"Paremmat" kahvakumit ?

Aloittaja sammy76, 03.07.10 - klo:23:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Onkos kukaan täällä vaihtanut orginaaleja kahvakumeja ns. parempiin?  parin pitkän ajopäivän jälkeen tuli kyllä mieleen että josko olisi mailmassa parempia kahvakumeja. omat siis orginaalit ilman lämpövastuksia ja oma räpylä on suht pieni elikkä halkaisija ei hirveemmin saisi kasvaa kumeissa. ulkomailaisilla foorumeilla ovat ainakin kehuneet bemarin kahvakumeja ja neopreeni kahvoja. mistähän noita sais ja mitkä koko merkinnät noissa on?

laitetaan nyt vielä kuvia (toinen kuva on FJR:rrästä, älkää antako hämätä)

Mulla ollu tonnisatasessa jo monta vuotta nuo bemarin tupet jotka tuossa jammussa. Tyytyväinen olen ollut, hyvä tartunta noissa ja ohuet tyvestä. Vielä kun sais alle kahvalämmitin vastukset.
Niin ja ihan täältä koto suomesta ostin, oliskohan ollu Mototrip.
T. Kalle

Mulla oli mielessä just sama, kun ajelin tässä helteessä "kevyellä" varustuksella ja ilman hanskoja. Tunsi paremmin, että eivät voi kahvat tuosta liukkaammiksi tulla. Olisin vaihtanut jo kiireesti, mutta kun on ne lämppärit, ei kehtaisi koko hoitoa uusia. 22yikes
You Only Live Twise

noita bemun kummeja vois kokeilla. vieläkun joku kertoisi mikä koko sopisi tuohon :-k

ebaystä löysin bemun kahvakumit saksasta jotka käyvät  BMW 1100 R RS 1000 C1 125 ja on 130mm pitkät
sopisko noi??

ja hintaa on 37,84€ toimituskuluineen

coolride lämpöelementit menisivät putken sisään, ei kahvakumejen poistoa tms
eli silloin voisi olla ihan millaiset vaan.
http://www.coolride.de/onlineshop
Kokeilkaa nyt joku noita, on käsittääkseni toimiva ratkaisu.

No mutta tuossahan olisi erinomainen ratkaisu kun en itse tykännyt orgis kahvalämmittimistä kun tuntui olevan hieman liian paksut.

sekä tuon katkaisimen voisi vaihtaa portaatomaan säätöön elina1

Jos ja kun ostat nuo Coolridet, niin kerro mikä ero 89 ja 129 eur elementeillä.
Webbisivuilla tuo ei auennut mulle mitenkään

Nuo kai käyvät 1300:een. Vanhanliiton koneissa on ainakin rautaa täynnä koko putki, johon painot ruuvataan !!!!
You Only Live Twise

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"Jos ja kun ostat nuo Coolridet, niin kerro mikä ero 89 ja 129 eur elementeillä.
Webbisivuilla tuo ei auennut mulle mitenkään

eipä itelläkään saksankieli taivu vaikka sukunimi toisin antaa ymmärtää.. sen kyllä ymmärsin että kalliinpi ois joku "deluxe" malli ja halvempi tavanomainen, se mikä erona on ei oo hajuu :-k

mutta ensi talven juttuja nuo ellei jopa sitä seuraavan koska ei ole juuri nyt paikkaa laitella pyörää.

Minulla tuntui nuo tonnisatasen alkuperäiset tupet kovin ohkaselta kouraan. (..tottunu pitään kiinni paksummasta ja pehmeämmästä..)
Sattu huoltiksella silmään yhden kurapyörän tupet. Kaveri oli kietonu semmosta kaksiosaista ikkunatiivistettä tuppeen. Semmosta pyöreäprofiilista. Kokeilin samaa - ja heureka!

Nyt tuntuu että pikkusormen puutuminen on historiaa ja kahvalämppärien hankintakin on unohtunut.
Maksaa muutaman euron ja on muuten mukavan tuntunen ajelu.gif

Powered by EzPortal