St 1100 pleksi

Aloittaja unnah, 17.02.09 - klo:15:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

MRA:ta löytyy mutta onkos kenelläkään Puig´ia

Tollanen pituus 56cm, olisi vaan "yhdestä kappaleesta".
Löytyy kirkkaana ja savun värisenä.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Tuo näyttä hyvältä.Entisessä st1100:sessa mulla oli itse korotettuna ja se vastasi tuota.Katkaise se kuviosahalla niin, että näet yli n. 20 metrin päähän.Sen verran olen noita kokeillut, että tiedän sanoa tuosta jotain.Moottoripyörän pleksi pitää olla vaakasuora tai jopa vähän kovera yläreunastaan.Kaareva yläreuna kasaa kaikki virtauslinjat ajurin taakse yhteen.Voi laittaa ohuita,vaikkapa villalankoja tuulilasin yläreunaan teipillä kiinni ja tuulettomalla ilmalla lähteä ajelulle.

11.06.09 - klo:17:11 #32 Viimeisin muokkaus: 17.02.11 - klo:00:21 käyttäjältä Timppa
Mittasin juur tuon originaalin niin sen pituus oli vain 42cm !!!

Sitten olisi vielä ns.välimalli korkeus 50cm.  :-k 

Täältä
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kirkas tietysti olisi muuten hyvä, mutta näyttää jäjkiasennetulta.Ottaisin sen savutetun.Eipä taida olla vaan ruskeaa savua.Muuten tuo suorareunainen on hyvä.Mieluimmin liian korkea, siitä on aivan helppo lyhentää.Teippaus vaan maalarinteipillä piirto ja kuviosahaa.Ensin pelkkää tussia, että näkee koska korkeus on hyvä vain ajurille säädetyllä jousituksella.Se on erittäin tarkkaa puuhaa.Muista pois siitä saa, mutta lisätä on vaikeampi.Minkä pituinen olet?

Jalat kun lähtee ihan persiistä ja selkää on kuin koripalloilijalla niin yhteispituutta onkin kertynyt kunnioitettavat 172cm.  elina1

Taitaa toi matalampi versio jo riittää.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

No kyllä riittää.Jääkö se alkuperäinen lyhyeksi?Itse olen 189. Tämähän on ulkoilmaurheilua, joten ei sitä aivan tuulettomaksi saa.

Eihän toki tarvitsekaan "tuuleton" olla, mutta kun pikkasen "lasket" päätä alemmas niin tulee lähes äänettömäksi suhinoista. Sellanen vajaa 5cm riittää.
Olis vaan niin komiaa ajaa pää ylväästi pystyssä ilman tuulen suhinaa. 22yikes
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Sama asia muakin vaivas aluksi.Sitten jatkoin pleksiä.Mun vaan piti jatkaa niin paljon, että oli kova työ kokeilla ja samalla hiukan levitinkin sivukiinnikkeiden yläpuolelta lähtien.Tuli todella hyvä.Tämä st1300:en pleksi on kuin leija joka heiluu puolelta toiselle ilmavirrassa ja foplaa koko pyörää määrätynlaisella tuulella.

Selasin Nettimotoa ja huomasin siellä varsin ison plexin pannarissa id:805969, onko kenelläkään kokemusta tuollaisesta plexistä? Ja mistä noita saa?

Herättelen taas keskustelua, aurinko pilkistelee jo !!!!
En malttanut odotella kokeiluja, vaan menin tilaamaan tuon MRA:n.
Tietovajavaisena en ymmärrä, kun minulle tuli n. 20cm "matala" pleksi, kun luulin että koko hoito menee uusiksi. Ei ollut kuvaa Stormin katalogissa.

Eli täytyykö minun lyhentää alkuperäistä ja kuinka paljon, vai asennetaanko tämä suoraan sen jatkoksi. Pituus tietysti jotain merkkaa, 175cm. Onko sopivuus silloin paras kun originaali on koskematon. Huomenna pääsen mittailemaan pyörään, mutta näin vinkiksi olis hyvä tietää. Etiketissä mainitaan vain MRA Vario ST 1100, ei mitään Touringia , eikä Maxia.
You Only Live Twise

Lainaus käyttäjältä: "pannam"Herättelen taas keskustelua, aurinko pilkistelee jo !!!!
En malttanut odotella kokeiluja, vaan menin tilaamaan tuon MRA:n.
Tietovajavaisena en ymmärrä, kun minulle tuli n. 20cm "matala" pleksi, kun luulin että koko hoito menee uusiksi. Ei ollut kuvaa Stormin katalogissa.

Eli täytyykö minun lyhentää alkuperäistä ja kuinka paljon, vai asennetaanko tämä suoraan sen jatkoksi. Pituus tietysti jotain merkkaa, 175cm. Onko sopivuus silloin paras kun originaali on koskematon. Huomenna pääsen mittailemaan pyörään, mutta näin vinkiksi olis hyvä tietää. Etiketissä mainitaan vain MRA Vario ST 1100, ei mitään Touringia , eikä Maxia.

Kyllä tuo MRA-pleksi tulee kokonaan uusi, eli entinen pois ja uusi tilalle. Ohessa kuva sellaisesta.
Tuote ostettu aikoinaan suoraan Saksasta.

Kiitos tiedosta. Olen siis tilannut tai ( käsittänyt ) väärin. Mutta en tajua vieläkään, mitä tämä pelkkä Vario merkkaa????? Täytynee kysyä Stormilta asiaa.
You Only Live Twise

Lainaus käyttäjältä: "pannam"Kiitos tiedosta. Olen siis tilannut tai ( käsittänyt ) väärin. Mutta en tajua vieläkään, mitä tämä pelkkä Vario merkkaa????? Täytynee kysyä Stormilta asiaa.

Tuollasesta osotteesta voit käydä katsomassa millainen sen pitää olla. Sitä saa kahta korkeutta ja kahdella tummuusasteella. TUolta voi myös tilata, jos et muualta saa.

http://www.bikehps.com/acatalog/Vario_T ... Honda.html

Älkää hosuko noiden tilaamisien kanssa.Keväällä voi kokeilla toisten pyöriä(ennen asennusjuomaa),niin huomaa tarvitseeko noita.Itse asensin kerran tuollaisen lisähärpäkkeen, parinpäivän päästä otin pois sen.Nuo kaikki asiat tuon tuulen kanssa riippuu ajurin pituudesta.Emännän mielipide on myös tärkeä, muuten ei se tuu kyytiin. _1_v

Lainaus käyttäjältä: "Marakeesi"
Lainaus käyttäjältä: "pannam"Kiitos tiedosta. Olen siis tilannut tai ( käsittänyt ) väärin. Mutta en tajua vieläkään, mitä tämä pelkkä Vario merkkaa????? Täytynee kysyä Stormilta asiaa.

Tuollasesta osotteesta voit käydä katsomassa millainen sen pitää olla. Sitä saa kahta korkeutta ja kahdella tummuusasteella. TUolta voi myös tilata, jos et muualta saa.

http://www.bikehps.com/acatalog/Vario_T ... Honda.html

Myöhäistä katua, kun on jo.... jne... elina1
You Only Live Twise

Powered by EzPortal