Foorumi > ST 1100 Huollot ja korjaukset

Tonnisatanen sylki vedet pihalle

(1/6) > >>

Wisa:
Noniin.

Mä olen neljä kokonaista alppireissua tehnyt tuolla -98 1100:lla ilman yhtään teknikaalia ja viidenneltäkin
olin tulossa jo kotiinpäin, kun Nürnbergin yläpuolella yhtäkkiä havahduin voimakkaaseen jäähdytinnesteen hajuun.
Lämpömittari oli myöskin tapissa.

Seuraavalla levikkeellä purin katteita sen, minkä mukana olleet työkalut sallivat, mutta en saanut vuotopaikkaa esiin.
Korkista täyttäessä pari-kolme litraa menee, mutta siitä yli valuu suoraan jonnekin koneen päälle/taakse.

Onko näissä jotakin tuttua taikka tyypillistä vikapaikkaa, joka räjähtää vanhuuttaan? Räjäytyskuvasta katselin, että koneen päällä
kaasuttimien alla kulkee iso vesiletku. Toivottavasti se olisi se, iso purkuhomma, mutta saisi pajalla tehtyä ilman tilausosia.

Pyörä on nyt sunnuntai-iltana Yamaha-huollon pihassa odottamassa maanantaiaamua, mutta kai ne nyt yhden Hondankin hoitaa... ;)
Kaskoahan mulla ei tuossa ole ja Autoliiton plus-jäsenyydenkin matkanjatkamisturvalle tuo on liian vanha. Ei muuta kättä omaan taskuun.

Hemmetti. Onneks on vielä viikon verran lomia.

Pannukakku:
Tyypillisistä tyypillisin vuotokohta ovat kansiin kiinnittyvät liitoskappaleet joista lähtevät letkut termostaattikoteloon. Niihin pääsee hyvin käsiksi kun ottaa kaasuttimet pois.

Wisa:
Sopis kyllä hyvin oireisiin. Meneekö ne uusiksi vai löystyykö eli onko tiedossa osien odottelua?

Pannukakku:
Yleensä niihin, tai toiseen niistä, on syöpynyt halkeama. Mutta jos on kiirus niin jokin plastic padding tai silikoni plus jesari tms. käynee ensiavuksi.

Pannukakku:
...mutta löystynyttä letkua ei ole vielä poissuljettu. Ja Honda Europen päävarasto taitaa olla siinä rajan pinnassa Puolan puolella. Toisinaan osat ovat tulleet nopeammin kun ne on tilattu Berliiniin ja lähetetty sieltä Suomeen kuin Bikeworldin marmoritiskille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta