotoisin, ja persus ei ainakaan puudu.
Ja kovasti on kehuttu Corbinin valmisteita.
Pitäisi järjestään jonkinlainen koeistunta, niin jokainen löytäisi sen oman parhaan.

Tuliko tuolta topselleriltä uusi penkki,vai pitikö sinne lähettä vanha penkki ?
Mitä tuli maksamaan kaikkineen kuluineen? Tietenkin olisi kiva nähdä minkä näköinen penkki sinulla on  

Powered by EzPortal