Alppikierros

Aloittaja sepeteus, 13.06.13 - klo:13:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

13.06.13 - klo:13:06 Viimeisin muokkaus: 14.07.17 - klo:21:25 käyttäjältä sepeteus
Johan tuli palauduttua Itävallasta !

Tulipa pojan kanssa tapahtumarikas reissu.
Lähtö Naantalista aamu 20.5 sujui mutkattomasti samoin lautta yli suomenlahden, mutta sitten net
mutkat alko vaikka tie oli suora, ohitin yhtä rekkaa, kun Viron poliisit oli tutkan kanssa vastassa,tiesinhän että yleinen rajoitus on 90km/t, pysäyttivät meitin ja sanoivat että tästä vois langettaa 400e sakon tutkassa näkyi 122 km/t huh! mutta päästivät varoituksella.
No seuraava kakka tuli Kaunaksessa, kun otin seinästä paikallista rahnaa ja kävimme kaupassa iltapalaostoksilla, ajeltiin n. 20 km ja vein pojan uuteen Heseen syömään niin maksoin sielläkin vielä käteisellä, oltiin jo jatkamassa matkaa, kun tuli mieleen että vois samalla tankata, mennessäni sisälle maksamaan niin huomasin että mun Mastecard jossa meidän kaikki matkarahat olikin kadonnu, aaaaa !!!
Eikun soittamaan pankkiin ja kuoleterttiin se kortti, sain selitettyä mitä kaikkea mun tileillä oli tapahtunu viime aikoina niin paljon että saatiin siirrettyä rahaa pojan kortille, tosin vähemmän kun olin varannu reissulle. yleensähän tilinsiirto voi kestää 2 pankkipäivää, kun on eri pankit,mutta,mutta
kuinka ollakkaan seuraavana aamuna klo:0900 oli 3000e tilillä joten saatettiin maksaa yöpyminen ja jatkaa matkaa.

Puolassa poika kävi pusikossa paikassa ei missään ja mä sammutin pani, mut jätin valot päälle ja räpläsin samaan aikaan navia, kun piti käynnistää niin naksu vaan,(mullahan on -06:sessa alkuperänen akku) no kaikki auki ja autoilioille huitomaan, pysähty siihen kaveri otti kyytiin ja vei n. 2 km huoltoasemalle, eipä löytynyt kaapeleita, siihen tuli joku tankkaamaan ja luulin hänen tutuksi, kun sai lainata kaapeleita no eikun panin luo ja käymään kaveri otti kaljarahaa vaikka tarjosin enemmän.
akku toimii vieläkin kunhan muistan vaan kokonaan sammuttaa.

Tavattiin Sandis&Emppu ja heidän tuttava pariskunta 9 km p Itävallan rajalta Friedrichafenissa, olin aikasemmin perillä ja hommasin meitillen samasta paikasta yöpymis paikan, oli kiva tavata ulkoisilla mailla tuttua porukkata.
2 parasta yöpymis paikkaa.

Liettua     Linas Motel                     Piha suojattu ja rautaportti yön kiinni
             Str.Seiriju 27                   Takapihalla uima-allas ja grillikatos
             LT-62116 Alytus              makuuhuone-olohuone  2h/60e/yö aamupalalla.
             E-mail info@motelislinas.it
Jos haet paikkaa navigaattorilla ? kirjoita  seiriju gatve 27,alytus niin löytää paikan.

Itävalta    Pension Meisl                     N. 10 min ajomatkan päässä Kotkan pesästä
             Wildmoos 42                       siisti ja emäntä Kristl tosi mukava ja lämmin
              83471 Brechtesgaden         ihminen
             Tel:+498652-3991              34e/yö/henkilö aamupalalla 2 yö 31e/henkilö
             Email: urlaub@pension-meisl.de      täältä on myös aikast lyhyt matka
                                                        Grossglocknerille ja bikerspointtiin
       
Sandiskin kumppaneineen lähetti textarin sieltä.


Muuten mukava matka mutta olis alpeilla toivonu vähän kirkkaampaa keliä

Minä olen niin vanhanaikainen että otan aina tonnin käteistä niin pahimmiata pattitilanteista selvitään.Aika vaiherikas matka teillä, ompi mitä vanhana kiikkutuolissa taasen muistella niikun minä tapaan sanoa.
Elä kuin viimeistä päivää!

Lainaus käyttäjältä: pulukko - 14.06.13 - klo:21:03
Minä olen niin vanhanaikainen että otan aina tonnin käteistä niin pahimmiata pattitilanteista selvitään.Aika vaiherikas matka teillä, ompi mitä vanhana kiikkutuolissa taasen muistella niikun minä tapaan sanoa.

kiitos Pulukko Näinpä varrrrmaaan tehtään.Eikä poikakaan unohda koskaan.