uusi Triumph Trophy & BMW 1600 GT vai 1300 Pannari

Aloittaja jatuurila, 30.09.12 - klo:21:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

30.10.12 - klo:21:05 #30 Viimeisin muokkaus: 30.10.12 - klo:21:07 käyttäjältä serekki
Lainaus käyttäjältä: jatuurila - 26.10.12 - klo:23:50
Pitääpä käydä hakemassa kyseinen opus. Itsekin pitäisin pannarin ennemmin. Olen kuullut että Triumph trohpy:ssä sama kone kuin viime vuonna ilmestuneessä Triumphin enska versiossa. Niissä kuulemma venttiilinostimien koneistuksissa on ollut epätarkkuutta (aiheuttanut ylimääräistä ääntelyä tietyllä kierrosalueella).

musta toi trumppa on tosi hyvän näköinen ja myös MP-maailma oli siittä jutun tehny lehteen. varteenotettava vaihtoehto, mutta must noi sähköherkut pilaa sen. joo, ne on tosi hienoja sillon ku ne toimii ja niin kauan ku ne toimii, mut entäs kun sillä trumpalla alkaa ikä painaa? itsellä ainaki mopedin hankinta on sen verran pitkäkestoinen rojekti, että pitää miettii mites ajan patina vaikuttaa mopoon, täs tapaukses esim siihe kaasusysteemiin? (oli sil joku hieno nimiki...) taikka että miten tärkee asia on sähkönen jousituksen säätö? eikä tää oo yksin ton trumpan huoli. Viherkäisest on helppo säätää/vaihtaa kaasuvaijerit, mut tohon saattaa joutuu uusii koko systeemin? toki sähköset apulaitteet tuo etujaki ajamisee, cruiset luistonestot ym. ja tietenki yhtenä suurimmista ja henkiä säästävimmistä ABS. mut rajansa kaikella. must (uudes)Pannaris on just sopiva määrä sähkövempaimii. anteeks.

mut DCT-vaihteistollisen Pannarin ostaisin HETI! :D
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

30.10.12 - klo:22:01 #31 Viimeisin muokkaus: 31.10.12 - klo:09:06 käyttäjältä FF1pan
Lainaus käyttäjältä: serekki - 30.10.12 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: jatuurila - 26.10.12 - klo:23:50
Pitääpä käydä hakemassa kyseinen opus. Itsekin pitäisin pannarin ennemmin. Olen kuullut että Triumph trohpy:ssä sama kone kuin viime vuonna ilmestuneessä Triumphin enska versiossa. Niissä kuulemma venttiilinostimien koneistuksissa on ollut epätarkkuutta (aiheuttanut ylimääräistä ääntelyä tietyllä kierrosalueella).

musta toi trumppa on tosi hyvän näköinen ja myös MP-maailma oli siittä jutun tehny lehteen. varteenotettava vaihtoehto, mutta must noi sähköherkut pilaa sen. joo, ne on tosi hienoja sillon ku ne toimii ja niin kauan ku ne toimii, mut entäs kun sillä trumpalla alkaa ikä painaa? itsellä ainaki mopedin hankinta on sen verran pitkäkestoinen rojekti, että pitää miettii mites ajan patina vaikuttaa mopoon, täs tapaukses esim siihe kaasusysteemiin? (oli sil joku hieno nimiki...) taikka että miten tärkee asia on sähkönen jousituksen säätö? eikä tää oo yksin ton trumpan huoli. Viherkäisest on helppo säätää/vaihtaa kaasuvaijerit, mut tohon saattaa joutuu uusii koko systeemin? toki sähköset apulaitteet tuo etujaki ajamisee, cruiset luistonestot ym. ja tietenki yhtenä suurimmista ja henkiä säästävimmistä ABS. mut rajansa kaikella. must (uudes)Pannaris on just sopiva määrä sähkövempaimii. anteeks.

mut DCT-vaihteistollisen Pannarin ostaisin HETI! :D
Porin kaima puhuu täyttä asiaa,noita sähköisiä lisähärpäkkeitä laitetaan nykyään niin autoihin kuin pyöriinkin.Mielestäni osa niistä varmasti joillekin tarpellisia,
mutta monesti saattavat oolla vikaalttiita pidemmän päälle,ja korjaukset täytyy tehdä merkkipajoissa.
Nykyinen markkinameiniki tarkoittaa sitä että autoa tai pyörääkin pidetään ehkä 3-4 vuotta ja sitten vaihdetaan taas uuteen.

