peilit

Aloittaja elmeri, 28.09.09 - klo:12:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mulla on sellainen ongelma et varaston ovi on sen verran kapea et pannari ST1300 ei sovi kulkemaan siitä talvisäilöön peilien ollessa paikallan . Mitenkä peilit lähtee irti ja saako ne hyvin takaisin ?  bowdown

Ovat "neppari"kiinnityksellä kiinni. Hieman napautusta eteenpäin ja siinä se lähtee irti.
Muistaaksi kolmesta kohtaa kiinni. Takaisinlaitto on sitten hieman tarkempaa, tarkat
sovitukset nimittäin.

Mulla täysin sama ongelma, pyörä 1100
You Only Live Twise

S1300 peilit lähtee helposti irti kun niitä hieman murjoo, tosin eipä se kiinnityskää ole sen vaikeempi!
Kun otat irti sen/ne peilit nii kato että on "turvanauru" paikoillaan ja ehjä.

Mulla kerran lähti reippaammassa ajossa irti ja tippu tielle, onneks löyty ja oli vielä ehjäkin, turvanaru oli poikki! Todennäköisesti olin peiliä tönässy kun otin pois ahtaasta tallista ja tossa ohituksessa sit irtos!

Sama ongelma myös täällä,oviaukko kaponen.
Tarkoitus irroittaa peilit...mutta,mutta kuinkas nuo
kaatumaraudat ottaakohan ne kiinni??? largepan
Nythän mä hokasin!Peilit irti,oven pieliin vaseliinia
ja vauhdilla sisälle! elina1

Lainaus käyttäjältä: "Pannaristi"Nythän mä hokasin!Peilit irti,oven pieliin vaseliinia
ja vauhdilla sisälle! elina1
Mitä sitä ottamaan irti, laittaa vaan pyyhettä ovenpieleen ettei karmi naarmuunnu reps1

Eikun paranee vaan! reps1  reps1

Mä pykäsin kerran pemarin LT:n sisälle,purin kaatumaraudat ja peilit pyörästä, irroitin ulko-oven karmeineen ja vielä vesipatterin seinästä et mahtu sisään. oops2

Peilit lähtee helposti kun ottaa toisella kädellä etupuolelta kiinni ettei putoa lattialle turvanarun pettäessä ja pamauttaa avokämmenellä napakasti takaosaan silleen että isku tulee hieman tankin puolelle viistoon.

Paikalleen laittaessa pitää kattoa kunnolla se alimmainen neppari, et menee kohdalleen.

Siinä nimittäin muista poiketen ei ole keskellä semmosta rautalankaa pitämässä metallisia lerpakkeita kohdillaan ja ne taittuu herkästi jos ei peilin puoleinen mullukka mene justaansa kohdilleen.

Tämä ilmeisesti pätee myös 1100:een ?
Entä, jos joutuu poistelemaan niitä kaatumisrautoja, miten ne on kiinni ?
Mun pitäisi saada mopo taipumaan käytävältä, 90 astetta kapeasta ovesta, ja oven kohdalla on käytävällä patteri.
Että putkimieshommia kai tiedossa täälläkin. :disgust:
You Only Live Twise

Kyllä meillä on pojat ongelmia!
Näitä pannareita ei ihan helpolla
pöllitä kun ne säilöön saadaan.
Irroita peiliä,kaatumarautaa,lämpöpatteria,ovenkarmia
ja vaikka mitä osaa. reps1  :compress:

Elämä on valintoja....
Ajattelin nostaa 4m leveen nostooven ylös ja ajaa mopon sisään...peruutus omaan yksiöönsä ja liukuovet eteen.......
(siis pikkibroidin talliin). thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Voi meitä.... minä tein kesällä uuden tallin,64 neliötä,siitä lämmintä 22.Jo rakennusvaiheessa mittasin pannarin leveyden ja sit palo-ovi tarpeeksi suuri........
Hyvä etukäteisvalmistelu palkitaan rd11.gif .....suoraan sisään purkamatta,mut ei vielä....

Ongelma ratkeaa sillä että ei pistä Pannaria talvisäilöön vaan ajaa sillä. Nimimerkki "Etelän Pystymettää odotellessa".

Nyt pannarini mahtuu talvisäilöön lepäilemään ja odottamaan ensikesän uusia seikkailuja! Vaihdoin nääs oven levijämpään  hat1

Powered by EzPortal