Pannarin /1300 cc, vm. 2007, polttoainemittarin näyttö

Aloittaja Tynha, 31.08.12 - klo:11:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ongelmana on, että polttoainemittarin polttoainemäärän 2- ja 3 - segmentti ei poistu loogisesti polttoaineen vähentyessä.  Mittari toimii muutoin oikein ja viimeinen segmentti alkaa vilkkumaan, kun polttoaine on riittävän vähissä.  Onko ollut vstaavia ongelmia ja jos on niin mistä vika on löytynyt?
Hartsa

Tervetuloa bensamittariongelmaisten joukkoon. hat1

Olet nyt kolmas pannaristi joka ihmettelee samaa ongelmaa. (mina sekä lehtonen). Olen itse järkeillyt toktoktok (mikäli se on mahdollista), että vika olisi ylemmän tankin anturissa. Olen ajatellut tutkia asiaa tarkemmin kunhan ajokausi päättyy, ellei sitten joku viisaampi ehdi selvittämään tätä ongelmaa ensin.

Terv awes

Kävin BikeWorld Raisiossa, säädettiin venttiilit samalla ne vaihtoi kytkin,jarru ja jäähdytin nesteet ennen reissua, Saariselän jälkeen on sitte aina yön jälkeen, kun pani on seissyt pitemmän aikaa,
kello jossain kohti yöllä pysähtyny ja A ja B trippi mittarit nollaantunu ???
kävin reissun jälkeen siellä kysymässä että oisko mahdollista että joku piuha olis jäänny laittamata tai löysässä, ei tienny, mut lupas ottaa yhteyttä maahantuojaan ja kysyä mikä vika vois olla ????

ei oo tullu vielä vastausta ? (kävin to.30.8.) saapi näkee koska ottaa yhteyttä, vai ottaako  >:(

Jouduttiinko venttiileitä säätämään vai riittikö vain tarkistus?

Sepeteus!
Tarkistapas sulake J 10A Battery clock backup. Luultavasti palanut, minulla oli sama vika ja forumilta apu löytyi.
Menkääpä pois eestä, että näkkee kuuleeko tässä

Lainaus käyttäjältä: niksu - 03.09.12 - klo:09:47
Jouduttiinko venttiileitä säätämään vai riittikö vain tarkistus?

Oikean puolen venttiiliä joka on kuulemma pahassa paikasa jouduttiin säätämään.

Lainaus käyttäjältä: TCG - 03.09.12 - klo:11:26
Sepeteus!
Tarkistapas sulake J 10A Battery clock backup. Luultavasti palanut, minulla oli sama vika ja forumilta apu löytyi.

kiitti. täytyypä tarkistaa sulake.

Lainaus käyttäjältä: TCG - 03.09.12 - klo:11:26
Sepeteus!
Tarkistapas sulake J 10A Battery clock backup. Luultavasti palanut, minulla oli sama vika ja forumilta apu löytyi.

Tarkistin sulakkeet, ei yhtään palanutta, mutta toisen sulakerasian kansi auki, kakkaa siellä ja sulakkeiden
kärjet vähän hapettuneet,raaputin veks ja laitoin aseöljyä kärkiin, saapi nähdä oliko siinä vika ???

Paljonko Sepeteuksen mopedilla on ajettu ja säädettiinkö ekakertaa?

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 03.09.12 - klo:20:14
Paljonko Sepeteuksen mopedilla on ajettu ja säädettiinkö ekakertaa?

Tarkistettu  47000 km ja nyt säädettiin oikenpuolen, kun ei ollu ihan oikeissa arvoissa 105445 km.

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 03.09.12 - klo:19:01
Lainaus käyttäjältä: TCG - 03.09.12 - klo:11:26
Sepeteus!
Tarkistapas sulake J 10A Battery clock backup. Luultavasti palanut, minulla oli sama vika ja forumilta apu löytyi.

Tarkistin sulakkeet, ei yhtään palanutta, mutta toisen sulakerasian kansi auki, kakkaa siellä ja sulakkeiden
kärjet vähän hapettuneet,raaputin veks ja laitoin aseöljyä kärkiin, saapi nähdä oliko siinä vika ???

Sepeteus: miten kävi? Onko pyöräsi pa-mittari pelittänyt tämän operaation jälkeen?

Nyt on 140000 km mittarissa ja välillä tuntuu että kaks viimeistä tolppaa menee tosi nopeesti ???
kunhan pääsen kokeilemaan niin katson miten pitkälle pääsee kun on kaks tolppaa ???
muuten on kello sun muut sulakkeitten puhdistuksen jälkeen toiminu OK.  thumbsup1

Ajoin pari tankillista , kun mittari 40 km kohdalla alkaa vilkkua niin ajelin noin 30 km ja tankille . Eka kerralla meni 26,5 l ja tokalla 27,2 l . molemmilla matkaa oli ajettu 550 km . Pannarissa pitäis olla 29 l tankki joka tarkoittaa , että mittarin voin ajaa ns. nollille . Älkää tehkö perässä ei taida kaikki mittarit edellisistä keskusteluista päätellen ole samanlaisia .

Taitaa olla "ominaisuus", kolme tolppaa jäljellä vaikka olen ajanut yli 350 km tällä tankillisella. Nollaan joka kerran tankatessa toisen tripin, ja suunnistan uudelleen tankille yleensä vasta 400 km jälkeen. Toisaalta se viimeisten kilometrien lukema pitää varsin hyvin kutinsa. Olen parina syksynä ajanut tankin kuivaksi ja melkein kotiovelle olen päässyt. Kanisterista muutama desi bensaa, ettei nyt sentään työntää tarvitse.

mittari näytti viimeksi 30km ja tankkiin meni 27 l ......

Eli aika hyvi tietää ..Toistaiseksi.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Powered by EzPortal