Pannarin avain

Aloittaja hannu-56, 03.05.12 - klo:19:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: Jussit - 05.11.20 - klo:09:01
Kolme kymppiä oli kesäkuussa koodaus Turun Bikeworldissa.

Kuulostaa erittäin kohtuulliselta. Kiitos infosta. Kesällä kyselin Jyväskylästä yksityisestä liikkeestä ja avaimen sorvaus ja koodaus olisi maksanut yhteensä 140 euroa, joten puistattavan hinnan vuoksi jäi siinä vaiheessa vara-avain teettämättä.  ???
TTRacing

Honda ST1300 abs - 04 "Pantera"

60900km

Lainaus käyttäjältä: TypeR - 05.11.20 - klo:15:27
Lainaus käyttäjältä: Jussit - 05.11.20 - klo:09:01
Kolme kymppiä oli kesäkuussa koodaus Turun Bikeworldissa.

Kuulostaa erittäin kohtuulliselta. Kiitos infosta. Kesällä kyselin Jyväskylästä yksityisestä liikkeestä ja avaimen sorvaus ja koodaus olisi maksanut yhteensä 140 euroa, joten puistattavan hinnan vuoksi jäi siinä vaiheessa vara-avain teettämättä.  ???

Mulla on 2 avainta sorvattu mut ei koodattu sivulaukkuja varten, monella menny avain poikki/vääntyny kun on niin pitkä. kyllä vara avain aina mukana salataskussa, kun ollaan varsinkin ulkomaan reissulla, siellä jos avain häviää/hajoaa/varastetaan niin matka toppaakin sitte siihen.

 thumbsup1 Mulla roikkui kromin varassa, huomasin Saksassa. Onneksi ei ehtinyt katketa ja oli vara-avain mukana. Teetin samalla lyhyemmän sivulaukkuja varten.
Koodaus on tehtävä virta-avaimeen ja vaihdettava siru. Sain tähän avun Jämsästä.

hojare
tee se nyt, huomenna voi olla.....

Lainaus käyttäjältä: hojare - 05.11.20 - klo:22:20
thumbsup1 Mulla roikkui kromin varassa, huomasin Saksassa. Onneksi ei ehtinyt katketa ja oli vara-avain mukana. Teetin samalla lyhyemmän sivulaukkuja varten.
Koodaus on tehtävä virta-avaimeen ja vaihdettava siru. Sain tähän avun Jämsästä.

hojare

Sirullinen ja aito Honda-avaimen aihio löytyy työstettäväksi, mutta sirukoodin lukeminen ja sen kopioiminen täytyy tehdä minun tapauksessani tuosta ainokaisesta ehjästä alkuperäisestä Honda-avaimesta. Aiempi vara-avain meni poikki ja sen sirukotelo oli sellainen "mikälie-mötikkä", että sillä ei saanut edes tankoa lukittua, sillä se ei mennyt pohjaan saakka lukkopesässä. Lukkoseppä sen "mikälie-mötikän" sisään kurkisti ja tuumasi, että siihen askarreltua piirilevyhässäkkää ei voi siirtää uuden aihion sisään, koska on niin iso ja näinhän minä itsekin omin silmin, että asia oli juurikin näin.  wallhead
TTRacing

Honda ST1300 abs - 04 "Pantera"

60900km

Se avaimen aihio maksoi muuten varaosana 26 € . Että sikäli ihmettelen tuota 140 € kokonaishintaa .
Mutta onhan tietenkin niin ettei hölmö ole se joka pyytää vaan se joka maksaa .

Hyvinkäällä kysyin kanssa onnistuuko vastaus oli kyllä mutta pyöräpitää olla mukana hintaa en kysynyt

Lainaus käyttäjältä: mika.h - 07.11.20 - klo:19:23
Hyvinkäällä kysyin kanssa onnistuuko vastaus oli kyllä mutta pyöräpitää olla mukana hintaa en kysynyt

Juu pyörä olis pitänyt olla mukana mullakin, mutta että koko paketti hintaan 140 euroa!?!  22yikes
TTRacing

Honda ST1300 abs - 04 "Pantera"

60900km

Jos jotakuta kiinnostaa niin mulla olisi virta-avaimen aihioita ST 1300 pärrään ja muihinkin Hondiin sopivia, joita ei tarvitse koodata. Riittää kun otat sirun vanhan avaimen luukun alta ja siirrät uuteen avaimeen. Olen itse uusinut kaksi virta-avainta ja homma toimii hyvvin. Avaimen kopioinnin hinta riippuu varmaan paikasta. Myynti-ilmoitus löytyy tämän saitin Torilta.

Lainaus käyttäjältä: kf9966 - 13.11.20 - klo:18:35
Jos jotakuta kiinnostaa niin mulla olisi virta-avaimen aihioita ST 1300 pärrään ja muihinkin Hondiin sopivia, joita ei tarvitse koodata. Riittää kun otat sirun vanhan avaimen luukun alta ja siirrät uuteen avaimeen. Olen itse uusinut kaksi virta-avainta ja homma toimii hyvvin. Avaimen kopioinnin hinta riippuu varmaan paikasta. Myynti-ilmoitus löytyy tämän saitin Torilta.


Avainaihiot ovat kaikki löytäneet uuden kodin kuten sanonta kuuluu eli niitä ei ole enää minulla myynnissä.

Powered by EzPortal