1100:sen mittariston "hylly"

Aloittaja Timppa, 21.11.09 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuollainen tuli mieleen, muistan hämärästi nähneeni tuollaisen mittariston päälle asennetun "hyllyn" Ähtärissä. Kenellähän sellainen oli (khu)?

Tuollaiseen saisi helposti kiinni navin ja kameran ja.....
Mikä tärkeintä jää mopon katteet ilman niitä rumentavia ylimääräisiä reikiä.
Minusta tuo "hylly" kiinnitettiin katteissa jo olevien pulttien alle.

Jos tuosta saisi "valmiit piirustukset" helpottaisi niinmaan perusteellisesti. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Juu, mulla oli ja on. Tapasin muutama vuosi sitten Hymyilevän Motoristin Kevätpäivillä  Tosikko vm-50:n ja näin hänellä sellaisen hyllyn josta myös kuvia netissä. Sovittiin että tulen käymään L-rannassa ja saan siellä "piirustukset" ko. laitteesta. Ok, kävin ja hän ystävällisesti irroitti hyllyn ja piirustettiin siitä sapluuna pahville joka on mulla vielä tallessa. Työkaverin kaveri sitten laserilla leikkasi pellistä mallin mukaan tasaisen lätkän johon peltiseppä pokkasi tarvittavat mutkat ja eikun heittämällä paikalleen juuri niinkuin Timppa sanoi, olemassa olevien ruuvien alle.

Moro.
Löysin tuollaisen kuvan jostakin ulkomaan pannarisivustolta. Siinä on "vanhan liiton" pannariin tehty jonkin verran lisälaitteita. Kuva on ajalta ennen navin keksimistä. Kuvassa on fiksusti hoidettu tuo oiken kahvan ympärillä oleva kytkinrykelmä. Oisko siinä kahvanlämppäri ja muuta mukavaa? Tuollaista lämpömittaria olen metsästänyt tovin, mutten ole löytänyt. Onko kellään vinkkejä ? Tuo lämpömittarin paikka on loistava tuossa kohti.

Lainaus käyttäjältä: "KHU"Juu, mulla oli ja on. Tapasin muutama vuosi sitten Hymyilevän Motoristin Kevätpäivillä  Tosikko vm-50:n ja näin hänellä sellaisen hyllyn josta myös kuvia netissä. Sovittiin että tulen käymään L-rannassa ja saan siellä "piirustukset" ko. laitteesta. Ok, kävin ja hän ystävällisesti irroitti hyllyn ja piirustettiin siitä sapluuna pahville joka on mulla vielä tallessa. Työkaverin kaveri sitten laserilla leikkasi pellistä mallin mukaan tasaisen lätkän johon peltiseppä pokkasi tarvittavat mutkat ja eikun heittämällä paikalleen juuri niinkuin Timppa sanoi, olemassa olevien ruuvien alle.

Yllä mainittu "leluhylly" on joutilaana tallissa. Riisuin ylimääräiset vimpaimet pois kun siirsin ST1100:n eläkkeelle plaatut:n talliin Espanjaan. Voisin lahjoittaa hyllyn jos joku hakee sen täältä Lappeenrannasta tai maksaa postimaksun. Reikiä siihen on porattu erilaisia vekottimia varten ja rei'istä on ruostetta hiipinyt jonkin verran maalin alle. On siitä malliksi jos ei muuta.

Lainaus käyttäjältä: "Tosikko-vm50"
Lainaus käyttäjältä: "KHU"Juu, mulla oli ja on. Tapasin muutama vuosi sitten Hymyilevän Motoristin Kevätpäivillä  Tosikko vm-50:n ja näin hänellä sellaisen hyllyn josta myös kuvia netissä. Sovittiin että tulen käymään L-rannassa ja saan siellä "piirustukset" ko. laitteesta. Ok, kävin ja hän ystävällisesti irroitti hyllyn ja piirustettiin siitä sapluuna pahville joka on mulla vielä tallessa. Työkaverin kaveri sitten laserilla leikkasi pellistä mallin mukaan tasaisen lätkän johon peltiseppä pokkasi tarvittavat mutkat ja eikun heittämällä paikalleen juuri niinkuin Timppa sanoi, olemassa olevien ruuvien alle.

Yllä mainittu "leluhylly" on joutilaana tallissa. Riisuin ylimääräiset vimpaimet pois kun siirsin ST1100:n eläkkeelle plaatut:n talliin Espanjaan. Voisin lahjoittaa hyllyn jos joku hakee sen täältä Lappeenrannasta tai maksaa postimaksun. Reikiä siihen on porattu erilaisia vekottimia varten ja rei'istä on ruostetta hiipinyt jonkin verran maalin alle. On siitä malliksi jos ei muuta.

Tässähän olis mahdollisuus siirtää "sapluuna" sähköiseen muotoon esim AutoCad-kuvaksi ja panna jakoon, niin jokainen joka haluaa kyseisen hyllyn voi itse lähettää sen leikattavaksi suoraan "pajalle".
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Kyseisestä hyllystä (pertza) muutama kuva..

ja pdf tiedosto josta halukkaat voi kopioida itselleen sabluunan ja tehdä "hyllyn"

Pertzan postista suoraan lainattua...

>>>Kyseinen hylly on leikattu 1 mm vahvuisesta peltistä, mutta hyllyn
alapuolella on sivukorvakkeiden kohdalla vahvistus, joka ei näy kuvissa.
Vahvistus menee sivukorvakkeelta toiselle, on siis koko hyllyn levyinen.
Uskon, että hylly kestää ilman vahvistustakin, sillä sen
etureunassahan on pokkaus joka kyllä jäykistää hyllyä.>>>
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Kyseisestä hyllystä (pertza) muutama kuva..
    :
Pertzan postista suoraan lainattua...

>>>
Uskon, että hylly kestää ilman vahvistustakin, sillä sen
etureunassahan on pokkaus joka kyllä jäykistää hyllyä.>>>

Kestää se, testattu on  rd11.gif.
Kiloja en ole punninut, mutta kaikenlaista "hilavitkutinta" on kuvissa näkyvällä "haulikolla ammutun" näköisellä hyllyllä ollut. Eikä ole edes Itä-Euroopan teillä tutissut sen kummemmin vaikka peilitkin ovat joskus tippuneet sen nippusiteen varaan.

Mulla on kyseinen hylly myös dwg ja dxf-muotoisena jos joku haluaa laittaa sen sähköisenä suoraan pajalle,joka leikkaa sen automaattisesti.
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Tarkoitushan ei ole kolaria ajaa, mutta mitenkähän käy jos sellaisen ajaa.Kyllä kai tuo pelti tuosta reisilihaksien mukana lähtee.Eipä kai sitä tuohon keulaan niin lujasti saakaan.

pertzan viestiä muokattu, siinä on nyt mukana autocad kuvat tuosta hyllystä.
Etolasta saa sellaista muovinauhaa, joka "pehmittäisi" lipan reunaa, turvallisempaan suuntaan.

Powered by EzPortal