Tässä kopio aiemmasta viestistäni:
"Uppia vanhaan aiheeseen kun puolison pyörän modulaattori lakkasi toimimasta.
Korjasin sen itse ST-Owners clubin ohjeita silmäillen. Tuossa linkki
http://www.st-riders.net/index.php?topic=7784.0Mr. Norm Keller Kanadasta, joka on siis yksi tuon ST-Ownersin jutun kirjoittajista, korjaa modulaattoreita eläkehomminaan. Hän ei
ilmoittele enää muualla, mutta sähköposti on normkel32(at)gmail.com. Hintaa mies on ottanut ennen 100 CAD per modulaattori, mielestäni varsin kohtuullisesti suhteessa työn määrään ja uusiin o-renkaisiin ja niin edelleen. Rahdit Vancouveriin ja takaisin tulevat toki asiakkaan maksettaviksi.
Modulaattorien kiinnitysraudat kannattaa irroittaa ja estää niiden kilkkaaminen toisiaan vasten kuljetuksen aikana. Yksi vakio-ongelma on kuulemma Kanadan tulli, joten heitä varten pakettiin kannattaa laittaa englannin kielinen kirje. Ja kirjoittaa siihen, että osat ovat matkalla korjaukseen eli paketin vastaanottaja ei ole hankkinut niitä itselleen. Muuten modulaattorit saattavat jäädä tulliin jumittamaan kun siellä mietitään lähetyksen arvoa ja koetetaan nyhtää Normilta alv:tä plus tulleja.
Sellainen varoituksen sana, että Norm tekee työnsä hyvin eikä helposti. Asiakas ei ole oikeassa ellei niin erikseen todisteta. Esimerkiksi modulaattorit korjataan pareittain, sillä jos etupään modulaattori alkaa takkuamaan niin takapään modulaattori ei ole kaukana vikaantumisesta ja päin vastoin. Ne ovat yhtä vanhoja ja uineet samoissa nesteissä yhtä kauan. Jarrunesteen vaihtohan ei juuri vaikuta modulaattoriin, se ei tyhjene ellei laitetta avaa kokonaan eikä täyty ellei laitetta täytä kasaamisen yhteydessä."