tuli vaihdettua kytkinnesteet ja etujarruletku sekä pakkasnesteet laitoin tislattua vettä ja vihreää pakkasnestettä.
Lainaus käyttäjältä: mika.h - 08.06.20 - klo:19:57
tuli vaihdettua kytkinnesteet ja etujarruletku sekä pakkasnesteet laitoin tislattua vettä ja vihreää pakkasnestettä.
En tiedä, mut eikö pannari tarvi punaista pakkasnesteetä joka on tarkoitettu aluminii lohkoille?????
T; Enkku
Lainaus käyttäjältä: enkku - 09.06.20 - klo:05:39
Lainaus käyttäjältä: mika.h - 08.06.20 - klo:19:57
tuli vaihdettua kytkinnesteet ja etujarruletku sekä pakkasnesteet laitoin tislattua vettä ja vihreää pakkasnestettä.
En tiedä, mut eikö pannari tarvi punaista pakkasnesteetä joka on tarkoitettu aluminii lohkoille?????
T; Enkku
sitä pähkin itsekkin mutta vihreää siellä oli ja eri värejä ei pitäisi sekoitella
Herra guuggelin mukaan se vihreä jotalaitoin käy myös alumiini osille moottorissa.
Minä vaihtelin vielä iridium tulpat.
Vaihdoin myös huonokuntoisen tulpanjohdon ja sivukatteita raottaessa jostain putosi kuminen tukipala.
Eikait tällä oo ajon kannalta merkitystä, mutta muistaisko kukaan missä kuvan mukaisen kuminpalasen pitäs olla vai onko tästä pyörästäkään?
On ne 1300:sta. Tankin reunassa molemmilla puolilla sivussa aika lähellä penkkiä molemmilla puolila, rungossa voi näkyä kirkkaampi kohta mihin tuo kumi on ottanut kiinni
Sieltähän ne on, kiitos avusta!
Teetin 70 000 huollon. Aloitetaanpa etuputkien stefoista vuoti ja oli karmeessa kunnossa iskariöljyt, venttiilit tarkastettii oli mitoissaan, jarrunesteet vaihdettiin oli hounossa kunnossa, tulpiksi laitettii iridiumit, öljyt ja soudattimet tietysti, kumeiksi misukan pr 5 ja kulmaventtiilit samointein. Ihmettelin kesänmittaan miksi takarenkaasta ilmat vajoo, oli joku edellisistä renkaan vaihtajista tehny hirmu urat takavanteen sisään. Nythän pannari taas pelittää pitkän matkaa rd11
Lainaus käyttäjältä: Panharri - 25.11.20 - klo:17:58
Teetin 70 000 huollon. Aloitetaanpa etuputkien stefoista vuoti ja oli karmeessa kunnossa iskariöljyt, venttiilit tarkastettii oli mitoissaan, jarrunesteet vaihdettiin oli hounossa kunnossa, tulpiksi laitettii iridiumit, öljyt ja soudattimet tietysti, kumeiksi misukan pr 5 ja kulmaventtiilit samointein. Ihmettelin kesänmittaan miksi takarenkaasta ilmat vajoo, oli joku edellisistä renkaan vaihtajista tehny hirmu urat takavanteen sisään. Nythän pannari taas pelittää pitkän matkaa rd11
Tuon perusteella mulla todellakin alkaa olemaan liipaisimella etuiskareiden perusteellinen huolto. Kilsoja mittarissa nyt 60900km.
Minä tein myös erinäisiä huolto ja tarkistustöitä,pyöränihän on vm2016 Honda CTX 1300 DL,joten sehän myös pannarin koneella, ja paljon on muutakin samaa kuin pannarissa. Ajettu sillä vasta on n 17500 tänä vuonna ajoin vain n 3500 km
Takarenkaan vaihdoin jo maaliskuussa samalla boorit tuli silloin voideltua
Tälläkertaa vaihdoin eturenkaan myös kulmaventtilit tuli vaihdettua samoin.
moottori öljyn +suodattimen ja perän öljyn myös vaihdoin
Jarrut tietenkin tarkistin ja tärkeiden kiinnitysten/pulttien tiukkuudet myös.
Voitelu myös liikkuville osille esim keskijalka yms.
Seuraava täyshuolto on 24000 km,no se on sitten ens vuonna.
Nythän pyörän huoltokausi. thumbsup1
FF1Pan