Vanha vertaus on että rautakanki sellainen yksinkertainen varma laite,ei saa rikki ihan helpolla     f.i.r.s.t    ja hyvin pidettynä/huollettuna pannarit on heti
Hyvänä kakkosena        rd11  

FF1pan     horisko

Lainaus käyttäjältä: FF1pan - 30.10.12 - klo:22:01
Lainaus käyttäjältä: serekki - 30.10.12 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: jatuurila - 26.10.12 - klo:23:50
Pitääpä käydä hakemassa kyseinen opus. Itsekin pitäisin pannarin ennemmin. Olen kuullut että Triumph trohpy:ssä sama kone kuin viime vuonna ilmestuneessä Triumphin enska versiossa. Niissä kuulemma venttiilinostimien koneistuksissa on ollut epätarkkuutta (aiheuttanut ylimääräistä ääntelyä tietyllä kierrosalueella).

musta toi trumppa on tosi hyvän näköinen ja myös MP-maailma oli siittä jutun tehny lehteen. varteenotettava vaihtoehto, mutta must noi sähköherkut pilaa sen. joo, ne on tosi hienoja sillon ku ne toimii ja niin kauan ku ne toimii, mut entäs kun sillä trumpalla alkaa ikä painaa? itsellä ainaki mopedin hankinta on sen verran pitkäkestoinen rojekti, että pitää miettii mites ajan patina vaikuttaa mopoon, täs tapaukses esim siihe kaasusysteemiin? (oli sil joku hieno nimiki...) taikka että miten tärkee asia on sähkönen jousituksen säätö? eikä tää oo yksin ton trumpan huoli. Viherkäisest on helppo säätää/vaihtaa kaasuvaijerit, mut tohon saattaa joutuu uusii koko systeemin? toki sähköset apulaitteet tuo etujaki ajamisee, cruiset luistonestot ym. ja tietenki yhtenä suurimmista ja henkiä säästävimmistä ABS. mut rajansa kaikella. must (uudes)Pannaris on just sopiva määrä sähkövempaimii. anteeks.




mut DCT-vaihteistollisen Pannarin ostaisin HETI! :D

Porin kaima puhuu täyttä asiaa,noita sähköisiä lisähärpäkkeitä laitetaan nykyään niin autoihin kuin pyöriinkin.Mielestäni osa niistä varmasti joillekin tarpellisia,
mutta monesti saattavat oolla vikaalttiita pidemmän päälle,ja korjaukset täytyy tehdä merkkipajoissa.
Nykyinen markkinameiniki tarkoittaa sitä että autoa tai pyörääkin pidetään ehkä 3-4 vuotta ja sitten vaihdetaan taas uuteen.

Vanha vestaus on että rautakanki sellainen yksinkertainen varma laite,ei saa rikki ihan helpolla     f.i.r.s.t    ja hyvin pidettynä/huollettuna pannarit on heti
Hyvänä kakkosena        rd11  

FF1pan     horisko icon_mrgreen



Sit kun tarpeeks aikaa kuluu, niin voit kertoa mopolles mihin se tänään lähtee kruisailemaan. Sitten vaan kattelet läppäriltä miten iltalenkki sujuu. Ei tartte enempi sateita pelätä kun kotosalla on katto pään päällä ja hyvässä lykyssä vielä grogilasi kädessä. Ei haittaa flunssat eikä kolotukset puhumattakaan, että ikä olisi jokin este mopoiluun horisko.
Muistat vaan soitella huoltsikalle, että käy tankkaamassa sun mopetin kun se just nyt siinä mittarilla korkki auki. Se kun ei oo vielä saanu viimeistä softaa tai uutta päivtysversiota napunapu. icon_mrgreen

Kyllä se nykyinen pannari mulle riittää vielä piiiitkääään respectii

Eli jos nyt marssisin MP kauppaan ja olis pannari ja Trumph Tropy vierekkäin niin kumpi jäisi käteen?
Onko Hondalta tulossa uutta mallia ens vuonna?Yammu jo esitteli oman "päivitetyn" version FJR:stä.
Pannari varmaan kyllä kestää maailman tappiin.... mutta oon tottunu siihen että matka saattaa katketakin. Sitähän MP juttu onkin bittebitte vaikeuksin voittamista. Täytyykö kaikki olla niin varmaa aina ja perille pääsy itsestäänselvyys => tapaa samalla uusia ihmisiä ja luo uusia kontakteja/voi itse auttaa "miestä mäessä" eli toista motoristia hädässä. Beermugs

