Mielestäni samanlaista liitintä ei ole muualla ST:ssä, se lienee nelipinninen mutta kolmella pinnillä johdotettu liitin myös vakiojarrupyörässä. Liitin aukeaa kun nostat liittimen yläosassa olevaa muovista kieltä esimerkiksi pienellä säätöruuvitaltalla. Liittimen saa irti rungosta kun etsii samanalisen muovikielen liittimen "johtosarjanpuoleisen" osan takapäästä ja nostaa sitä poispäin rungosta samalla kun vetää liitintä "johtosarjan suuntaan", eli kohti pyörän keulaa.
Mutta kannattaa uittaa se täyteen jotain ohutta irroitusainetta (Würth Rostex, WD-40...) ja antaa aineen muhia hetken ennen kuin nykii liitintä irti. Ja sitten on hyvä pestä liitin jollain vahvalla alkoholilla tms, rasvata liittimen sisällä oleva kumi silikonirasvalla ja pinnit CRC:llä. Tämä ohje toimii kaikkiin liittimiin. Aika moni huoli deletoituu puhtailla ja rasvatuilla liittimillä/sulakepesillä/relesokkeleilla jne.
Koetan saada kuvia sinulle, pikku hetki...