Valoista

Aloittaja Rutja, 31.08.10 - klo:19:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muistaakseni joku oli modannut valot niin, että tuli on molemmissa umpioissa lyhyillä.
-94  tonnisatasessahan ei lyhkänen pala kuin toisella puolen. Onko siinä muuta, kun hyppyjohto kantojen väliin vai enempi puuhastelua?
Pitkillä valoilla pärjää kyllä, mutta juuri lyhyet vaatisi lisäpotkua.

Eiköhän noilla eväillä pärjää. Kannattaa tinata se johtoliitos niin tuleepi paree. Tai ainakin mä tinasin ja teippiä/kutistesukkaa päälle.

Kannattaa myös katsoa että se polttimo joka siellä on niin on myös ehjä....
nimim.taivaalliset kiroilut päästänyt...oli nimittäin tuo lyhyt polttimolanka palanut ihmettelin miksei pala, mutta eihän rikkinäinen polttimo pala. reps1

Mulla oli tuo H4kanta ilman liitintä elikkä oli vain maa ja pitkä. Ostin tuollaisen H4kannan ja purkasin siitä pois yhden ja työnsin siihen alkuperäiseen kantaan paikoilleen ja johdon toinen pää toisen polttimon lyhyeen sähköjohtoon. Toimii ja on kaunista tuo symmetria.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Eiköhän noilla eväillä pärjää. Kannattaa tinata se johtoliitos niin tuleepi paree. Tai ainakin mä tinasin ja teippiä/kutistesukkaa päälle.

Kannattaa myös katsoa että se polttimo joka siellä on niin on myös ehjä....
nimim.taivaalliset kiroilut päästänyt...oli nimittäin tuo lyhyt polttimolanka palanut ihmettelin miksei pala, mutta eihän rikkinäinen polttimo pala. reps1

Mulla oli tuo H4kanta ilman liitintä elikkä oli vain maa ja pitkä. Ostin tuollaisen H4kannan ja purkasin siitä pois yhden ja työnsin siihen alkuperäiseen kantaan paikoilleen ja johdon toinen pää toisen polttimon lyhyeen sähköjohtoon. Toimii ja on kaunista tuo symmetria.


Noin tein minäkin jo vuosia sitten, tosin ilman tinoja ja sukkia. Ei oo vielä kukaan (Polliine) tullu valittaan, liekö laillinen, en tiedä enkä välitä. Pääasia että märällä asvaltilla pimeällä taajamissa näkee n. puolet paremmin. T. Kalle

Hyvä.
Toivottavasti sieltä pulpahtaa johtoa sen verran näkösälle, että onnistuu "pikatuunauksena."
Entinen pyörä oli niin Japanissa tehty ettei isompi tumppu mahtunut edes polttimon vaihtoon idea3

Ite hifistelin sen verran,että laitoin katkaisijan väliin, niin saa käteväsit pois päältä päivällä.

Nimim. täysin tiedoton kyseleepi, millainen kynttilä siinä "lyhyen" puolella on. Voiko siihen vaihtaa normaalin lyhyt/pitkä lampun ja sitten tehdä tuplauksen. Eli sopiiko normaali H4 kanta?
You Only Live Twise

mulle tuli ainaskin täytenä yllätyksenä et molemmissa mun 1100n umpioissa on H4 polttimo.
vaihdoin just tiistaina polttimon. tosin menin "sen vaikeamman" kautta eli yläkautta kun vaihdoin viherkäiset mittarivalot samalla.

ymmärsinkö kysymyksen oikein??     oops2
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Lainaus käyttäjältä: "pannam"Nimim. täysin tiedoton kyseleepi, millainen kynttilä siinä "lyhyen" puolella on. Voiko siihen vaihtaa normaalin lyhyt/pitkä lampun ja sitten tehdä tuplauksen. Eli sopiiko normaali H4 kanta?
Siellä on molemmissa H4 polttimo valmiina (tarkista, että on ehjät), vain lyhyen valon johto puuttuu oikeanpuoleisesta. Sen kun lisää, niin jo pelittää.
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Asia kirkas, elikkä sitten vain tekemään laittomia kytkentöjä elina1
You Only Live Twise

Tulkinta kysymys onko "lai..n".
Joskus luin jostakin että saa laittaa jos heijastimet ovat samassa umpiossa......eikös ne ole? :hmph:
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Minulla lukee rekisteriotteessa että vain toinen valaisin saa palaa lyhyillä valoilla. Ei taida auttaa selitykset, jos nappisedät kysyy...

Joo joo niin lukee mullakin mutta mutta....sanot vaan että ollu tollaset aina.
Etkä ole niihin kiinnittäny huomioo kun aina palanut samalla tapaa eikä polttimoitakaan oo tarvinnut vaihdella......
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

butt1 .Tä miksi mulla ei luve sellaista?-94 malli.

Just aloin katsomaan omaa rekkaria, eipä luje minullakaan... (-91)
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Tässäpä sitä ollaan.. :compress:

Jos moottoripyöräsi on ENSIREKISTERÖITY SUOMEEN siellä lukee että
>>>lähivalot ainoastaan vasemmanpuoleisessa umpiossa>>>

Ns.saksantuonneissa yms. eipä luje??? miksei??? Kukaan ei tiedä miksi näin on. Mutta kaksi samaa pyörää ja erilaiset.

Vaatimustenmukaisuustodistus ei ole ollut oikein.....siinäpä se
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Powered by EzPortal