Tyhjäkäynti lämpimänä

Aloittaja himoski, 17.04.16 - klo:16:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Noniin - minulle uusi mopo on saatettu nätisti ja nautinnollisesti omaan talliin. Matkalla tuli noteerattua, että tyhjäkäynti on lämpimänä mielestäni liian korkea, lähes 1500. Voiko asialle tehdä kotitallissa mitään, vai onko heti asiaa huoltoon?

Oikealla puolella sylinterinpään muovikopan etupuolella on tyhjäkäynnin säätöruuvi. Ellei sitten ole muuta vikaa, niin siitä voi säätää.

Lainaus käyttäjältä: himoski - 17.04.16 - klo:16:50
Noniin - minulle uusi mopo on saatettu nätisti ja nautinnollisesti omaan talliin. Matkalla tuli noteerattua, että tyhjäkäynti on lämpimänä mielestäni liian korkea, lähes 1500. Voiko asialle tehdä kotitallissa mitään, vai onko heti asiaa huoltoon?
SS1000 PanFun kimppa

Lainaus käyttäjältä: lätty - 17.04.16 - klo:17:05
Oikealla puolella sylinterinpään muovikopan etupuolella on tyhjäkäynnin säätöruuvi. Ellei sitten ole muuta vikaa, niin siitä voi säätää.

Lainaus käyttäjältä: himoski - 17.04.16 - klo:16:50
Noniin - minulle uusi mopo on saatettu nätisti ja nautinnollisesti omaan talliin. Matkalla tuli noteerattua, että tyhjäkäynti on lämpimänä mielestäni liian korkea, lähes 1500. Voiko asialle tehdä kotitallissa mitään, vai onko heti asiaa huoltoon?

joo on se vähän norm. 900-1000.
ja se ruuvi on sellanen aikast iso musta, pitkä ristipää sopii siihen.

Kiitos - näillä se selvisi ja huoltomanuaalin kuvasta löytyi varmistus oikeasta paikasta.

Powered by EzPortal