Mallinkaisten kyläkoululle iltakahville: kahvittelu jatkuu kesällä 2019

Aloittaja ltm, 22.08.18 - klo:07:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

23.08.18 - klo:22:04 #15 Viimeisin muokkaus: 23.08.18 - klo:22:12 käyttäjältä ltm
Minä pääsin vasta koneelle ja täällä onkin jo kaikki kuvia sekä nimiä myöten valmista; kiitos Mphessu aktiivisuudesta! Sepeteus tosin todennee, että taas on niin totista porukkaa!  :)  Sellaista se on, kun harvoin tapaa - tunnelma on harras!

Saatiin aika mukavasti aktivoitua foorumilaisia liikkeelle näin lyhyessä ajassa. Aktiivisuutta tuntuu löytyvän. Oliko meitä koolla jopa enemmän, kuin foorumin "virallisissa" (kuukausi)tapaamisissa koko elokuun aikana?

Mphessu taisi saada puhuttua muutaman uuden jäsenen foorumille; hyvä juttu!

Otin tapaamisen yhteydessä puheeksi, että jos järjestettäisiin syyskuussa päiväretki ennen ajokauden päättymistä perinteisen makkaranpaiston sijaan? Ajatusta ei nyt ainakaan heti ammuttu alas.

Muutama ajatus retkestä:
Sadesäällä ei ajeta; muutama kuuro sallittaneen, niin ajokamoista saadaan viimeistään nyt kesän pölyt pois
Ajankohta lauantai ja varalla sunnuntai, jos lauantaina sataa
Kutsu tulee foorumille edeltävänä keskiviikkona sääennusteiden tarkennuttua; seuratkaa foorumia ja välittäkää tietoa eteenpäin
Lounas syödään haarukalla ja veitsellä  thumbsup1
Reitin varrella voidaan pysähdellä kahville tai peräti katsomaan jotain mielenkiintoista kohdetta (ei minun tapaista, mutta olkoon menneeksi).

Mitä mieltä ollaan asiasta eli jatkanko valmistelua?

Liian tarkka suunnittelu vain pilaa reissun!

Kivasti oli porukkaa Mallinkaisissa. Minulla oli eka kerta siellä, mutta ei takuulla viimeinen.
On kiva huomata, kuinka Kyläyhdistys on talkoilla saanut noin mahtavat tarjoilut aikaiseksi. Terv.Hannu

Tulihan tuolla poikettua, ihan hyvä paikka ja kyläyhdistys tekee ansiokasta työtä tuon eteen :) . On tullut niin vähän oltua näissä PanFan Clubin tapahtumissa että en montaakaan kasvoa tunnistanut. MPhessun kumminkin tunnistin ja kävin jutulla.

Itse olin liikkeellä "vääräoppisella" pyörällä (BMW R60/2 vm -68) Meitä oli Lahden suunnalta kymmenkunta ukkoa museopyörillä liikkeellä ja käytiin ensin Vehoniemessä automuseon 35-vuotis syntymäpäivillä nauttimassa kakkukahveet. Sieltä sitten kohti Hämeenlinnaa ja Aulangon kautta Malinkaisiin. Mapsilla tarkistettuna sain ajetulle reitille mittaa 269km. Sen verran tuli vettäkin niskaan, että pyörä piti pestä vielä ennen iltatoimia.

Tereks kaikille!!!

Kiva oli nähdä tuttuja kavereita ja vaihtaa kuulumisia kasvokkain. Parasta oli että saimme reilun ryhmän kasaan ja lähtemään liikkeelle. Kiitti kaikille mukavasta seurasta.

Eiköhän otetta uusiksi ensi torstaina  17.gif

T; Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

25.08.18 - klo:14:40 #19 Viimeisin muokkaus: 25.08.18 - klo:19:01 käyttäjältä lehtonen
Lainaus käyttäjältä: ltm - 23.08.18 - klo:22:04
Minä pääsin vasta koneelle ja täällä onkin jo kaikki kuvia sekä nimiä myöten valmista; kiitos Mphessu aktiivisuudesta! Sepeteus tosin todennee, että taas on niin totista porukkaa!  :)  Sellaista se on, kun harvoin tapaa - tunnelma on harras!

Saatiin aika mukavasti aktivoitua foorumilaisia liikkeelle näin lyhyessä ajassa. Aktiivisuutta tuntuu löytyvän. Oliko meitä koolla jopa enemmän, kuin foorumin "virallisissa" (kuukausi)tapaamisissa koko elokuun aikana?

Mphessu taisi saada puhuttua muutaman uuden jäsenen foorumille; hyvä juttu!

Otin tapaamisen yhteydessä puheeksi, että jos järjestettäisiin syyskuussa päiväretki ennen ajokauden päättymistä perinteisen makkaranpaiston sijaan? Ajatusta ei nyt ainakaan heti ammuttu alas.

Muutama ajatus retkestä:
Sadesäällä ei ajeta; muutama kuuro sallittaneen, niin ajokamoista saadaan viimeistään nyt kesän pölyt pois
Ajankohta lauantai ja varalla sunnuntai, jos lauantaina sataa
Kutsu tulee foorumille edeltävänä keskiviikkona sääennusteiden tarkennuttua; seuratkaa foorumia ja välittäkää tietoa eteenpäin
Lounas syödään haarukalla ja veitsellä  thumbsup1
Reitin varrella voidaan pysähdellä kahville tai peräti katsomaan jotain mielenkiintoista kohdetta (ei minun tapaista, mutta olkoon menneeksi).

Mitä mieltä ollaan asiasta eli jatkanko valmistelua?


Kyllähän olen mukana, jos vaan säät sallii. Onhan myös hienoa tutustua myös muihin jäseniin.

 rd11  21.gif  :) onko huomenna tapaaminen mallimkaisissa taas ISOLLA porukalla kahvilla.

Minä en tällä kertaa pääse mukaan, koska olen juuri lähdössä moporetkelle Turkuun.

Aikaisemmassa viestissä mainitsemani syysretki (n 270 km) on valmisteilla ja siitä lisää, kun sopiva viikonloppu löytyy.
Liian tarkka suunnittelu vain pilaa reissun!

30.08.18 - klo:14:00 #22 Viimeisin muokkaus: 30.08.18 - klo:16:17 käyttäjältä FF1pan
Lainaus käyttäjältä: mika.h - 29.08.18 - klo:20:39
rd11  21.gif  :) onko huomenna tapaaminen mallimkaisissa taas ISOLLA porukalla kahvilla.


??? onko tapaaminen taantuvasti?vai tänään? ainankin päivämäärä on jo ohi. rinning

Foorumin käyttö on jotenkin tosi sekaisin,mielestäni aiheet olisi oltava ajantasalla ja oikeissa aiheraameissa menee muuten vähä roiskimiseksi nämä kirjoittelut.
Vai onko joku erimieltä?
Alunperin on luotu aihepiirit missä mitäkin kirjoitellaan. thumbsup1

FF1pan kaikella ystävyydellä.

En osaa vaihtaa päivämäärää täksi päiväksi mutta kolme pannaristia oli nauttimassa , kun kyläkoulun talkoolaiset tarjosivat päätöskahvit. Voi sanoa , että pidot paranee kun väki vähenee  ei vaan hieno huomio ens kesää ajatellen .

Powered by EzPortal