Uudet viestit


Kirjoittaja Aihe: Pannarin /1300 cc, vm. 2007, polttoainemittarin näyttö  (Luettu 10018 kertaa)

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pertti

  • ★★★★
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 9
  • -Saadut: 12
  • Liittynyt: Huhti 2009
  • Viestejä: 303
  • Viestieni tykkäämiset: 778
  • Ikä: 70
  • Paikkakunta: Hollola
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 09:37
  • BMW R 1200 RT 2016 25000
  • Kuvat
Vs: Pannarin /1300 cc, vm. 2007, polttoainemittarin näyttö
« Vastaus #15 : 09.08.14 - klo:21:00 »
Ongelmana on, että polttoainemittarin polttoainemäärän 2- ja 3 - segmentti ei poistu loogisesti polttoaineen vähentyessä.  Mittari toimii muutoin oikein ja viimeinen segmentti alkaa vilkkumaan, kun polttoaine on riittävän vähissä.  Onko ollut vstaavia ongelmia ja jos on niin mistä vika on löytynyt?

Ohjekirjassa on maininta jos akku irroitetaan kun tankissa on alle 5 l polttoainetta niin näyttö saattaa olla pielessä tämän jälkeen . En tiedä taitaa
olla hevosmiesten tietotoimiston juttuja .

Poissa IC 77

  • ★★★★★
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 9
  • Liittynyt: Heinä 2014
  • Viestejä: 660
  • Viestieni tykkäämiset: 722
  • Paikkakunta: Etelä-Savo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:25.01.20 - klo:12:04
  • Honda ST1300
  • Kuvat
Vs: Pannarin /1300 cc, vm. 2007, polttoainemittarin näyttö
« Vastaus #16 : 01.09.15 - klo:18:35 »
Tuolla FINtorni joukoissa opetettiin että viimeistään puolessa tankissa tankille,näin olen koittanut tehdä.
Ihan muutaman hassun kerran ajellut ST1300 tankin melko vajaaksi,kun 3-2 tolpaan vaihtuu näyttö,saa ajella aikas paljonkin,sitten lähes samantien vaihtuu 1 tolppa ja alkaa vilkkua viimonen palikka,tuossa näytössä,samalla toki vaihtuu tuo näyttö mitä sillä vielä nilkuttaa lähimmälle petrooliasemalle.
Aika yleistä jonkin asteine portaalisuus näissä bensamittarien tarkkuuksissa,tuskin kannattaa sokeana luottaa,tankkaa ajoissa,400km ajaa huoletta,parempi tankata paljon aiemmin.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Poissa uusipanisti05

  • ★★★★★
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 11
  • -Saadut: 8
  • Liittynyt: Maalis 2009
  • Viestejä: 1446
  • Viestieni tykkäämiset: 770
  • Ikä: 69
  • Paikkakunta: Vaasa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:29
  • ST 1300 05 153850 Donau RT 250 v. 55
  • Kuvat
Vs: Pannarin /1300 cc, vm. 2007, polttoainemittarin näyttö
« Vastaus #17 : 01.09.15 - klo:21:33 »
Mulla jää nelisen litraa vielä tankkiin vaikka ajaa niin, että kulutusnäyttöön tulee viivat.

Poissa Timppa

  • Ylläpitäjä
  • ★★★★★
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 42
  • Liittynyt: Helmi 2009
  • Viestejä: 2511
  • Viestieni tykkäämiset: 1806
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Pori
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:01.01.20 - klo:17:16
  • ST 1300 -05 131278km
  • Kuvat
Vs: Pannarin /1300 cc, vm. 2007, polttoainemittarin näyttö
« Vastaus #18 : 02.09.15 - klo:16:20 »
Itsellä paras tankkaus 26,8l jolloin tankissa oli bentsiiniä vielä n.2,2l.....
Mittari näytti ajomatkaa jäljellä olevan vielä 20km....

Suomessa jos ajaa "laillisissa" nopeuksissa jokaisella pannarilla pystyy ajamaan sen 500km ja jos matka loppuu ennen on kulutus jo liian iso ja harkitsisin jotakin toimenpidettä.

Esim. Keväällä en vaihtanut ilmanpuhdistinta, vaan vasta Kesäkuussa ja kulutus putosi n.3,5dl/100km !!!
Ilman puhdistin onkin syytä vaihtaa joka kevät.... :)

SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000Fin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15

Poissa mikkokui

  • ★★★★
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Joulu 2013
  • Viestejä: 279
  • Viestieni tykkäämiset: 643
  • Ikä: 61
  • Paikkakunta: Hyvinkää
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 18:18
  • Honda st 1100 -98, BMW R1200RT -05
  • Kuvat
Vs: Pannarin /1300 cc, vm. 2007, polttoainemittarin näyttö
« Vastaus #19 : 02.09.15 - klo:19:00 »
Itsellä paras tankkaus 26,8l jolloin tankissa oli bentsiiniä vielä n.2,2l.....
Mittari näytti ajomatkaa jäljellä olevan vielä 20km....

Suomessa jos ajaa "laillisissa" nopeuksissa jokaisella pannarilla pystyy ajamaan sen 500km ja jos matka loppuu ennen on kulutus jo liian iso ja harkitsisin jotakin toimenpidettä.

Esim. Keväällä en vaihtanut ilmanpuhdistinta, vaan vasta Kesäkuussa ja kulutus putosi n.3,5dl/100km !!!
Ilman puhdistin onkin syytä vaihtaa joka kevät.... :)
Ja IP:n vaihto kannattaa  thumbsup1 varsinkin kun kulutus vähenee  horisko

Näin myös kaikki muutkin jotka käyvät jollain liemellä ( mun "kotilo" (diesel) )  :) + veto paranee kun saa raitista ilmaa !
Elämä on lainaa ,miksi et nauttisi siitä harrastuksen parissa !

Poissa uusipanisti05

  • ★★★★★
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 11
  • -Saadut: 8
  • Liittynyt: Maalis 2009
  • Viestejä: 1446
  • Viestieni tykkäämiset: 770
  • Ikä: 69
  • Paikkakunta: Vaasa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 21:29
  • ST 1300 05 153850 Donau RT 250 v. 55
  • Kuvat
Vs: Pannarin /1300 cc, vm. 2007, polttoainemittarin näyttö
« Vastaus #20 : 03.06.19 - klo:20:07 »
Aika mitätön osa alemmassa tankissa laskeskelee polttoaineen määrää loppuvaiheessa.


  Aihe / Aloittaja Vastauksia / Lukukerrat Uusin viesti
xx
1300 pannarin jarrut

Aloittaja kaipaa

3 Vastauksia
2684 Lukukerrat
Uusin viesti 27.03.11 - klo:19:32
lätty
xx
ST 1300 Pannarin kello

Aloittaja Asemapäälikkö

1 Vastauksia
890 Lukukerrat
Uusin viesti 24.03.17 - klo:18:56
sepeteus
xx
ST 1300 Pannarin takalaukun päälle teline

Aloittaja Tynha

6 Vastauksia
433 Lukukerrat
Uusin viesti 30.07.14 - klo:22:36
IC 77
xx
Norjan reissu 2007

Aloittaja PANNARI1300

3 Vastauksia
300 Lukukerrat
Uusin viesti 04.03.09 - klo:20:30
Meesse
 


TinyPortal 1.6.4 © 2005-2019