Lukemisien perusteella Trphyn kanssa lähtisin. Onhan tuo meidän Hondamalli jo kymmenenvuotta vanha, että ei kai se niinpaljon edellä aikaansa ollut. Ajurit on muuten ollut aika hyvin suunniteltuja, kun ei oo kaivannu muutakun ajatuksen päivitystä. :w-)(

Lainaus käyttäjältä: jatuurila - 18.11.12 - klo:12:31
Eli jos nyt marssisin MP kauppaan ja olis pannari ja Trumph Tropy vierekkäin niin kumpi jäisi käteen?
Onko Hondalta tulossa uutta mallia ens vuonna?Yammu jo esitteli oman "päivitetyn" version FJR:stä.
Pannari varmaan kyllä kestää maailman tappiin.... mutta oon tottunu siihen että matka saattaa katketakin. Sitähän MP juttu onkin bittebitte vaikeuksin voittamista. Täytyykö kaikki olla niin varmaa aina ja perille pääsy itsestäänselvyys => tapaa samalla uusia ihmisiä ja luo uusia kontakteja/voi itse auttaa "miestä mäessä" eli toista motoristia hädässä. Beermugs

Osta sinä sitte joku vanha harrikka niin saat tavata uusia ihmisiä semsse 50-60 km välein eikä tartte koskaan lähtee kotoo niin kovin kauas reps mä ainakin haluun reissuilla ilman mopo onkelmia,
en ymmärrä miks mun mopon pitäis hajota et mä tapaisin uusia ihmisiä rinning mulla ainakin juttu luistaa muutenki hat1

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 18.11.12 - klo:18:59
Lainaus käyttäjältä: jatuurila - 18.11.12 - klo:12:31
Eli jos nyt marssisin MP kauppaan ja olis pannari ja Trumph Tropy vierekkäin niin kumpi jäisi käteen?
Onko Hondalta tulossa uutta mallia ens vuonna?Yammu jo esitteli oman "päivitetyn" version FJR:stä.
Pannari varmaan kyllä kestää maailman tappiin.... mutta oon tottunu siihen että matka saattaa katketakin. Sitähän MP juttu onkin bittebitte vaikeuksin voittamista. Täytyykö kaikki olla niin varmaa aina ja perille pääsy itsestäänselvyys => tapaa samalla uusia ihmisiä ja luo uusia kontakteja/voi itse auttaa "miestä mäessä" eli toista motoristia hädässä. Beermugs

Osta sinä sitte joku vanha harrikka niin saat tavata uusia ihmisiä semsse 50-60 km välein eikä tartte koskaan lähtee kotoo niin kovin kauas reps mä ainakin haluun reissuilla ilman mopo onkelmia,
en ymmärrä miks mun mopon pitäis hajota et mä tapaisin uusia ihmisiä rinning mulla ainakin juttu luistaa muutenki hat1

pitihän se Yamaha FJR 1300A käydä katsomassa...onhan siinä niitä sähköisesti toimivia "herkkuja" ja vakiona...mitäs sanotte mm.
sähköisesti toimiva ilmanohjaus,jolla saadaan muutama sentti tarvittaessa leveyttä lisää.
Täytynee koeajaa keväällä.

19.11.12 - klo:17:40 #37 Viimeisin muokkaus: 19.11.12 - klo:19:31 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 18.11.12 - klo:18:59
Osta sinä sitte joku vanha harrikka niin saat tavata uusia ihmisiä semsse 50-60 km välein eikä tartte koskaan lähtee kotoo niin kovin kauas reps mä ainakin haluun reissuilla ilman mopo onkelmia,
en ymmärrä miks mun mopon pitäis hajota et mä tapaisin uusia ihmisiä rinning mulla ainakin juttu luistaa muutenki hat1

Enpä taida mitään puolivalmistetta hommata...kiitos vaan.

