ABS valo vilkkuu!

Aloittaja make12, 29.06.11 - klo:09:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ny tarttis hyviä neuvoja!
abs valo vilkkuu aina kun laittaa pyörän käyntiin.
olen yrittänyt lukea vikakoodit mut jostain syystä se ei ala lukemaan sitä.
Kokeilin toista akkua mut ei auttanu.
Käytin katteet pois edestä ja käytin abs liittimet irti mut ei siel ollu hapettumaa!
Tämä vika ilmeni talven jäljiltä!

mikä vuosimalli?
minulla on -96 ja taistelin aikani abs - ongelmien kanssa. sitä perua minulla on yksi ylimääräinen abs - keskusyksikkö.
koodia en nyt muista, mutta se käy muutamiin vuosimalleihin.
jos ole pääkaupunkiseudulla, pistäydy, ihmetellään yhdessä.

honda - korjaamoista ei minulle ollut iloa. he olisivat alkaneet vaihtelemaan osia - alkaen tuosta keskusyksiköstä ( 1.900 € ).

minun vikani ilmeni siten, että valo jäi palamaan syyllinen siihen löytyi takapyörän tunnistimesta.
t.
make
0050-64409

En mä mitään noista abs:sta tiedä, mutta tuolla työn puolella noissa ajoneuvoissa abs valot palaa lähes jokaisessa pelissä. Mutta jarrut kuitenkin toimii jokaisessa.
Syynä noihin valojen palamisiin on juuri noissa antureissa olevat kosteus viat. jostakin syystä ne on noissa linjureissa "jokapäiväinen ominaisuus" ei paljoa edes huoltoon viitsi ilmoitella.

Tosin tuleehan siitä "epävarma olo" kun varoitusvalo palaa eikä ole satavarma toimiiko vai ei. Jarrut on sitten vaan perinteiset lukkiutuvat jos se abs ei syystä tahi toisesta toimi.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Vm.95
Olikohan kallis tuo abs antura?
Mistä niitä saa?
Yritin yleismittarilla mittailla tuota anturaa jo ennemmin mut en kyl saanut siihen minkäänlaista oomi lukemaa!

saa niitä useastakin paikasta.
minä tilasin hollannista ( cms ). maksoi tuo yli 2 sataa. oikein helppo vaihtaa. vaihdoin samalla ne mitkä lie kumityynyt ja meno kyllä jonkin verran tasaantui.
meillä on luultavasti sama keskusyksikkö. jos se on rikki, saat minulta edullisesti käytetyn, mutta testatun ja toimivan.

ohmilukemista en ole varma. kertovat, että sen tulisi olla 19 mohmia, mutta....

edellä kerrottu - voi ilmankin olla -  pitää paikkansa. pyörässä on normaalit, lukkiutuvat jarrut. käy kokeilemassa hiekkatiellä.
se vilkkuva valo tosin käy silmiin. ja siihen on itämainen korjauskonsti; mustaa teippiä päälle tai lamppu irti.

puhelinnumeroni tuli näköjään väärin. edellisessä viestissä. oikein on 050-64409
t.
make

Powered by EzPortal