1100 Ohjaustanko

Aloittaja EKH, 17.06.13 - klo:22:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Lieneekö 1100 pannariin saatavissa huomattavasti korkeampaa 0hjaustankoa?  ettei tarvii noiden varsin vähän korottavien palojen kanssa touhuta.
Yläselän puutuminen lapojen välistä edelleen ongelmana. Teen tosin varsin raskasta fyysistä työtä, joten suht. säännöllisesti hierojalla käymisestä huolimatta hartiat tahtoo olla enempi vähempi jumissa. Pannari ois muutoin varsin mieluisa, kunhan tästä ongelmasta pääsisi eroon.

Yllättävän iso vaikutus noin pienillä paloilla korotus (35 mm)  :-)
Kahden kesän kokemus takana. Tosin nuohan on kaikki niin yksilöllisiä asiota.
ajelu.gif

Sama juttu.
Asennettuna +35mm koropalat, mutta vielä kaipaisi enempi pystympää asentoa ainakin tämmöinen +185cm pituinen kuski.
- Itsekkään ole nettisivuilta löytänyt sopivaa ohjaustankoa.

Että jos löytyy, niin olisin kiitollinen tiedoista.

Jos valittavissa, ostakaa "korokepalat", jotka siirtävät eniten tankoa taaksepäin.  Tangon ylöspäin nostaminen vaikuttaa parhaiten kyykkypyörien ajoasentoon.

Lainaus käyttäjältä: hry - 21.06.13 - klo:07:49
Jos valittavissa, ostakaa "korokepalat", jotka siirtävät eniten tankoa taaksepäin.  Tangon ylöspäin nostaminen vaikuttaa parhaiten kyykkypyörien ajoasentoon.
Sarvien kiinnitys on kaltevalla pohjalla. Suorat korokepalat siis eivät "nosta" sarvia, vaan tuovat niitä suoraan kohti kuljettajaa.

Nuo 35 mm korotuspalat ovat aika lähellä ,koska vastaan tulee kytkin ja etujarrun putkien ym. muiden pituuden riittävyys korkeamman ohjautangon kanssa ongelmia,että riittävätkö niiden pituudet.
huomasin tämän kun omaani korotin,ei pelivaraa niissä ole kovin paljon.

Sain itse kuitenkin mielestäni ajoasentoa korotettua niillä 35 mm paloilla paremmaksi että on vähän pystym-
pi tuo ajoasento   thumbsup1

FFipan  rd11

Tori-palstalla on vanha myynti-ilmoitus ( jätetty 9.12. -12 ) 1100 pannarista vm -93 amerikantuontimallista, jossa on sarvet taaempana ko. ilmoituksen mukaan. Luulisi tuolta rapakon takaa löytyvän sarvia joka lähtöön. Mikäli joku löytää netistä firman josta moisia löytyy, niin meitä pannarin omistajia ois varmaan useampiakin jotka ne hankkisi, tulis kertatilauksella useampiakin. Myös  kaikki vaierit ym. härpäkkeet tulis siinä samalla, ellei sitten oo kalliimpia, kun koko pyörä.
Joten kiitosta paljon jos joku tai jotkut näkis sen vaivan, että ehtisi netistä näitä. Itse oon niitä ehtinyt jo pitkään tuloksetta.



Tuttuja ovat selkäkivut mutta tekasin pari vuotta sitten kahvat mittojen mukaan ja nyt on kiva ajella pitempääkin matkaa


Hyvä idea Lauriha, pitää itsekkin miettiä tuota vaihtoehtoa  thumbsup1

Hyvä ajoasento ja vakionopeussäädin, mihin Wingiä taevitaan :)

Lainaus käyttäjältä: Lauriha - 07.07.13 - klo:22:37
Tuttuja ovat selkäkivut mutta tekasin pari vuotta sitten kahvat mittojen mukaan ja nyt on kiva ajella pitempääkin matkaa
Miten sinulle  ylti kaikki letkut ja johdot tuohon uuteen ohjaustankoon,vai pitikö lettuja jatkaa?Itse olen 174cm pitkä ja tanko  pitäisi saada lähemmäs kuskia.Olisi  mukava nähdä tuo sinun pyörä jossa tuo tanko on paikallaan😎.Itse asun Oulussa.

Lainaus käyttäjältä: unnah - 25.06.16 - klo:12:08
Lainaus käyttäjältä: Lauriha - 07.07.13 - klo:22:37
Tuttuja ovat selkäkivut mutta tekasin pari vuotta sitten kahvat mittojen mukaan ja nyt on kiva ajella pitempääkin matkaa
Miten sinulle  ylti kaikki letkut ja johdot tuohon uuteen ohjaustankoon,vai pitikö lettuja jatkaa?Itse olen 174cm pitkä ja tanko  pitäisi saada lähemmäs kuskia.Olisi  mukava nähdä tuo sinun pyörä jossa tuo tanko on paikallaan😎.Itse asun Oulussa.
Minulla olisi irtonaisena noin 30mm korotuspalat, jotka otin tarpeettomana pois omasta pyörästäni. Olen 192 senttinen. Miten jos noita kokeilisit paikoilleen? Ja jos toimii, niin olisi halpa parannus.