Milanon mp-messut sitten oli ja meni männäviikonloppuna. Honda julkisti uusia malleja mm. Hännäkkään näköisen version wingistä, mutta uutta Pannaria ei. Onko Pannari enää ensi vuonna tuotannossa?  2lkrnd1

Lainaus käyttäjältä: MacMotoristi - 20.11.12 - klo:08:35
Milanon mp-messut sitten oli ja meni männäviikonloppuna. Honda julkisti uusia malleja mm. Hännäkkään näköisen version wingistä, mutta uutta Pannaria ei. Onko Pannari enää ensi vuonna tuotannossa?  2lkrnd1

Kun itse kysyy ja itse vastaa jne.  thumbsup1
Niin ainakin Ruotsin Hondan http://www.hondamc.com/homc/templates/Model____20888.aspx löytyi ensi vuoden malli Pannarista. Ei siis muutoksia.

Kävin tänään katsomassa ja koeistumassa Trophyn.
Ei pienintäkään kuumeenpoikastakaan havaittavissa.
Entisellä ajellaan ja uutta pannarimallia odotellaan.  rd11

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 20.11.12 - klo:17:08
Kävin tänään katsomassa ja koeistumassa Trophyn.
Ei pienintäkään kuumeenpoikastakaan havaittavissa.
Entisellä ajellaan ja uutta pannarimallia odotellaan.  rd11
Samat sanat. Kävin ottamassa "kylmätyypit" SE mallista ja totesin,että Pannarissa on aivan riittävästi nappuloita,minun tarpeeseeni!
Takalaukku vaikutti ihmeen pieneltä,ollakseen 50l:nen.Toki oli kyllä melko korkean näköinen?
Poppikone alkoi raikaamaan,kun laitoin virran päälle ja hyvä etten kaatanut koko pyörää,kun säikähdin  22yikes
Bemaria on käytetty hyväksi ulkonäön suhteen,oli melkein,kuin RT:n ja GT:n puolivälistä.Edestäpäin muistuttaa aika paljon myös Pannaria?
Eipä tuossa nyt äkkiseltään mitään hirveitä heikkouksia näkynyt,mutta vielä ei kaduta syksyn pyöränvaihto pätkääkään largepan.
Käykääpä ihmettelemässä ja kertokaa mielipiteitänne thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: lönni - 23.11.12 - klo:20:46
Poppikone alkoi raikaamaan,kun laitoin virran päälle...
Minä ainakaan en kehtaisi soittaa kaiuttimista sitä mitä kypäräluureissa soi ajon aikana.

Nahoissa ja kokokypärässä tämmöinen hoikka poika vielä sulautuu nuorisoon vaikka mopo selvästi keski-ikäinen onkin, mutta musiikkimaun paljastuessa on peli menetetty  nolstuttaa

Lainaus käyttäjältä: Hannu59 - 24.11.12 - klo:19:23
Lainaus käyttäjältä: lönni - 23.11.12 - klo:20:46
Poppikone alkoi raikaamaan,kun laitoin virran päälle...
Minä ainakaan en kehtaisi soittaa kaiuttimista sitä mitä kypäräluureissa soi ajon aikana.

Nahoissa ja kokokypärässä tämmöinen hoikka poika vielä sulautuu nuorisoon vaikka mopo selvästi keski-ikäinen onkin, mutta musiikkimaun paljastuessa on peli menetetty  nolstuttaa

Vähän samoilla linjoilla. thumbsup1
Oma musiikimaku sen verran kaukana normaalin ihmisen mausta että tilanne saattaisi huvittaa "yleisöä"  icon_mrgreen

Joskus tämän kylän raitilla eräs tumma kaveri popitti omaa musiikkiaan.... sai yleisöltä lähinnä hämmentyneitä ilmeitä. 22yikes
jotakin tuon tyyppistä memo musaa kuunteli. Sanoma vähän jäi arvoitukseksi mutta kaverilla meno päällä.


http://www.youtube.com/watch?v=lk7fRK3Efes
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

28.11.12 - klo:19:31 #44 Viimeisin muokkaus: 29.11.12 - klo:20:46 käyttäjältä Reko
Tänään käytiin ottamassa "kylmät tyypit ". Kyllähän sitä eloktroniikka ja näppäimiä oli aika reilunpuoleisti. Mutta jotenkin nyt vaan ei sytyttänyt tämä Triumph Trophy. En tiedä katsooko sitä niin "pannarilasit" päässä, ettei huomaa kehityksen kulkua ja sittenhän sitä vasta voi lopullisesti kommetoida kun on käynyt kunnolliset koeajot suorittamassa. Joka tapauksesa hieno matkapyörä.
Pannarilla mennään!!!!!!!

Powered by EzPortal