Pannarin katteiden levikesarja

Aloittaja Reko, 26.09.09 - klo:20:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tervehdys, onko Pan Europen merkkikohohtaisella katteiden levikesarjalla käytänössä paljonkin hyötyä? Itse ostin Pannarin syyskuun alussa, ja miettinyt niiden hankintaa, sekä toisena olisi hankintalistalla vaihteen näyttäjä, onko toimiva ja mitä merkkiä suosittelet. Ostin syyskuussa uuden Pannarin, aivan kiva peli Bemarejen jälkeen.t.Reko

Harkitsin tuota levikesarjaa itsekin, mutta tulin siihen tulokseen että en tarvitse.

Vaihdenäyttö olisi mukava ja ehkäpä jopa tarpeellinen, ettei jäisi "isoa" vaihdetta päälle kun lähtee risteyksestä jälleen liikkeelle.
Mutta ongelma taitaa olla että vanhanmallisiin ei taida olla kovin helppo asentaa. Sekä niiden puutteellinen toiminta.
Paikallaollessaan ei näy mikä vaihde on päällä, mopon pitää liikkua että laite toimisi!!!
(korjatkaa jos olen väärässä)

Jarska asensi kyllä tyylikkäästi 1300:een vaihdenäytön mittariston sisään.

Niin tuo meen mopo 1100. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Ajan yleensä pleksi alhaalla. Kun on kylmempää kuin 4 astetta tuulee ikävästi mahan seudulle. Olen harkinnut levikesarjan ostoa. Saksassa se maksaa 157€. On sielläkin tilaus tavaraa . Yritin ostaa Berliinistä viime kesänä  g035 .

Minulla on ollut levikesarja parisen vuotta. Oma mielipide on että hintansa väärtti. Sarjassa on ikäänkuin kaksi osaa eli peilien ympärille ja sivukatteisiin. Peilien ympärille tulevat rauhoittaa pyörteilyä ja sateella vesi ei tule käsille niin helposti. Käytännössä tuuli pysyy koko kropan ulkopuolella. Mutta mutta, on tässä huonokin puoli: helteellä on sitten kuuma kun ajoviimaa ei paljon tunnu !
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Samaa mieltä Hondamanian kanssa. Tonnisatasen levikesarja on melko muhkea ja vie ilmavirran sivuummalle. Tonnikolmosen on huomattavasti sirompi ja lankomiehen mukaan sillä ei ollut suurta vaikutusta.

LainaaAjan yleensä pleksi alhaalla. Kun on kylmempää kuin 4 astetta tuulee ikävästi mahan seudulle. Olen harkinnut levikesarjan ostoa. Saksassa se maksaa 157€.
Tilasin joitakin huolto-osia David Silveriltä, siellä nuo levikepalat maksavat:
FAIRING DEFLECTOR  £79.00  
MIRROR DEFLECTOR  £108.69
näyttäisi olevan kalliimpia kuin tuo 157eur, vai oliko siinä hinnassa molemmat ohjaimet?

Mulla on peileissä jo nyt levikkeet. Hinta oli vain alemmista levikkeistä! oops2 .

No joo, onhan Silverin putiikki edullinen sittenkin.  :hmph:
Silver ilmoittaa hinnat VAT 0%, eli tuo alasarja maksaa noin 105eur ilman rahteja. (vrt 157eur)
Täytyypä panna harkintaan nuo kumilärpäkkeet, kehuja olen vaan kuullut niiltä, joilla ne on.

Powered by EzPortal