Foorumi > ST 1100 Huollot ja korjaukset

Tehohäviö kiihdytettäessä tietyllä kierrosalueella?

(1/6) > >>

VerdeP:
Terve taas!
Jo viime vuonna ilmeni pyörässäni "pikku" vika eli kiihdytettäessä kierrosten ollessa välillä 4500-5000 (suunnilleen) niin selkeä tehohäviö tai pieni nykiminen.Katsoin juuri että rauhallisesti kierroksia nostettaessa ei kyseistä asiaa huomaa eli 4500 kierrosta vaihde vitosella niin kulkee tasaisesti.
Sähkö vai bensa?En arvaile mitään ku väärin menis kumminkin.Kaasarit on synkronoitu,tulpat joku 5 tkm ajetut.Ja ajoa edelleen ilman alipainehanaa.Koskaan en oo kaasareita avannut - joo siis veikkaan kumminkin bensapuolta:joku kaasarin kiihdytyspumpputsydeemi ?Kauden eka käynnistys 9 kk seisomisen jälkeen:starttasko ehkä 0,5 sekuntia ja käyntiin!Ja kävi todella hyvin.Mut joku onkelmahan tuo on.Mistä voisin aloittaa "vian" etsinnän?
Hyvää kevättä - ja turvallisia kilometrejä!

uusipanisti05:
Kannattaa tarkistaa alipainehanan kalvo.

VerdeP:
Jo viime vuonna,kun alipainehanan kalvo meni rikki,niin korjasin sen - mutta en laittanut koko alipainehanaa pyörään.Eli pentsiini menee ilman alipainehanaa kaasareille.

Pannukakku:
Kiihdytyspumppua noissa ei ole, mutta jos kiihdytät pienellä vaihteella niin pääpiiri saattaa tulla mukaan ehkä tuossa 4500-5000 kierroksen kohdalla. Aloittaisin vianetsinnän kaasuttimien luisteista. Onko niiden herkkyys ok, onko luistien kalvoissa repeämiä ja niin edelleen.

Pannukakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 09.05.20 - klo:21:32 ---Kiihdytyspumppua noissa ei ole, mutta jos kiihdytät pienellä vaihteella niin pääpiiri saattaa tulla mukaan ehkä tuossa 4500-5000 kierroksen kohdalla. Aloittaisin vianetsinnän kaasuttimien luisteista. Onko niiden herkkyys ok, onko luistien kalvoissa repeämiä ja niin edelleen.

--- Lainaus päättyy ---

Ja ali-ilmansuodattimen tai sen takana olevien ilmateiden tukkeutuminen saattaa aiheuttaa moista käytöstä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta