
Minulla on syksyllä hankittu Garmin zumo 590. Kallis kuin fan, mutta toimiva, mutkatievalikko ja
paljon muuta. Lisäksi se on tarpeeksi iso, että kartan ja tiedot näkee hyvin.
Sen kiinnitys on aika hankala ja tankkilaukkua käytettäessä ei mahdu millään jarrusäiliön päälle eikä keskelle
tankin korkin eteen. Mahtuu toki, mutta sitä ei näe tankkilaukun takaa ja se rajoittaa samalla rajusti tangon kääntymistä.
Itse käytän sitä tankkilaukun etureunaan asennetussa telineessä. Sellainen kuuluu tankkilaukun varusteisiin. Laukku on
mallia bensakorkin ympärille kiinnitettävä ja pikalukolla irroitettava. Samalla lähtee navi näppärästi mukaan.
Navigaattori tulee nopeusmittarin eteen, mutta siitä näkee myös nopeuden ihan hyvin ja ilman mittarivirhettä.
Itse navigaattorin kiinnitys ei vaadi mitään virityksiä, mutta sähköjen vedossa joutuu vähän miettimään. Etukotelon sytkäritöpselistä
saanee helpoimmin.
Itselleni piuhat vedettiin laturin vaihdon yhteydessä ihan kunnolla akulta, kun pyörä oli muutenkin palasina.
Tuo hry:n kirjoittama penkin korkeussäätö voisi olla hyvä testata. Edestä se on ollut koko ajan yläasennossa (polvikulma),
mutta takaosaan en ole koskaan kajonnut.
Miten hry nuo säädöt mielestäsi vaikuttavat mainitsemiisi asioihin?
Tokihan paljon on kiinni kuskin ja matkustajan pituuksista.
Lämpenemistä odotteleva hojare.