takaspoileri

Aloittaja Reko, 29.09.09 - klo:20:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Höh toihan on honda:n merkki mutta AUTOSTA !!

eihän tollanen sovi moottoripyörään, eikö se hyljeksi sitä tuo takalaukun kansi? #-o   bannana

Edit: ps. löytyypä tuolta netistä laukkuja, joissa lukee isoilla kirjaimilla tuossa samassa paikassa Honda.
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

mulla kanssa toi givin grilli toimi hyvin maksian laukussa ja v46 laukussa laitoin kannen päälle kumirikat ja alle teräslaatat ja niin teen nytkin sitten.ylipaino ei hirvitä kevyttä makuupussia alustoja ja vaatetta laukussa kuskataan.ainoastaan kannen kestävyys oli epäselvää mut nyt sain vastauksia siihenkin joten reikiä poraamaan.

Tuon grilliritilän kiinnityksessä voi käyttää kateruuvin prikkoja. Niihin on vulkanoitu epdm kumi, mikä tiivistää läpiviennin ja tasaa kuormaa mukavasti kantta vasten.
Kokoja löytyy 16mm - 20mm - 25mm ja vissiin vielä isompiakin.

toi onkin hyvä idea noi kateruuvin kumiprikat ja kokoja löytyy.vastaavanlaisia olen aikasemmin käyttänyt.

Otan aina ritilän irti, kun kesälomareissu on ohi.Huomasin vaan, että jää jäljet kumistakin maaliin, peilaavana painaumana. Voi laittaa vaikka kontaktimuovin palat alle.Yhden reissun olen tehnyt jossa oli kalvot välissä ja mielestäni se auttaa. Muuna-aikana mulla on Motonetistä, reikien tiivisteellä varustetut matalat napit.

Powered by EzPortal