motoristin kevätpäivät alahärmässä

Aloittaja sepeteus, 04.04.10 - klo:07:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

04.04.10 - klo:07:44 Viimeisin muokkaus: 15.04.10 - klo:05:49 käyttäjältä sepeteus
Kevät terveiset Naantalista ! Täällä oli eilen prätkiä liikkeellä pilvin pimein perhana, kun oma on vielä talviteloilla,
kävin kyllä potkimassa renkaita jo eli siitä se lähtee,ehkä tiistaina vien hänet kesän ensi lenkille ?
Onko muita pannaristeja lähdössä motoristin kevätpäiville Alahärmään 29.5. ? Itse en ole vielä ihan varma,
kun aloitan työt uudessa paikassa Loviisassa 12.4. terv, Sepeteus.

Hahaa ! homma onnistuu ! Lähdetään pe iltapäivällä ajamaan kohti suuria seikkailuja !!!

Tarkoitus olisi mennä....,mutta aika näyttää kuinka käy. #-o
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

14.04.10 - klo:05:45 #2 Viimeisin muokkaus: 19.04.10 - klo:19:14 käyttäjältä sepeteus
Sepeteus menossa 28 pv jeee !!!  4 h maatilamajoituskin on jo hommattu !

Meit on tulos tohon kämppään vaan kolme joten olis yx punkka vapaana !

Kyllähän siellä pitäs käydä kun on noin lähelläkin saa vain nähdä ehtiikö.
 rd11.gif

Mä olen melko varmasti myös lähdössä Alahärmään perjantaina.

Saisin peruutetun 4 hengen huoneen pe-su Mäntylinnasta hintaan 90 ekee/vrk.

Sinne mahtuis myös jos majoitusta vailla, 3 punkkaa vapaana.

Jos en saa muitakin tonne, niin mahtuuko Sepeteuksen huoneeseen vielä?

Tarkootus olis tulla markille, jollei taivas repiä niskahan. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Mä aattellin kans päiväseltään kävästä, jos ei kovin sada.

Tere Jarska ! Kaverille kävi vähän huonosti, nivus leikattiin mut tikit ei pitäny joten ei voi tulla Alahärmään.
Mulla oli 4 h kämppä 30 e/vrk, mut vaihdoin sen 2 h peruutus kämppään. Siellä on nyt sitte yx punkka vapaana
osoitteessa (googlesta näet paikan ) Marjatan koto (Ekolan loma )  Ekotie 719 Kuoppala Alahärmä Kauhava.
13 km Power Parkkiin (mennään etelästäpäin ohi ) Liinavaatteet+pyyhkeet ja sauna kuuluu hintaan, runsas aamiainen 6 egee hah ei paha vai ? welcome
Ai nii ilmota jos tulet, mä kerkiin sinne vasta joskus klo: 20-21 illalla. Loviisasta autolla Tampereelle ja Pannarilla
loppu matka. aikaa menee ??? Tuntia. mun puh: 050/5603355.

Lainaus käyttäjältä: "sepeteus"Tere Jarska ! Kaverille kävi vähän huonosti, nivus leikattiin mut tikit ei pitäny joten ei voi tulla Alahärmään.
Mulla oli 4 h kämppä 30 e/vrk, mut vaihdoin sen 2 h peruutus kämppään. Siellä on nyt sitte yx punkka vapaana
osoitteessa (googlesta näet paikan ) Marjatan koto (Ekolan loma )  Ekotie 719 Kuoppala Alahärmä Kauhava.
13 km Power Parkkiin (mennään etelästäpäin ohi ) Liinavaatteet+pyyhkeet ja sauna kuuluu hintaan, runsas aamiainen 6 egee hah ei paha vai ? welcome
Ai nii ilmota jos tulet, mä kerkiin sinne vasta joskus klo: 20-21 illalla. Loviisasta autolla Tampereelle ja Pannarilla
loppu matka. aikaa menee ??? Tuntia. mun puh: 050/5603355.

Kiitos Sepeteus, mutta ehdin jo varata ton 4 hengen huoneen Mäntylinnasta kuitenkin.

En viiti enää perua kun näyttää tulevan muitakin(ehkä) kimppamajotukseen.

OK ! Ehkäpä joku vielä tarvii halpaa ja hyvää majoitusta ? r070.gif

Härmään ollaan menossa
onhan patalahden keikasta jo viikko vierähtänyt
ja pannari suorastaan vaatii päästä tien päälle.

Tarkoitus olis kans mennä, vaikka ehkä pieniä sadekuuroja niskaan saakin. bikeri
Jatkan vielä tähän, menkää kokeilemaan sitä puuvuoristorataa, onmeinaan vauhtia alusta loppuun.

Sepeteus olet valinnut hyvän majoitus paikan itse olin samassa paikassa parivuottta sitten hinta/laatu kohdallaan isäntäväki mukavia.Paikka on aikas sivussa ja saman niminen tie löytyi parivuotta sitten myös Ylihärmstä josta mekin vauhtia haimme nyt en ole tulossa Härmähän t. make

:blah5: edelleen kylmää naurua naurava motoristi palasi kotiin 2min. ennen kaatosateen alkamista. Ja taas hymyillytti redtan
You Only Live Twise

Lainaus käyttäjältä: "pannam":blah5: Hymyilevä motoristi kävi powerparkissa ja tapasi tuttuja, sitten sateen alkaessa  redtan

Lähdit sitten kesken pois. #-o

Pikkasen piskotteli kotimatkalla mutta kunnialla kotona (22.00)
Pannarikin tykkäsi kulutus tänään 4,89l/100km  thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Powered by EzPortal