Vaihdenäyttö

Aloittaja jarska, 27.04.09 - klo:16:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eipä kuitenkaan hätää. Kerroin murheestani Stormille ja sain sieltä paluuviestinä vastauksen. Vaihdenäyttöön on mahdollista ohjelmoida ylinopeustunnistus. Olin sen tehnyt vahingossa räpeltäessäni laitteen kanssa. Kun ajoin yli 90:n "ylinopeutta" vilkkuminen alkoi. Saatuani ohjeet deaktivoin toiminnon ja nyt näyttö on vakaa  vaikka kääntäs tupen nurin!! Kyllä tekniikkka on ihmeellistä!!

paas kysellen niksulta, niksulla on jonkin merkkinen vaihdenäyttö.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

22.12.10 - klo:19:05 #77 Viimeisin muokkaus: 23.12.10 - klo:14:58 käyttäjältä Obelixxx
Toi vaihdenäyttö kiinnostais ihan pirusti! Mutt huonoilla ohjeilla en käy tekee mitää, katotaan minkälaiset tulee  tänne foorumin sivuille, noissa kuvissa oli paljon johtoja, mutt mitäs sit  rinning

PS. Ny kun lisäsit kuviin tekstin nii selkis juttu ihan hitosti. Iso kiitos näin etukäteen!  bowdown

Vaihdenäytön kytkentä näyttää olevan työläämpi näissä vanhemmissa vuosimalleissa.
Valmistusvuosi 2008 ja uudemmat, niissä on valmis pistoke takapenkin alla.

Tuon kierroslukutiedon saa lyhyemmillä johtovedoilla myös mittarin takaa. Tuo johto tulee samanvärisenä mittaristolle saakka.

29.12.10 - klo:12:26 #80 Viimeisin muokkaus: 31.12.10 - klo:11:02 käyttäjältä Obelixxx
Laitoin tilauksen vetämään tosta vaihdenäytöstä, eiköhän kytkentä onnistu kun on hyvät ohjeet tässä foorumilla!
Vaikka mulla on pyörä rekisteröity 2008, nii toi mun pyörä on valmistettu 2006, muistakaa kattoo omanne, että tulee oikee osa tilattua!

PS. Ny on anturi tullut postissa, eli tuli Turusta asti vuorokaudessa kotiin asti, aika hyvin.

Siis toi ohjelmointi, keskituella kone käynnissä, joka vaihteella kierrokset 2000-4000....huh...ei voi kun toivoo että pysyy keskituella...vai olisko parempi tehdä kesällä toi ohjelmointi ja tiellä ajamalla?? 

Ohje: http://media.storm-motor.fi/uploads/ohjeet/X-type_kayttoohjeet.pdf

30.12.10 - klo:21:13 #81 Viimeisin muokkaus: 31.12.10 - klo:11:01 käyttäjältä Obelixxx
No nii sainpa ähellettyy pyörään kiinni ton nopeusnäytön  elina , kiitos ohjeista joita oli tossa edellä vaikka kuinka paljon.  bowdown

Muutamia huomioita: Kun ottaa nopeusmittarin "lasia" irti, nii ne isot ruuvit sieltä laidoilta tietty irti sekä pienet jotka on valojen korkeussäädön kohdalla ja sit vielä se valosäädön mutikka irti! Eipä tota kaatumarautaa tarvinnu ottaa irti, muutenkin sai yhdistettyy johdot toisiinsa.
Johdon juottaminen sinne johto kasaan jäi kyllä tekemättä, koska eipä siellä tilaa paljoo ole ja johdot hiton tiukalla, eli rosvolla laitoin, juotetaan sit jos ei toimi!
Johdon vedin mittaristosta sinne ales jalkatapin luo oikeelta puolelta, eli eipä tankkia tarvinnu irrotella/siirrellä minnee!

