PanFun Club Finland

PAN EUROPEAN => ST 1100 => ST 1100 Modaukset ja lisälaitteet => Aiheen aloitti: jussi613 - 24.02.11 - klo:10:58

Otsikko: madallusta 1100
Kirjoitti: jussi613 - 24.02.11 - klo:10:58
taas säätöä vaimo kokeili kunnolla uutta satulaa ja kerto että jalat ei ylety niin hyvin maahan kuin vanhalla satulalla sa_doh 4idi4s ei kun töihin etukolmiolevyt löysälle ja pudotin 2cm etuputkii ni avot jo rupes meidänkin lyyti hymyilee bittebitte
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: uusipanisti05 - 24.02.11 - klo:11:24
Mitenkäs sen tuuliherkkyydenkanssa nyt sitten on? Jättö pienenee.
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: jussi613 - 24.02.11 - klo:12:22
Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 24.02.11 - klo:11:24
Mitenkäs sen tuuliherkkyydenkanssa nyt sitten on? Jättö pienenee.

en ymmärtänyt? "jättö"pienenee
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: uusipanisti05 - 24.02.11 - klo:12:50
Se on niin pitkä tarina jota täällä jossain on keskusteltu oikein antaumuksella. Kun keulaa madalletaan tai perää nostetaan epävakaus lisääntyy, mutta taipuu kaarteeseen helpommin. Laita googlehen jättö moottoripyörässä ja ala opiskella. Tieto ja tuska lisääntyy.
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: jussi613 - 24.02.11 - klo:14:05
Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 24.02.11 - klo:12:50
Se on niin pitkä tarina jota täällä jossain on keskusteltu oikein antaumuksella. Kun keulaa madalletaan tai perää nostetaan epävakaus lisääntyy, mutta taipuu kaarteeseen helpommin. Laita googlehen jättö moottoripyörässä ja ala opiskella. Tieto ja tuska lisääntyy.

siis on kysymys moottoripyörän laskemisesta EIKÄ SILLOIN MUUTETA CASTER ELI KÄÄNTÖAKSELIN TAKAKALLISTUMAA.
jolloin tulee näitä jättöjäsi ja tuulen vakaudesta ei tiedä kukaan? onhan niitä eri painoisiakin ja pituisia kuskeja....
eli se siitä opiskelusta. reps
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: unnah - 14.07.11 - klo:21:08
Millähän korkeudella yläkolmioon nähden etupään putket ovat vakiosäädollä?Itsellä ovat pari millä yli.Pitäisi kokeilla laskea keulaa hieman.Minkä verran olette laskeeneet,ja mikä on maksimi minkä voi laskea ettei ohjauskäytös kärsi? 03Biker
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: jussi613 - 15.07.11 - klo:09:23
en muista tiedä mutta vaimolta laskin 2cm ja hienosti pelitää vakiona on tasan kolmion kanssa. kuva näkyy ylempänä.
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: pacific - 15.07.11 - klo:19:39
Itte pudotin pacificista etupäätä saman verran jo pari vuotta sitten. Eikä ole vaikuttanut millään tavalla mopon ohjaukseen, kun ei siinä muutu mikään muu kuin ajoneuvon maavara. Kaikki muu pysyy ennallaan. No jos ihan tarkkoja ollaan, niin ilmanvastus pienenee, kun ajokki tulee matalammaksi.
Kallistusvarat hieman pienenee, mutta en koskaan aja satlebaarit maassa kiinni. Se aika on mennyt ohi jo kauan aikaa sitten.
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: jauhis - 16.07.11 - klo:16:09
Miten se on Jussi, pystyykö sitä 1300:sta laskemaan? Olisi nimittäin hyvä, kun omistaa liian lyhyet jalat. On tullut jo mieleen pyörän vaihtaminen johonkiin matalampaan ja kevyempään. Pannarin paino on ihan p.....stä, kun sitä joutuu paikoillaan liikuttelemaan. On ollut jo monta läheltä piti tilannetta, että olisi kaatunut. Muuten, niin loistava peli.
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: enkku - 16.07.11 - klo:22:10
Moikka Jauhis!!!

Kyllä etupäätä voi laskea ST 1300 aivan samoin kuin ST 1100. Itse kokeilin laskea etupäätä 2,5cm samalla kuin huolsin "etuputket". Mielestäni laskeminen ei vaikuttanut mitenkään ajo ominaisuuksiin kun kokeilin hiukan aikaaa ajaa.

T:Enkku
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: jauhis - 17.07.11 - klo:08:20
Onko se työnä miten suuri operaatio se keulan laskeminen, kun ajattelin teettää sen Bike Worldissa öljynvaihdon yhteydessä. Minulla ei ole itselläni paikkaa missä tehdä ja saattaa olla etten osaisikaan tehdä sitä hommaa. Olisiko vielä mahdollista, että merkkiliike ei laske keulaa? Mulla on vielä takuut päällä, niin pitää olla erityisen tarkkana mitä tekee. Kyllä 2 senttiä olisi poikaa tuossa asiassa. Kertokaapa kokemukset työn suuruudesta, voi tulla maksamaan maltaita merkkiliikkeessä. rd11
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: jussi613 - 17.07.11 - klo:11:22
Lainaus käyttäjältä: jauhis - 16.07.11 - klo:16:09
Miten se on Jussi, pystyykö sitä 1300:sta laskemaan? Olisi nimittäin hyvä, kun omistaa liian lyhyet jalat. On tullut jo mieleen pyörän vaihtaminen johonkiin matalampaan ja kevyempään. Pannarin paino on ihan p.....stä, kun sitä joutuu paikoillaan liikuttelemaan. On ollut jo monta läheltä piti tilannetta, että olisi kaatunut. Muuten, niin loistava peli.

