Kysely pyörän rekisteröintivuosi/valmistusvuosi?

Aloittaja Obelixxx, 07.10.09 - klo:15:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kysellään ihan mielenkiinnon vuoksi onkos muillakin käynyt noi kuin mulla, eli ostin 2008 pannarin mutt oli valmistettu vuonna 2006  22yikes

Eli rekisteriotteesta kahdeksas numero oikeelta kertoo valmistusvuoden ainakin ST1300 malleista!

Esim. JH2SC51X6M432156  eli tässä tapauksessa on valmisvuosi 2006
...................^...............

07.10.09 - klo:16:42 #1 Viimeisin muokkaus: 30.09.14 - klo:21:51 käyttäjältä Timppa
Missäköhän näitä Pannareita muuten valmistetaan, ja kuinka nopeasti se kuskataan esim. tehtaalta suomeen?

Omani on tosin otettu käyttöön huhtikuussa, ja kun valmistusnumeron mukaan valmistettu samana vuonna, niin onhan tuossa ollut aikaa siirtää se pyörä myymälään.

Tuossa on linkki tuohon valmistusnumerolla(VIN) tehtävään tarkistukseen, mutta itselläni se ilmoitti, että tietokannasta ei juuri ko. pyörää löytynyt, mutta antoi muita tietoja.

World region: Aasia (tarkoittakohan tämä myyntimarkkinoita, vai valmistuspaikkaa?)
Manufactured In: Japan
Year: 2004
Make: Honda
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Tossa on linkki mistä näkee mitä valmistenumero pitää sisällään, myös näkee ennen vuotta 2000 tehtyjen pyörien valmistus ajakohdan!

http://www.magneticdrainplug.com/Tech_L ... l_VIN.html

Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Tossa on linkki mistä näkee mitä valmistenumero pitää sisällään, myös näkee ennen vuotta 2000 tehtyjen pyörien valmistus ajakohdan!

http://www.magneticdrainplug.com/Tech_L ... l_VIN.html
Tuossa linkissä puhutaan vaan Model Year:sta eli jos luen oikein, niin ei se tarkoita valmistusvuotta vaan mallivuotta.

Ottakaahan muut viisaammat kantaa, että mistä voi selvittää sen milloin pyörä on pullahtanut ulos tehtaalta.
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Näyttäis siltä, että ne tekee vähän yli satatuhatta kappaletta vuodessa.
Kaikki vois laittaa viimeiset numerot 6kpl ja mallivuoden numero, niin vois tutkailla tilannetta.Mulla on malli 04 ja numerosarja 202432.


07.10.09 - klo:19:18 #6 Viimeisin muokkaus: 07.10.09 - klo:19:58 käyttäjältä Obelixxx
Lainaus käyttäjältä: "Tonzal"
Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Tossa on linkki mistä näkee mitä valmistenumero pitää sisällään, myös näkee ennen vuotta 2000 tehtyjen pyörien valmistus ajakohdan!

http://www.magneticdrainplug.com/Tech_L ... l_VIN.html
Tuossa linkissä puhutaan vaan Model Year:sta eli jos luen oikein, niin ei se tarkoita valmistusvuotta vaan mallivuotta.

Ottakaahan muut viisaammat kantaa, että mistä voi selvittää sen milloin pyörä on pullahtanut ulos tehtaalta.

No ainakin bradin ukko sano että se on just toi kahdeksas numero oikeelta ja se on valmistusvuosi!
Tossa toinen sivusto: //http://translate.google.fi/translate?hl=fi&langpair=en|fi&u=http://www.weeksmotorcycle.com/honda-vin.html&prev=/translate_s%3Fhl%3Dfi%26q%3Dhonda%2Bmotorcycles%2Bvin%2Bnumber%26tq%3Dhonda%2Bmotorcycles%2Bvin%2Bnumber%26sl%3Dfi%26tl%3Den%26start%3D20

1997 HONDA
 

--------------------------------------------------------------------------------

World region:Asia
Manufactured in:Japan
Year:1997
Make:Honda

Rekisteröity 10.03.1997

 headbang
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"1997 HONDA
 

--------------------------------------------------------------------------------

World region:Asia
Manufactured in:Japan
Year:1997
Make:Honda

Rekisteröity 10.03.1997

 headbang

Terve Timppa.
Miten luit ST 1100 pannarin tietoja. MUlla on mallivuosi -94 ja aiinä on valmistenumerossa paljon vähemmän tietoa kuin tuossa linkin esimerkissä ?  Minun pyörän otteesa näin:   xxxx-xxxxxxx

07.10.09 - klo:21:44 #9 Viimeisin muokkaus: 30.09.14 - klo:21:49 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: Tonzal

Tuossa on linkki tuohon valmistusnumerolla(VIN) tehtävään tarkistukseen

Lätkäsin tuohon tonzalin antamaan linkkiin valmistenummeron......sieltä ne tiedot tulee tai ainaskin mulle tuli. :compress:

Nuo valmistenumerot eroavat hieman kun siirrytään noihin vanhanliiton vehkeisiin ei ole enää numeroa vaan kirjaimia....toinen linkki

Esim mulla on valmistenumero JH2xxxxVM100127 tuon listan mukaan vuosmalli 1997 (V) noita molempia kun tutkailee ja kaivaa niin tollasen yhtälön sain aikaan.....+käyttämällä tätä

Elikkäns.
JH2 = Honda motorcycle(Manufactured in JAPAN)
V = 1997
M = HAMAMATSU Factory in JAPAN
100127 = mopon järjestys nummero
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

World region:Asia
Manufactured in:Japan
Year:2004
Make:Honda

Rekisteriotteessa on:22.04.2005! Eli vuosi on eroa!
 bikeri

Regions Aasia
Country Japan
2004  ==> rekisteröity samana vuonna

Juokseva numero on minulla 200021

Tuo sarjanumero sopii minulle hyvin, koska omat nimikirjaimet on JH   headbang
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

mulla käyttöönotto 2007 valmistusvuosi 2006.

Tuo ilmoitusosa on kaikilla kotona, vaikka pyörää ei olisikaan.
Onko kenenkään pyörää valmistettu 05 tai 07?

Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"Tuo ilmoitusosa on kaikilla kotona, vaikka pyörää ei olisikaan.
Onko kenenkään pyörää valmistettu 05 tai 07?

Kun soitin tonne Brandille, nii silloin se ukko sano että ei oo 07 valmistettuja pyöriä yhtään suomessa!

Powered by EzPortal