ST 1100 SATULA

Aloittaja jussi613, 11.11.10 - klo:09:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Äläsnyt vielä 062802jumpie koska olen vain köyhä................... mutta jos saatais kahden wingin alajaosto tonque2
You Only Live Twise


Minulla jäi tuo geelipenkki joutilaaksi, kun olen nykyään Bemarin omistaja. Voin ottaa kuvia halutessa ja ainakin minun vakionopeussäätimen asennuskuvissa ko penkki näkyykin.

Lainaus käyttäjältä: pannam - 10.12.10 - klo:18:26
Äläsnyt vielä 062802jumpie koska olen vain köyhä................... mutta jos saatais kahden wingin alajaosto tonque2

Hondahan se wingikin on!  thumbsup1 ei kai sen niin väliä kun vaan on just se, mist ite  tykkää?
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Lainaus käyttäjältä: jussi613 - 17.12.10 - klo:09:00
serekille meen satula tuli eilen kotiin tuotuna ja oli viimisenpäälle vaimo oli niin tyytyväinen et ei meinannu tul lainkaa enää mun päälle istumaan... he hee thumbsup1

thumbsup1

omaani odotellessa... tai siis ootan sitä joskus ensvuoden alus tulevaks..
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Lainaus käyttäjältä: jussi613 - 18.12.10 - klo:15:14
meille perjantaina tuli tälläinen

thumbsup1 mulle samanlainen mut vihreil koristeil ja ompeluksil
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Tulikos noihin perseenvastakappaleihin Geelit?

Porissa on kohta TopSellerin jakkaroita vaikka kuinka. bittebitte  elina
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Top Sellerin väki tänne tekemään mainosvideota!!!  reps elina 062802jumpie
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

varovasti ettei käy kuin las vegasissa entisaikaan...

h-e-l-p
->
(uc(4
->
kopsista
->
35.gif

Vähän sellaista ongelmaa, että alkuperäinen jakkara on varmaan kulahtanut jonkin verran kun tuppaa istuttaessa valumaan ihan siihen tankkiin kiinni ja silloin ottaa polvet kiinni katteisiin. Ei uskalla laittaa polvisuojia katteeseen kun sitten polvet nojaa koko ajan katteeseen. Löytyykö omakohtaisia kokemuksia moisesta ja minkälaisella satulalla tuollainen on korjaantunut? Yksi vaihtoehto on, että irrotan vanhan nahan, sipaisen siihen pari senttiä superlonia ikäänkuin kompensoimaan vanhan kulahtamista ja niittaan nahkan takaisin kiinni. Sillä saisi kenties edullisesti testattua, että korjaantuuko asento. Tai sitten tilaan uuden penkin mutta silloin pitäisi jo tietää että onko oma kulahtanut ja paljonko ettei tilaa liian matalaa satulaa... hankalaa tälleen kylmiltään.

Jos tilailet esim. tuolta Porilaisten suosimasta topseller jakkaravirmasta niin istuin joka tulee on aina vakio korkeuksinen siis alkuperäisen jakkaran mitoilla, mutta sitä voi tuunata madaltaa tai korottaa.
Kuten myös kuljettajan istuinosaa "pidentää" tai lyhentää, tässä tapauksessa takamatkustajan osuus vastaavasti muuttuu toiseen suuntaan......
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

21.12.10 - klo:01:09 #25 Viimeisin muokkaus: 21.12.10 - klo:01:12 käyttäjältä serekki
mä en tiedä mimmoinen satula tossa Viherkäisessä on. tai onko se ylipäätään Panin oma. kun en ole missään tollaiseen törmännyt. oletan et sitä on joku joskus jostain syystä tahi toisesta korottanut. tämän oletetun toimenpiteen seurauksena ajoasento oli lievästi etukenoinen joka taas (edelleen oletettavasti) aiheutti sen et yläselkä väsyi ajaessa koska paino asettui enemmän käsille.

TÄSÄ viel kuva, jossa Viherkäisen itstuin näkyy melko hyvin

kuten sanottua, tämä kirjoitus on omaa olettamustani, enkä siis ole koskaan istunut sellaisella Panin jakkaralla mikä muilla on, joten tietyllä varauksella suhtautuen sitte tähän asiaan.

lisättäköön vielä että istuimessa itsessä ei ole mitään vikaa, ehjä ja mukava. apukuskin paikalta tosin valuu jarrutettaessa.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Jussi oli laittanu linkkiä jonnekkin ameriikansivulle. sieltä löyty TOMMONE geelijakkara
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Kaikki kuntosalille siis voimailemaan. Venyttelyt ei auta jos on huono selkä, punttiharjoitus tekee kunnon kaupoin. Ne jakkarat on kaikki päin p....ttä ellei selkä ole kunnossa. butt1 Vain minun mielipide. :w-)(

Moi!
Olisko kenelläkään omakohtaista kokemusta Laihian Ajomako firmassa tehdystä satulasta? Olen aikeissa siellä muotoiluttaa omani.

t. Jari

Pani tuli tossa viikolla omaan talliin ja siinä kun vähän "kylmii" tyyppejä otin totesin, että jakkara vois olla vähän enenpi muotoiltu ja jos sitä sais vaikka pari senttii laskettuu , olis tosi hyvä. Miten toi satula mahtaa lähtee irti, onko iso homma irroittaa? Hieno homma, että täällä sivuilla on esim. paljon satuloiden kuvi, joista saa mallia, kun vie verhoilijalle. Ajattelin käyttää jotain paikallista.Sit olis toinen asia kun huomasin että akku ei oo enää ihan viimeses tikis niin mä rupesin miettimään et mist siihen pääsis käsiks ja miettisi et tarttis olla esim. omistajan käsikirja tai joku vastaava opus saisko simmost mistään suomenkielist lontoon murre kun mult ei oikee suju

Kiitos jo etukätte ku joku teist mua kuitenki auttaa.

Powered by EzPortal