Kuvat ja linkit!

Aloittaja Pankari, 16.03.13 - klo:23:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Voi hyvät ihmiset pistäkää niitä kuvia ja linkkejä sellaiseen paikkaan että ne ovat jäljellä ainakin muutaman vuoden. Nyt kun tuleva Pannaristi lukee jotain juttua ja yrittää katsoa kuvia tai linkkejä niin eipä löydy......Linkit voi tietenkin muuttua mutta miksi suurin osa kuvistakin on poissa?

Pankari

Tämä johtuu siitä että aloitimme muutama vuosi sitten eri softalla, johon ei saanut ladattua liitteenä kuvia.
Sillon joutu käyttään ulkosia kuvapankkeja ja linkittään tänne.
Kuten totesitki, vuosien saatossa kuvapankkeja lopetellaan, menee nurin, yms. niin sillon häipyy myös täältä.
Oli myös ongelmia kun softa vaihtui täysin erilaiseen ja siinäkin saattoi joku kuvan osoite muuttua matkalla.

Nythän meillä on jo pitkään ollu käytössä kuvien lataaminen liitteenä, joten ne pysyy tallessa.
Jotkut kylläkin suosii edelleen ulkoista linkitystä, eikähän se kiellettyä ole, mut mä suosittelen käyttään foorumin sisäistä systeemiä, juurikin mainitsemasi ongelman takia, kuvat ei muuten pysy tallessa.

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.03.13 - klo:20:16
Tämä johtuu siitä että aloitimme muutama vuosi sitten eri softalla, johon ei saanut ladattua liitteenä kuvia.
Sillon joutu käyttään ulkosia kuvapankkeja ja linkittään tänne.
Kuten totesitki, vuosien saatossa kuvapankkeja lopetellaan, menee nurin, yms. niin sillon häipyy myös täältä.
Oli myös ongelmia kun softa vaihtui täysin erilaiseen ja siinäkin saattoi joku kuvan osoite muuttua matkalla.

Nythän meillä on jo pitkään ollu käytössä kuvien lataaminen liitteenä, joten ne pysyy tallessa.
Jotkut kylläkin suosii edelleen ulkoista linkitystä, eikähän se kiellettyä ole, mut mä suosittelen käyttään foorumin sisäistä systeemiä, juurikin mainitsemasi ongelman takia, kuvat ei muuten pysy tallessa.
Ok nyt ymmärrän miksi kuvat ei toimi, kiitos vastauksesta.

Ja jos löydätte sellasia viestejä, joista puuttuu kuva/kuvat niin pistäkää mulle vaikka tähän ketjuun vinkkiä.
Joitain voin yrittää korjata ja palauttaa kuvan jos osoite edes sinnepäin tai muuta rempattavissa olevaa vikaa.

Powered by EzPortal