Vakuutuksien hinnoista

Aloittaja Veekoo, 21.02.13 - klo:15:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Op-Pohjola liikenne +osakaskohtainen 420 vuosi!


Millaisilla bonuksilla?
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Hei pannaristit selkäkivut voitonpuolella Siis jotain kuivunut selkärangasta kun ei mene enää jalat alta Nyt olis tarkoitus pistää pyörä tulille ja vakuutukseen Vakuutus vertailussa POP näyttää aika kilpailukykyiseltä 470.risat ja turvakin on kohtalainen Ennen OP Pohjola 592.risat Vakuutusten kattavuus laajimmasta päästä Kysyisinkin onko muita vakuutus vaihtoehtoja tiedossa muilla Huom laajimmalla turvalla

Lainaus käyttäjältä: pan velsu - 16.07.18 - klo:19:55
Hei pannaristit selkäkivut voitonpuolella Siis jotain kuivunut selkärangasta kun ei mene enää jalat alta Nyt olis tarkoitus pistää pyörä tulille ja vakuutukseen Vakuutus vertailussa POP näyttää aika kilpailukykyiseltä 470.risat ja turvakin on kohtalainen Ennen OP Pohjola 592.risat Vakuutusten kattavuus laajimmasta päästä Kysyisinkin onko muita vakuutus vaihtoehtoja tiedossa muilla Huom laajimmalla turvalla

Kannattaa kilpailuttaa myös If,eikä siihen ainoastaan pelkkä pyörä vakuutus,vaan pyydä kaikista tarvitsemistasi vakuutukset,kiint koti auto yms,niin silloin kyllä löytyy edullisin
vakuutus yhtiö. thumbsup1


FF1pan  rd11

Pitää paikkansa.
SS1000 PanFun kimppa

If liikenne ja täyskasko 382€ vuosi.
Vuodenaikahinnoiteltu bonuksia 80% molemmissa. Niin ja 16% järjestöalennus.
Paikkakunta Hämeenlinna.

T.HajaMi

Hei ! Mikä on tuo järjestöalennus 16 % ???

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 18.07.18 - klo:10:00
Hei ! Mikä on tuo järjestöalennus 16 % ???
Minun tietääkseni kun kuuluu ammattiliittoon niin saa ton alennuksen. Itellä on palvelualojenliitto vaikka en siihen kuulukkaan niin laitettiin se niin saa järjestöäalennuksen.

Lainaus käyttäjältä: karhula - 18.07.18 - klo:10:43
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 18.07.18 - klo:10:00
Hei ! Mikä on tuo järjestöalennus 16 % ???
Minun tietääkseni kun kuuluu ammattiliittoon niin saa ton alennuksen. Itellä on palvelualojenliitto vaikka en siihen kuulukkaan niin laitettiin se niin saa järjestöäalennuksen.

Juurikin näin.
If.ilta saa monelta muultakin liitolta alennuksen. Sieltä valkkaa vaan sopivan. 🏍

20.07.18 - klo:21:34 #85 Viimeisin muokkaus: 20.07.18 - klo:21:37 käyttäjältä pajukallio
Minulla on nyt ollut pyörä vasta 4 vuotta ja vakuutus ifillä. Pyöränä 1300 pani vm.2002 ja vakuutus liikenne ja suppea kasko hinta 98.00 euroa vuosi. Pakko oli kyllä siirtää kaikki niin talon kotivakuutus, kuin autojenkin vakuutukset ifille, sillä vuositasolla hintaeroa kaikilla vakuutuksilla oli edelliseen yhtiöön yli 500 euroa.
Kaikkea se horistessa teettää.

Onko tuo hinta oikein? Mulla on ollut isoja pyöriä yli 20 vuotta, täydet bonukset, muistaakseni 82%. Kilpailutin vuosi sitten vakuutukset ja 1300 Paniin on pelkkä liikenne muistaakseni 130-150€ luokkaa. En muista ihan tarkkaan, tulin juuri mökille. Osakasko jotain 50€ päälle. Pop vakuutus. Olen kilpailuttanut 1-2 välein. On ollut myös ifissä. Oli kalliimpi. Pitää katsoa netin kautta ifiltä ihan kohta mitä tarjoa hinnaksi, netti toimii nippa nappa välillä täällä katvealueella.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 20.07.18 - klo:21:46
Onko tuo hinta oikein? Mulla on ollut isoja pyöriä yli 20 vuotta, täydet bonukset, muistaakseni 82%. Kilpailutin vuosi sitten vakuutukset ja 1300 Paniin on pelkkä liikenne muistaakseni 130-150€ luokkaa. En muista ihan tarkkaan, tulin juuri mökille. Osakasko jotain 50€ päälle. Pop vakuutus. Olen kilpailuttanut 1-2 välein. On ollut myös ifissä. Oli kalliimpi. Pitää katsoa netin kautta ifiltä ihan kohta mitä tarjoa hinnaksi, netti toimii nippa nappa välillä täällä katvealueella.
Ilmeisesti kysyit minulta, että voiko tuo vakuutuksen hinta pitää paikkansa. Olet oikeassa, yhteis hinta minulla on ifillä. 153,45 e eli liikenne 98,11 ja suppea kasko 55,34 e Tarkistin juuri hinnat omilta sivuilta.
Kaikkea se horistessa teettää.

Powered by EzPortal