ST 1300 Valot hukkui

Aloittaja teukka, 02.01.15 - klo:12:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Moikka käynnistin Pannarin samalla havaitsin ajovalojen hävinneen mielestani kaikki toimi kun laitoin
talviteloille. Kaukovalo vilkku toimii mutta ajovlot lyhyt / pitkä täysin pimeät. Tarkastin kaikki sulakkeet
kaikki Ok onko kenelläkään antaa vinkkiä mistä alkaa etsimään vikaa ?
terv. Teukka  

Ainakin 02 mallissa on valojen poiskytkentä mahhollista.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 02.01.15 - klo:21:16
Ainakin 02 mallissa on valojen poiskytkentä mahhollista.

Mulla on ainakin valoille oma kytkin kaasukahvassa.

st 1300 vm. 2003

Pannarin vuosimalli on 2005 siinä ei ole valokytkintä ainoastaa vaihto
kiitos vastauksesta terv. Teukka

02.01.15 - klo:22:48 #4 Viimeisin muokkaus: 02.01.15 - klo:23:20 käyttäjältä awes
Voisko olla releessä vika?

Itse jatkaakseni ......

Ei taida olla releessä. Ovat pitktät ja lyhyet omilla releillä.

Toimiiko kaikki muu?

Mulla toi korjauskirja on vain malleille 2003,2004, joten sähkökaavio ei kerro totuutta sinun pyörästä.


Palaako takavalot? Onko akku ollut tässävälissä irti tai akun johdot?

Akkua ei ole irroitettu ja kaikki muut valot toimii. Huomasin sellaisen ilmiön kun laittoi kahvalämmöt täydelle teholle niin niiden merkkivalot alkoivat vilkkumaan onkohan se ok en ole ennen havainnut ko ilmiötä
terv. Teukka

koitas ladata akkua ja voitele virtalukko ohkasella öljyllä

04 aina valot päällä,ei voi kytkeä pois. Siis Suoraan rektumista...
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

04.01.15 - klo:13:49 #9 Viimeisin muokkaus: 04.01.15 - klo:14:04 käyttäjältä jatuurila
Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 03.01.15 - klo:23:48
04 aina valot päällä,ei voi kytkeä pois. Siis Suoraan rektumista...
Ei ainakaan unohdu valot. :) Olisko H4 palanut. Tarkista tuleeko lampun liittimiin virta. Pannarissa suht helppo homma vaihtaa H4 isokäsisellekin , vähän joutuu tunkemaan räpylöitä katteen ja tangon väliin... eusadance
Siitä tulikin mieleen yksi sanonta: "Valoa kansalle joka pimeydessä vaeltaa" reps

Lainaus käyttäjältä: jatuurila - 04.01.15 - klo:13:49
Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 03.01.15 - klo:23:48
04 aina valot päällä,ei voi kytkeä pois. Siis Suoraan rektumista...
Ei ainakaan unohdu valot. :) Olisko H4 palanut. Tarkista tuleeko lampun liittimiin virta. Pannarissa suht helppo homma vaihtaa H4 isokäsisellekin , vähän joutuu tunkemaan räpylöitä katteen ja tangon väliin... eusadance
Siitä tulikin mieleen yksi sanonta: "Valoa kansalle joka pimeydessä vaeltaa" reps


Kannattaa muistaa niitä liittimiä irrottaessa, että liitintä pitää puristaa suhteellisen tuhdisti eikä repiä väkisin. Niissä liittimissä olevat hakaset jotka estää itsekseen irtoamisen eivät oikein tykkää siitä repimisestä.
Tästä ollut juttua aikaisemminkin täällä foorumilla.

 Olen mitannut jännitteet mutta liittimille ei tule virtaa ainoastaan kaukovalo "vilkku" toimii ??
terv. Teukka

Lainaus käyttäjältä: teukka - 04.01.15 - klo:14:18
Olen mitannut jännitteet mutta liittimille ei tule virtaa ainoastaan kaukovalo "vilkku" toimii ??
terv. Teukka

Tuo vähän haiskahtaa virtalukko vialta.Akku ilmeisesti täynnä ja kunnossa? Kun pistät virran päälle ja lähi/kaukovalo katkaisnta kääntää
jompaan kumpaan asentoon,naksuuko releet?

FF1pan  rd11

Ei minkäänlaista releen napsahdusta lyhyt / pitkä asennoissa napsahdus kuuluu kun vilkuttaa kaukovaloja
pitääköhän lähteä virtalukko kauppaan ?
terv. Teukka

Oliskohan virtalukolta lähtevässä johtonipussa katkos,omassa (tosin ST1100) johtonippu meni tankoa oikealle kääntäessä niin jyrkkään kulmaan että oli puhaltimen piuha mennyt poikki jolloin puhallin kävi pätkittäin kun käänteli tankoa !!
Oli onneksi puhaltimen piuha eikä esim sammutin,olis ollu mielenkiintoinen esim ohituksessa kun olis "laulu loppunu"
Tutkippa yleismittarilla tuleeko valon sulakkeelle asti jännite !

Powered by EzPortal