spoileriplexi

Aloittaja pulukko, 07.03.09 - klo:11:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

07.03.09 - klo:11:28 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä pulukko
Onkko kellä  pyörässä spoileripleksiä? Minkälaisiakokemuksia moisesta? olen aikeissa hankkia kevääksi ois mukava tietää onko siitä hyötyö vai meneekö rahat hukkaan. Kyseessä 1300 ST. Oisko kuvaa kellään?

           ](*,)
Elä kuin viimeistä päivää!

08.03.09 - klo:09:55 #1 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Kauko
katso tuosta alta topic : St 1100 pleksi

Nyt on kotona kappan spoireripeksi! saapa nähdä minkälaisen muutoksen tekee pyörän ominaisuuksille?

            ](*,)
Elä kuin viimeistä päivää!

Lainaus käyttäjältä: "pulukko"Nyt on kotona kappan spoireripeksi! saapa nähdä minkälaisen muutoksen tekee pyörän ominaisuuksille?

            ](*,)
saisitko kuvan lähetettyä
oliko arvokas?
kiinnostais





taulukko hinta on 110 euron kieppeillä. minulle kerhoalennuksien kanssa 90.
Elä kuin viimeistä päivää!

käsitin että olis ollut lisäspoileri (lippa)

Tästä tahon sitte käyttökokemuksia originaaliin verrattuna jos voit laittaa pulukko, kunhan pääset testaan? largepan

Iliman muuta kokemukset tulee julkastua.Kuhan täällä pääsis ajamaan lunta perskele jokapaikassa! Ajan ensin vakiolla ja pistän uuden ja sama reitti niin saa jonkinlaisen tuntuman. Pitänee ottaa hellapolliisi repsikaksi niin saa sieltäkin kommetit. siis huutakin kommettia kun ajat liian kovaa pppppppppppppp.


               :tongue:
Elä kuin viimeistä päivää!

Kyl ne lumet siittä lähtee, lämpenevää luvattu jumpie

Tosiaankin aamulla viidenaikaan -15,3*C ja nyt -8,4*C thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "pulukko"Pitänee ottaa hellapolliisi repsikaksi niin saa sieltäkin kommetit. siis huutakin kommettia kun ajat liian kovaa pppppppppppppp.

Käsittääkseni orggis plexi on pirun hyvä kuskille, mutta tuo painolasti....siis rakas siippa on enempi paremman plexin tarpeessa. Miten vaan naisen logiikalla saa asialliset kommentit :joker:
sinänsä kiva, kun meiilä on nyt useampaa sorttia näitä plexejä. kukas tekee vertailevan tutkimuksen?

Näistä olis tosiaan  mukava saada joku testitopiikki jossa vertaillaan plussat ja miinukset vastaan originaali.

Edit: Mua kiinnostaa miten korkeita nuo tarvikelasit on verrattuna originaaliin?

Huomasin ajavani alkuperäisellä lasilla kelien salliessa aika paljon silleen, että lasi oli täysin alhaalla.

Yläasennossahan suojaavuus on hyvä, mutta pieni painehan siinä tulee selkään ja en tahtos yhtään ainakaan korkempaa lasia, jotta näkee kunnolla yli ala-asennossa largepan

Lainaus käyttäjältä: "jarska"Näistä olis tosiaan  mukava saada joku testitopiikki jossa vertaillaan plussat ja miinukset vastaan originaali.

Kannatan ja jos/kun semmoinen tehdään niin ilmoitetaan koskeeko vertailu ST11 vai ST13 pania. Mitä olen www.st-owners.com sivustoa tavaillut, niin melkein joka pleksille löytyy suosittelija, riippuen kuskin pituudesta, onko kyytiläistä, modattua penkkiä, korotettua ohjaustankoa, jne...

Itse meinaan lykätä hankintaa aikaan Ähtärin jälkeen, jos sais vaikka siellä kokeilla muiden eri versioita.
ArtoM
ST1100-90

Lainaus käyttäjältä: "ArtoM"
Lainaus käyttäjältä: "jarska"Näistä olis tosiaan  mukava saada joku testitopiikki jossa vertaillaan plussat ja miinukset vastaan originaali.

Kannatan ja jos/kun semmoinen tehdään niin ilmoitetaan koskeeko vertailu ST11 vai ST13 pania. Mitä olen http://www.st-owners.com sivustoa tavaillut, niin melkein joka pleksille löytyy suosittelija, riippuen kuskin pituudesta, onko kyytiläistä, modattua penkkiä, korotettua ohjaustankoa, jne...

Itse meinaan lykätä hankintaa aikaan Ähtärin jälkeen, jos sais vaikka siellä kokeilla muiden eri versioita.

Jep, molemmista malleista vois tehdä vaikka oman topiikin.

Ähtäri on kyllä otollinen paikka päästä kokeileen penkkejä,pleksejä ja vertaileen modauksia jumpie

Lainaus käyttäjältä: "jarska"Näistä olis tosiaan  mukava saada joku testitopiikki jossa vertaillaan plussat ja miinukset vastaan originaali.

Edit: Mua kiinnostaa miten korkeita nuo tarvikelasit on verrattuna originaaliin?

Huomasin ajavani alkuperäisellä lasilla kelien salliessa aika paljon silleen, että lasi oli täysin alhaalla.

Yläasennossahan suojaavuus on hyvä, mutta pieni painehan siinä tulee selkään ja en tahtos yhtään ainakaan korkempaa lasia, jotta näkee kunnolla yli ala-asennossa jeee
Elä kuin viimeistä päivää!

Powered by EzPortal