äläs jauhis hättäile pyörän vaihdon johdosta.tutkin vähän juttuu tänään iltapäivällä ja kirjoitan sitten tarkempaan.
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: JUNNU56 - 17.07.11 - klo:11:46
moro. onko jauhiksella istuin varmasti alaasennossa. silläkin saa monta senttiä madallettua pyörää. tartteeko kukaan arain sinivalkosta tankkilaukku/reppuversiota? sain sen arvonnasta summasaaresta,eikä ole käyttöö. sen saa postikulut maksamalla,tai juomalla nisukahvit,kun tulee hakeen kotoo suolahdesta welcome1
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: jauhis - 17.07.11 - klo:14:13
Kyllä satula on etu-ja takapäästä alimmassa asennossa.  Kun on köyhistäoloista lähtöisin, niin ei ole saanut tätä pitempiä jalkoja. Jos olisi vähän kapeampi satula, niin varmaan tuntuma maahan olisi parempi.
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: mattijarvela - 17.07.11 - klo:14:52
Kokeilin myös tuota etupään madallusta, laskin putkista 2 cm. Taittuu herkemmin ja kevyemmin mutkiin, tuntui yksin ajettaessa oikein hyvälle. Kahdestaan ajettaessa tuntuu hiekkatiellä epävakaammalle, varmasti myös asfaltilla äärioloissa, esim. märällä kelillä. Taidan nostaa ainakin sentin takas. Olis pitäny aikoinaan pelata enemmän koripalloa, että olis tullu tota pituutta tarpeeksi. Mistä muuten löysit Jussi tuon korotuspalan ohjaustankoon. Olen löytänyt vain suoria malleja. Masa.
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: jussi613 - 17.07.11 - klo:22:26
jauhis nyt tarkastanut  kylkylkyl  jutun en tiedä miten joku voinut laskee 1300 etuputkia? koska otaa sarviin kiinni mut satulaa voit laskee lisää niin kuin kerroin summasaaressa et taivuta hieman niitä lenkkejä taaksepäin johon satula taka päästä mennee sinne satulan koloihin jos et uskalla niin käy porissa niin katsotaan yhdessä.on siellä parisentin korjaus mahdollisuus ei ehkä merkkihuollossa vaan haluta tehdä pientä "modifiontia" mut voin tehdä eikä vaikuta takuu asiaasi.

ps. lähetä yksäri niin sovitaan ajan kohta.jos viitsit tulla poriin ehkä halvempi kuin pyörän vaihto... eikä maksa mitään kuin matka kulusi. tää on sitä panfun club:in  yhteishengen avunantoa ainaskin minulta. thumbsup1
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: unnah - 17.07.11 - klo:22:50
Laskin keulapäätä 13mm ,en laskenut enenpää koska ohjaustangon muoviosia ei saa enään paikellaeen .Ottaa nimittäin iskarin yläpäähän muovi kiinni(st 1100-92).Laitoin ennen kojeajolenkkiä nippusiteen keulaputkeen stefan pölysuojan kohdalle kiinni,jotta voisin mitata paljonko etupää painuu normaali ajossaAjoin noin sadan kilometrin lenkin.Katsoin kojeajolenkin jälkeen missä kohdassa nippuside on.Oli 7cm ylenpänä.Eikä ollut enään alakolmioon matkaa kuin pari senttiä.Itsellä on paikallaa stormin jäykemmät etujouset.Oletteko mitanneet paljonko teillä on etupään jousto?Onkohan tuo 7cm jousto etupäässä normaalia?Pitää ilmeisesti laittaa putkien korkeus takaisin alkuperäisiin asetuksiin ,ettei vaan lokasuoja lyö alakolmioon.
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: mattijarvela - 18.07.11 - klo:22:10
Nostin keulan takaisin alkuperäiseen asentoon, minulla etupään jousto on
10,3 cm, (alkuperäiset iskarit). Suuntavakavuus on taas niin kuin Pannarissa pitääkin olla. Tulipahan kokeiltua. ajelu.gif
Otsikko: Vs: madallusta 1100
Kirjoitti: pannam - 21.07.11 - klo:20:25
Kyllä täältä saa edelleenkin hyviä vinkkejä, vaikka Pannari vaihtui. Pisti silmään tämä madallusjutska. Tein wingille saman; kuusi ruuvia etukolmiosta löysälle,  potku etupyörään,  totesin että 16mm putosi,  ruuvien kiristys, ja helevata että tuli hyvä  thumbsup1 Nyt vain pientä fiksausta / varustelua, sehän ei lopu koskaan  kylkylkyl