Jaaha...vaihdenäytön teippiliima onkin tosi hyvä näköjään, nyt vaihdenäyttö tuolla mittaristossa on irti....voi persus!
No täytyy liimata se paremmin kiinni!

02.01.11 - klo:14:29 #83 Viimeisin muokkaus: 25.03.13 - klo:12:46 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: jussi613 - 02.01.11 - klo:12:20
Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 02.01.11 - klo:12:10
Jaaha...vaihdenäytön teippiliima onkin tosi hyvä näköjään, nyt vaihdenäyttö tuolla mittaristossa on irti....voi persus!
No täytyy liimata se paremmin kiinni!

joo huomasin saman asian mutta laitoin bostikilla kiini luulin että olin vaan huonosti puhdistanut.teippi taitaa olla vanhaa...

Mä en alkanut edes yrittään sillä tarralla vaan laitoin surutta pikaliimalla kiinni.

02.01.11 - klo:18:23 #84 Viimeisin muokkaus: 02.01.11 - klo:21:41 käyttäjältä Obelixxx
Vaihdenäyttö irtos sen takii mittaritaulusta, koska en ollut tehny koloa mittariston sisimpää kehään, eli se paino johtoa vaihdenäytön juuresta ja nosti yläpään irti, liimassa ei ollut vikaa, kun se palautu ales nii en saannu sitä enää mitenkää irti, jotta olisin voinnu laittaa liimaa vaihdenäytön alle.

PS. En ihmettele jos tosta ei saa kukaa mitää tolkkua, nii kun väsäätte tota systeemiä itsellenne nii ei muutakun soittaa mulle ja kysellee suomennosta noihin mun pölötyksiin.

Eilen laittelin vaihdenäytön kiinni,foorumin hyvillä ohjeilla kävi
näppärästi.Kytkentä oli helppo,liitin vain kiinni takapenkin alle
ja hyvin toimii,nyt jää turhat kokeilut pois,jotta mikähän
pykälä siellä nyt olikaan sisällä. icon_mrgreen

Vielä kertauksen vuoksi: Eli vanhemmassa 1300-mallissa liitin on se musta liitin (ei kirkas) joka sijaitsee oikean puolen kaatumaraudan takana. Voi asentaa kun raottaa hieman sivukatetta ja nostaa tankin ylös. Apuna kannattaa käyttää pitkiä pihtejä joilla saa liittimistä hyvän otteen.
Ecu-boksi on takavalon takana ja sinne saa yhdistettyä tuon yhden piuhan helpoiten kun purkaa takavalon (ja mahd.tarakan) pois. Stormin sivulla on muut ohjeet suomen kielellä ja jokainen osaa asentaa kun toimii niiden mukaan. Kaikkiaan homma ottaa n. 1,5h kun ei hötkyile. Ite vetasin samalla 12V-pistokkeen hanskalokeroon kun tankki oli ylhäällä ja akku näkösällä.

respectii

Hei ! Tietääkö tai muistaako kukaan kuinka tuo 2002 pannarin vaihdenäyttö saadaan nollattua, sillä minulla se teki niin oudon tempun, että rupesi itsestään vilkkumaan joka vaihteella ajettaessa.
Kaikkea se horistessa teettää.

Laita pyörä käymään viiva siinä näytön keskellä nousee yläreunaan, kun nostat kierroksia
3000-4000 väliin ja pidät siinä niin kauan että näyttöön tulee C eli clear.
sammuta moottori ja kun käynnistät uudestaan niin pitäis taas toimia. thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 14.08.17 - klo:09:42
Laita pyörä käymään viiva siinä näytön keskellä nousee yläreunaan, kun nostat kierroksia
3000-4000 väliin ja pidät siinä niin kauan että näyttöön tulee C eli clear.
sammuta moottori ja kun käynnistät uudestaan niin pitäis taas toimia. thumbsup1
Suuret kiitokset näyttö taas toimii. thumbsup1  thumbsup1
Kaikkea se horistessa teettää.

Powered by EzPortal