Jakohihnan vaihto

Aloittaja Lauriha, 22.02.09 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kannattaa pojat sitten ne olutkorit tuoda talliin vasta sitten kun mopo on jo kasattu.
Ettei mene syyläri rikki on vähän ahdas ottaa pois..... se äänimerkin kiinnitysrauta nääs... ???
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 16.02.14 - klo:18:01
Kannattaa pojat sitten ne olutkorit tuoda talliin vasta sitten kun mopo on jo kasattu.
Ettei mene syyläri rikki on vähän ahdas ottaa pois..... se äänimerkin kiinnitysrauta nääs... ???

Ei met Lehtosen kans oteta kuin korkeintaan yksi pullo per naama ja sekin vasta saunassa.
Emännät voi juoda loput, remonttia seuratessa.

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.02.14 - klo:18:23
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 16.02.14 - klo:18:01
Kannattaa pojat sitten ne olutkorit tuoda talliin vasta sitten kun mopo on jo kasattu.
Ettei mene syyläri rikki on vähän ahdas ottaa pois..... se äänimerkin kiinnitysrauta nääs... ???

Ei met Lehtosen kans oteta kuin korkeintaan yksi pullo per naama ja sekin vasta saunassa.
Emännät voi juoda loput, remonttia seuratessa.

Tästä Jarskan ajatelmasta on mulla jotain omakohtaisia kokemuksia......kaukaa nuoruudesta kylläkin. Aamulla ihmetelty näkymää tallissa, miksi moposta irroitettu molemmat renkaat JA PALJON muuta osaa, vain syyläri piti vaihtaa.
Suurin osa aikaan saannoksista siltä päivältä on kait kaikille tekijöille arvoitus tänäkin päivänä.

Mut olkaatten te siellä jämäkempiä ja hoitakaa homma kunnialla yhdellä kertaa finaaliin.

T; Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Lainaus käyttäjältä: enkku - 16.02.14 - klo:18:54
Tästä Jarskan ajatelmasta on mulla jotain omakohtaisia kokemuksia......kaukaa nuoruudesta kylläkin. Aamulla ihmetelty näkymää tallissa, miksi moposta irroitettu molemmat renkaat JA PALJON muuta osaa, vain syyläri piti vaihtaa.
Suurin osa aikaan saannoksista siltä päivältä on kait kaikille tekijöille arvoitus tänäkin päivänä.

Mut olkaatten te siellä jämäkempiä ja hoitakaa homma kunnialla yhdellä kertaa finaaliin.

T; Enkku

Juu, voihan se meilläkin käydä näin, ja hihna edelleen vaihtamatta. :D

 horisko  tommonen loputulos vaatii jo sen useamman olutkorin

17.02.14 - klo:09:43 #35 Viimeisin muokkaus: 17.02.14 - klo:10:26 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.02.14 - klo:07:31
Lainaus käyttäjältä: enkku - 16.02.14 - klo:18:54
Tästä Jarskan ajatelmasta on mulla jotain omakohtaisia kokemuksia......kaukaa nuoruudesta kylläkin. Aamulla ihmetelty näkymää tallissa, miksi moposta irroitettu molemmat renkaat JA PALJON muuta osaa, vain syyläri piti vaihtaa.
Suurin osa aikaan saannoksista siltä päivältä on kait kaikille tekijöille arvoitus tänäkin päivänä.

Mut olkaatten te siellä jämäkempiä ja hoitakaa homma kunnialla yhdellä kertaa finaaliin.

T; Enkku

Juu, voihan se meilläkin käydä näin, ja hihna edelleen vaihtamatta. :D

Alaston pannari on kyllä aika säädytön,  butt1 pistäkää sille edes "housut jalkaan"   :D

FF1pan   rd11



17.02.14 - klo:11:07 #36 Viimeisin muokkaus: 17.02.14 - klo:11:10 käyttäjältä jarska
Hihna näkyy löytyvän Gatesin varaosahaulla ja ihan virallisesti Honda ST1100:een--> KLIKS

Haku kertoo hihnan olevan malliltaan T325.

Ja vielä vähän ohjeita hommaan:


Kävin paikallisessa autotarvikeliikkeessä ja siellä oli hyllyssä Gatesin 5048 hihna.
Onko tuo nyt varmasti oikea?
Jännä ettei heidän kataloogit/selaimet tunteneet koodia T325 ollenkaan, liekkö sitten mopo maailmassa eri koodilla, tarkotuksella.

http://www.youtube.com/watch?v=tXnHJUSPnQY

  Tuosta riisutusta rakentamaan caferaaseria. Linkistä mallia, 30 jaksoa.

mites se remminvaihto onnistu vai tuliko vain tyhjiä olut tölkkejä

Lainaus käyttäjältä: mika.h - 01.04.14 - klo:18:47
mites se remminvaihto onnistu vai tuliko vain tyhjiä olut tölkkejä

Remmi roikkuu vielä seinällä, tehdään homma vasta kun on enemmän aikaa ja kelit lämpee.

Nyt on sovittu ST1100:een mm. jakohihnan vaihto Porvoon MotorBikesta. Lieköhän ensimmäinen hihnanvaihto Pannariin heillä, vähän jännittää miten käy. Osat on tilauksessa, hihna n. 70€, kiristysrulla n.73€, ohjainrulla n. 87€, alkuperäiset osat.
Lisäksi vaihdetaan etuputkien stefat, toinen hikoilee ja tarkistetaan termostaatin tila. Että onko siitä jäljellä muuta kuin raamit. On aina käynyt kylmänä.
Palaan asiaan kun homma on valmis.

Minä vaan tuota hintapolitiikkaa. Jos osa on mp- tai vene-etuliitteellä, niin hinta pompsahtaa. Omaan pannariin
hihna Motonetistä hintaan 19,90. On 1,6 diesel Opelista, en muista nyt koodia. Termostaatti löytyy myös jostain
autosta.

Jakohihna on Opel 1.6 diesel,  Powegrip n:o  5048    http://www.autoihinvaraosat.fi/1236197-gates 16,98 eur
termostaatti Motonetista   https://www.motonet.fi/fi/tuote/306071/termostaatti-82-c-japanilaiset  9,90 eur

Powered by EzPortal