Mikä sähkövika hyydyttää Pannarin?

Aloittaja VerdeP, 13.07.17 - klo:23:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SOLVED!!!!! Eikä mennyt kuin vähän yli 2 vuotta! thumbsup1

Vasta nyt uskallan sanoa,että otsikon mukainen vika on varmuudella - ei sähkövika (olin väärässä) - vaan sähkölaitteen vika : bensapumppu oli viallinen!

(joo kyl se tiedetty jo pitkän aikaa mutta vasta viime viikkoisen Lapin reissun jälkeen olen aivan varma: ajoa menopäivänä 950 kilsaa ja viikon päästä takastulopäivänä 1100 kilsaa ilman ongelmia).
Seuraavaa probleemaa odotellessa - vai tuleeko ollenkaan?

Suuret kiitokset vielä teille kaikille "ongelmaan" osallistuneille ja turvallisia kilometrejä!

(ps. uusi bensapumppu rikkoi kulahtaneen alipainehanan kalvon ja nyt ajelen ilman koko hanaa)
"Trust Me - I Know What I Am Doing" .... vaikka harvemmin kyl ekalla kertaa

Lainaus käyttäjältä: VerdeP - 29.07.19 - klo:21:38
SOLVED!!!!! Eikä mennyt kuin vähän yli 2 vuotta! thumbsup1

Vasta nyt uskallan sanoa,että otsikon mukainen vika on varmuudella - ei sähkövika (olin väärässä) - vaan sähkölaitteen vika : bensapumppu oli viallinen!

(joo kyl se tiedetty jo pitkän aikaa mutta vasta viime viikkoisen Lapin reissun jälkeen olen aivan varma: ajoa menopäivänä 950 kilsaa ja viikon päästä takastulopäivänä 1100 kilsaa ilman ongelmia).
Seuraavaa probleemaa odotellessa - vai tuleeko ollenkaan?

Suuret kiitokset vielä teille kaikille "ongelmaan" osallistuneille ja turvallisia kilometrejä!

(ps. uusi bensapumppu rikkoi kulahtaneen alipainehanan kalvon ja nyt ajelen ilman koko hanaa)
[/q
thumbsup1


Powered by EzPortal