2. PanFun kokoontuminen 21-23.5.2010 Patalahti, majoitus

Aloittaja sarapa, 04.05.10 - klo:22:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaippa siellä St1:llä on jotain syötävää myös keliakikoille
Vaimo murehti vain et onhan hänellekin siellä jotain.
Tahtoo vain monessa paikassa vielä olla aika vaatimattomia nuo tarjoilut erikois ruokavaliota
tarvitseville.
Kaikesta huolimatta tulossa ollaan. rd11.gif

Tuo olikin hyvä huomio laktoosittomia/vähälaktoosisia ne ainakin olivat, mutta tarkistetaan vielä tämäkin asia. thumbsup1

kauko comments: siis ei saa olla vehnää, ruista tai ohraa.
Esim lohi sopii hyvin, jos ei halua syödä liharuokia
Gluteenitonta sapuskaa saa aika hyvin monestakin paikkaa, jopa leipääkin aamuselle
pitää vaan muistuttaa ravintelia, meitin puolisko tarvii myös gluteenittoman / lihattoman sapuskan
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Himos hotelleilta kerrottiin:
Avaimet Patalahden huoneiseen saa ST1 huoltamolta, siellä kirjekuorissa nimen kanssa.
Nyt ei tarvitse mennä hotellin repsaan hakemaan avainta. bowdown

Himos hotellille majoittuvat saavat avaimensa hotellin repsasta normaaliin tapaan.

Ruokailut ST1:llä

Ruokailuissa keliaakikot huomioitu !
Myös vähälaktoosinen/laktoositon ruoka.

Ne ketkä aikovat syödä,
ilmoittakaa niin tiedämme informoida ST1:tä niin kukaan ei jää ilman ruokaa.

Pe Päivällinen
La aamupala
La Lounas
La Päivällinen
SU Aamupala

Ilmoittakaa minulle YV:llä kuinka monta annosta mitäkin aiotte syödä...
(Esim. LA lounas 2x, päivällinen 2x SU aamupala 2x .)
Varsinkin SU aamupalan haluavat ilmoitus.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kysyn siksi, kun tuntuu olevan puutetta huoneista, onko MEILLE sallittua majoittua tarvittaessa/haluttaessa telttaan ko alueella? Muistaakseni Himoksen virallisten sääntöjen mukaan se on kiellettyä.
T. Kalle

Telttailu ei ole sallittujen listalla, mutta eiköhän Himoksella ole vielä huoneita.
Oletko kysynyt sieltä?

Laittakaas ilmoittaen kuka aikoo syödä Patalahdella ylläolevien ohjeiden mukaan.

Päivä aikaa ilmoittaa
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"Himos hotelleilta kerrottiin:
Avaimet Patalahden huoneiseen saa ST1 huoltamolta, siellä kirjekuorissa nimen kanssa.
Nyt ei tarvitse mennä hotellin repsaan hakemaan avainta. bowdown

Himos hotellille majoittuvat saavat avaimensa hotellin repsasta normaaliin tapaan.


Vaikkei tämäkään asia minulle kuulu niin kerrompa kuitenkin jos jollain muullakin sattuu olemaan epäselvyyttä:

Sari Salosen lähettämässä varausvahvistus mailissa jonka liitteenä lasku, oli maininta : Tulostakaa maksusta kuitti mukaan.
Koska itse maksoin netissä eräpäivänä eikä minulla ole printteriä, eikä tiliotetta vielä ole tullut, piti asia tarkistaa Sarilta. Ainakin minulle hän sanoi etten tarvitse kuittia. Kaipa he ovat avaimia pussittaessaan tarkistaneet että varaus on myös maksettu?

Ja avaimet saa perjantaina klo 14.00 mutta lauantaina tulijat jo vaikka klo 04. ST1 :hän on auki 24H ja Patalahtihan on varattu meille, ja vain meille koko viikonlopuksi pe-su.
T. Kalle

kauko: kiitos infosta, eiköhän nyt ole kaikille selvää

Ruokailut on tilattu a la Timppa, ilmoittamatta jääneet saavat jos jää jäljelle jotain.
Nimilaput tulee jakoon jossain, PanFun logo opastaa welcome kaikki
kauko, "admin-orja" ja timppa "toinen orja"