Miten sivuposket irti?

Aloittaja Rutja, 16.08.10 - klo:18:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Yleensä mulla voima voittaa älyn, joten neuvokaa ennen katevahinkoja kuinka irtoaa 1100  -94 sivuposket. Lepuutustappeja niihin kaavailen. Kengistä kulu kulmat sukkaan saakka tuhannen kilsan reissulla, kun täytyi roikottaa jalkoja tiessä.
Jotain klipsejä näyttää olevan, mutta ei auta vääntely ei kääntely. Ruuvi oli pudonnu ittekseen, mutta ei sittenkään lähde. Auttakaa ennen kuin muovi halkeaa....

Kiitos

Joudut irrottamaan ne tummat osat siitä yläpuolelta, jossa ovat säilytyskotelot. Sitten niitä ruuveja on edessä ja ylhäällä. Älä vääntele väkisin, kyllä ne ruuvit ja osta lähtevät kohtuudella. Jos katsot keskustelua vakionopeussäätimen asentamisesta viime vuodelta, näät minun Pannarin aika lailla purettuna katteiden osalta, olisiko siitä apua?

En tiedä onko -94 - mallissa erilaiset katteet, mun -91:ssä ei oo ku kaks ruuvia poskessa. Toinen tähtipää siel alhaalla ja toinen MUOVINEN tähtipää propattuna satulan alla. Takapäässä on muovivalunen "tappi" ylhäällä ja alhaalla, etupäässä on vaan ylhäällä. "Heinssin" kirja neuvoo alottamaan takapuolelta ja taittaa/vetää varovasti sen viimisen etummaisen auki. Ja "tien"puolelt (siis akun puolelta) kun otat auki, sun pitää avata se kahva, millä nostat mopon keskituelle. Helpottaa jos otat laukut pois.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Hetkinen - puhuinko väärästä osasta. Tarkoitan sitä harmaata kaatumaraudan suojaa.

Ensin otat penkin pois......
sitten Purat tähän pisteeseen....
ja silloin sulla on se kate auki jossa se harmaa muovi on eikun hommiin. thumbsup1
Mutta oikeesti ne on kaikki toinen toistensa "päällä" ja purku alkaa penkistä......
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

OHO! Taitaa olla viisainta jättää talven puuhasteluksi, jos täytyy aukoa koko pakka tuon takia.
Siinähän se menee samalla kun tarkistaa venat ja remmin :cussing:

Ainakin 1300:n kaatumaraudan suojakotelo ( jos sitä tarkoitat) lähtee poistamalla alapuolella oleva ruuvi ja hieman puristamalla suojaa sekä sievästi vetäen ja kääntäen, koska suojassa on pienet väkäset, jotka pitävät sen paikoillaan jopa ilman ruuvia.    bikeri

Lainaus käyttäjältä: "Rutja"Hetkinen - puhuinko väärästä osasta. Tarkoitan sitä harmaata kaatumaraudan suojaa.


Heh.. vika taisi olla mun, anteeksi vain.
t: väärinymmärryksistä kärsivä viherkäinen mies
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Ompas monenlaista ohjetta,mut tässä on todellinen ohje,ristipää ruuvi pois ja sitten puristat noista lipsujen kohdalta esim pienellä meisselillä ja hups se on irti =D>

No Nyt!
Kuva kertoo kaiken. Irrottava on ilman purkamista! Noita klipsejä olen yrittänyt puristella, mutta en varmaan tarpeeksi pontevasti.
Tänään lähtee!

Kiitos

Minä laitoin karhennusteipin sivuposkien päälle ja hyvin toimii! Biltemasta rulla maksoi muutaman euron ja nyt saa lepuutettua jalkoja ihan kohtuuhyvin.

Niinhän se muovi irtosi - vaivatta, kun meisseleillä longotti hiukan. Tapitkin jo paikoillaan.
Putkeen yläpuolelle reikä ja siihen jengat. Toimii niin kauan kun jengat korkkaa. Sitten läpireikä ja mutteri alapuolelle :cussing:
Jospa tuo jänkämatkan toimis....

Powered by EzPortal