Kaasuttimien seoksen säätö

Aloittaja Pannukakku, 18.06.13 - klo:08:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mitä teille on maksanut säädättää seokset?

Tään otsikon alle kysymys: onko kukaan laittanut kalifornian säätöjä pannarin kaasariin?

Manuaalista katselin, että neulojen alla on prikat muissa malleissa, mutta kaliforniassa niitä ei ole, eli käyvät siellä laihemmalla, varmaankin päästömääräysten vuoksi.
Pannarini tuntuisi olevan rikkaalla, ilmeisesti neulaputkien kulumisen vuoksi, ja ajattelin tuossa olevan helpon tavan korjata asia ja pienentää bensankulutusta.

Vähän boostausta. Pannu käy aikas rikkaalla noin tulpista päätellen. Onko kellään suositella jotain hyvää kaasuttimien säätöfirmaa pääkaupunkiseudulta?

Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 29.04.16 - klo:13:57
Vähän boostausta. Pannu käy aikas rikkaalla noin tulpista päätellen. Onko kellään suositella jotain hyvää kaasuttimien säätöfirmaa pääkaupunkiseudulta?


MJL Huolto, Malmilla!
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Powered by EzPortal