Autocom apuja?

Aloittaja painaja, 16.06.09 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Löysin halvalla autocom kitin ja odotan sitä saapuvaksi vielä tällä viikolla. Mutta avuton kun olen, tuskin osaan asentaa... Laite siis käytetty, kit 3 active 7 smart. Tai sinnepäin. Mihin laitan sen keskusyksikön, miten vetelen johtoja? Mistä virta ja miten? Uskon että kypärän kanssa ei tule ongelmia, mutten muusta puolesta ole varma, kun ei tule ohjetta mukaan... Otanko virran takavalosta rosvoliittimellä? Ei muuten ollut kallis...

Minulla se keskusmötikkä on takaylälaatikossa, koska se loota on aina kiinni, kun vaimon kanssa ajellaan. Yksin kun ajelen, niin otan koko laatikon pois, kun ei tarvita Autocomiakaan.Minä tein asennukset niin yksinkertaisesti, että keskusyksikössä on patterit (kestävät n. vuoden) Silloin ei tarvita, kuin laatikkoon reikä, johdot siitä ulos ja siliconilla reikä tiiviiksi. Minulla reikä on selkäpehmusteen takana niin se ei näy.

Mulla on autocom kytkettynä, mutt kerros ensin kumpi sulla on ST1100 vai ST1300?
Jos sulla on ST1300 nii sit alan sepittämään miten mulla on!

1100 on mopo. En muuten ole varma, onko tuleva vehkeeni myös patterikäyttöinen, jos on, niin yksi murhe vähemmän... Posti tuo varmaan huomenna paketin niin pääsen tutkimaan. Yksi johto kuulemma murtunut, mutta se ei paljoa maksa. Maksoin koko kasasta 50 euroa joten voi siihen vielä vähän laittaa rahaa kiinni.

Paketti tuli. Active 7 smart lukee koneessa. Korjatkaa jos olen väärässä, tuo punainen on virtajohto ja se punamusta sit maa? Ne jos lyön kiinni takavaloon ja kätken motin sit penkin alle... Johdot sitten jotenkin esille. Onko tuo ylimääräinen johto sit pyörienväliselle vehkeelle? Mikit tulee kai kiinni niihin pidempiin johdonpätkiin? No, pariviikkoa aikaa saada vehje kiinni..

Mulla autocom on kytkety releen kautta, eli kun esim valot on päällä nii rele napsahtaa toimimaan.
En tiiä on toi tarpeellista ja syökö toi autocom nii paljon virtaa että rele pitää olla välissä.  :-k

Powered by EzPortal