Kaasutinprojekti

Aloittaja Pannukakku, 30.09.18 - klo:18:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tässä kun lueskelee näitä kaasarijuttuja niin tuli ajatus ruiskusta. Onko tietoa että joku olis asentanut sellasen 1100 ?

Wille pohtii 7.gif

Lainaus käyttäjältä: Wille - 04.08.20 - klo:20:54
Tässä kun lueskelee näitä kaasarijuttuja niin tuli ajatus ruiskusta. Onko tietoa että joku olis asentanut sellasen 1100 ?

Wille pohtii 7.gif


No, tuota... Mulla on työn alla järjestelmän rakentaminen.

Nyt on toistaiseksi paras keitos:

Vakio ilmanpuhdistin (Hiflofiltro)
Tyhjäkäyntisuuttimet #42 (pykälää suuremmat)
Pääsuuttimet #130 (pykälää suuremmat)
Vakioneulat, 0,5 mm shimmit.
Seosruuvit 2  kierrosta auki
Äänenvaimentimet ovat Delkevicin 450-milliset ovaalit noisekillereillä.

Kulutus 5,05 l/100 km. Mutta parasta on moottorin käytös. Aiemmissa sekoiluissa tuntui selvä tehopiikki 4000 kierroksen tuntumassa, nyt kone vetää tasaisesti läpi yli kuuden tuhannen ja matalammilla pyörintänopeuksilla on todella herrasmiesmäinen vääntö joka tekee ajamisesta sujuvaa.

Kyllä se piru jäi sittenkin laihalle tyhjäkäynnin liepeillä noiden Delkevicien kanssa vaikka on noisekillerit kiinni. Pykälää suuremmat suuttimet korjasivat tilanteen ja neulojen shimmaus tasoitti käyntiä.

Omaani käyttelin pihassa lämpimäksi, niin huomasin, että jos nostan kierrokset vaikka 3000 ja pidän kahvaa paikallaan, niin kierrokset vajoaa alemmas omia aikojaan. Lieneekö tuo ominaisuus vai mikä. Voi olla, että moottori ei ollut täysin lämmin, mutta ryyppyä ei enää ollut päällä.
ST1100 Gentleman's Express.

Round 2 suuttimien ja säätöjen kanssa, ostin AFR-mittarin. Jos löydän jostain 22 mm räikkälenkin niin laitan tämän kiinni viikonloppuna. Lähin dyno olisi Kirkkonummella...

Tyhjäkäynti onkin rikkaalla! Vaikka tuntui laihalta kun parkkeerasin pyörän talvisäilöön. Outoa. Nyt tarvittaisiin sitä dynoa.

Powered by EzPortal