ykstoistsatasen akku

Aloittaja serekki, 09.07.10 - klo:12:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

25.05.15 - klo:22:40 #15 Viimeisin muokkaus: 25.05.15 - klo:23:00 käyttäjältä Pannari Petteri
Mielestäni nämä akku asiat ovat niitä "henkimaailman"/stäkä asioita !
Käsittääkseni vanhan kansan ST 1100 ei ole niin tarkka akusta kuin ST 1300 ( uudempaa tekniikkaa)
Vrt. vanha kaasutin auto tai ruisku "nyky" auto...
Sitten tähän onni/säkä asiaan...
Oma Pannarini (ST 1100) oli varustettu tullessaan Suomeen Varta akulla...
..akku toimi aivan loistavasti 8 vuotta !
Kun sitten erään paikallisen pannaristin "harha ostoksen " jälkeen laitoin
kuvitteelisesti paremman akun paikalleen, tämän kesto oli vain 2 vuotta.
( lahjoitin ks. Varta akun mp-kaverille, joka laittoi sen lumilinkoon ja se toimii edelleen...)
Nyt on pannarissa ollut kiinni Bilteman "parempi akku"...toiminut ihan Ok pari vuotta.
Kaikki akut ovat olleet ns. hyvällä hoidolla....

Ps.hyvä akun hoito muistutin on "vaimo/tyttöystävä/avokkin"... eli kun on "ne" päivät
akkulaturi kiinni ja kun "ne" päivät on ohi akkulaturi irti !
Ja akku on näillä yksin kertaisilla ohjeilla "hyvin hoidettu"...
Pss. Jos joku naispannaristi suuttuu tästä "muistisäännöstä" niin ihan turhaan ! :P
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

Mikä ohje toimisi näin vanhemman miehen akulle ?

Lainaus käyttäjältä: pertti - 26.05.15 - klo:08:01
Mikä ohje toimisi näin vanhemman miehen akulle ?
Esimerkiksi, kun tulee mieleen se mitä teitte nuorena....jaa, mutta sittenhän se pitäis olla kokoajan latauksessa. No doh1

Powered by EzPortal