PYÖRÄN KUSKAUS EUROOPPAAN

Aloittaja MarkkuK, 18.01.11 - klo:15:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

18.01.11 - klo:15:04 Viimeisin muokkaus: 18.01.11 - klo:19:36 käyttäjältä MarkkuK
Mitähän maksaa edestakainen ST1100 ja Gold Wingin kuskaus esim Frankfurtiin tai Muncheniin? Ajatuksena olisi lentää itse paikalle ja jatkaa sitten alpeille ja Sveitsin ja Monacon kautta Etelä-Ranskaan. On nuo laivat, Via Balticat ja Ruotsin tympeät tiet tulleet tutuksi ja aikaa ei viitsisi tuhlata myöskään Saksan läpiajoon. Netistä kyllä löytyy palveluntarjoajia, muttei hintoja.

Moi!!

Kyselin itse samaa suuntaan mopon kuljetuksia. Ei löytynyt tällä hetkellä muita kuljettajia kuin http://www.easy-rider.fi/. Hinnat parilta muulta, ST 1300 yksi suunta ovat karkeasti 500-600€ luokassa. MP-messulla pitäisi olla tähän suuntaan joku uusi tarjoaja. MC-cargon Lapinahon on laittanut homman jäihin, toistaiseksi.
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA


19.01.11 - klo:00:41 #3 Viimeisin muokkaus: 19.01.11 - klo:19:57 käyttäjältä serekki
Mä en tiedä ku mul ei oo kokemusta matkustamisesta, mä vaan lastaan noita kippoja, mut ainakin FINNLINES tarjoo matkustajapalveluja. Kandee varmaan silti kysellä myös muilta varustamoilta...

muoksis:Raumalta pääsee ainaki Saksaan, Puolaan. Epsanjaan...
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Mikähän se uusi firma on? Yritin katsella näytteilleasettajalistaa, mutta en ainakaan nimistä äkkiseltään löytänyt asiaan viittaavaa. Tarkoituksena on mennä Rivieralle Sveitsin ja Monacon kautta, eikä viitsisi kuluttaa aikaa laivoilla tai ruuhkissa. Pyörän noutopaikka saisi olla Ryanairin Tampereelta lähtevien lentojen läheisyydessä.
Mutta voi olla, että päädytään sittenkin Tallinki Superfastiin ja ajetaan Saksa taas läpi, vaikka kuinka tympäsee.....
     

19.01.11 - klo:22:36 #5 Viimeisin muokkaus: 20.01.11 - klo:20:43 käyttäjältä Markku 43
Itse sain hinnan Motologistikalta Tampereelta Italiaan 590,- asiallisen oloisesti pakattuna.
Vastaus tuli näin:
Tampere terminaali - 36077 Altavilla Vicentina, Italia:
1 kpl Honda Pan European ST1300, Lastaus 240*100*155cm telineeseemme

Hinta: EUR 590,- (Vienti) 1 pyörä ja jos lähtee 2 niin 490,- per pyörä, (pareittain on kuulemma halvempaa kontin koon takia)

Hinta sisältää arvonlisäveron, pyörän sitomisen telineeseen, lastaamisen rekkaan, kuljetuksen Italiaan (ajovarusteineen) ja purkamisen rekasta terminaalissa Italiassa sekä säilytyksen terminaalissa 1-3 vrk veloituksetta.
Hintaan ei sisälly kuljetusvakuutusta. Jos vakuutusyhtiönne täyskaskoon ei sisälly kuljetusvakuutusta pyörän täydestä arvosta, otamme tämän erikseen kuljetusta varten.


Aion lähteä ensi kesänä tämän reissun eli Rayanairilla perässä ja 70km junamatkan jälkeen Vicentinassa pyörä alle ja kenties käynti Venetsiassa mutta sen jälkeen Dolomiitttien läpi Saksan Swartwaldiin joka on myös todella hienoa ajoseutua..ja sieltä hiljalleen ylöspäin ...Rostockista laivalla takaisin.

Kerään porukkaa mukaan ja tinkaan juuri määräalennuksia ..saa nähdä saako 

Ei tuo kovin huono ajatus varmaan ole.
Näkyy tuo lastauspaikka olevan aika lähellä Venetsiaa, jonne eukko on ollut jo parilla reissulla vailla.

Aika suolanenhan tuo hinta pyörän kuskauksesta on...
Oliko puhetta vaikuttaako pyörän koko hintaan?
Kaverilla kun on Wing, eli paljon Pannaria raskaampi pyörä....

Tarkistellaan messuilla heidän osastolla, he antoivat kontin mitaksi  "Lastaus 240*100*155cm telineeseemme" Pan Europeania varten..

Powered by EzPortal