Mikä mikä ihme on keulaputkissa...

Aloittaja Pannukakku, 19.05.12 - klo:16:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

...kun öljyt eivät meinaa pysyä sisällä millään? Vaihdoin liukuholkit ja stefat pari vuotta sitten ja pelkät stefat vuosi sitten mutta etevanne ja alaputket senkun likaantuvat vuotavasta öljystä. Mitähän kummaa mahdoin tehdä väärin?

19.05.12 - klo:17:24 #1 Viimeisin muokkaus: 19.05.12 - klo:18:57 käyttäjältä Meesse
Kerroppa onko ABS malli vai ei ?

Laitoitko oikean määrän öljyä,abs mallissa kummassakin oma öljymäärä,siis putkissa,miten mittasit öljyn korkeuden? kerroppa onko abs vai ei nii katon manuaalista sulle määrät ym

Minulla kävi Stormin tiivisteillä vähän samalla tavalla, ostin sitten Hondan omat ja nyt pitää, tiedä sitten ?

Lainaus käyttäjältä: Meesse - 19.05.12 - klo:17:24
Kerroppa onko ABS malli vai ei ?

Laitoitko oikean määrän öljyä,abs mallissa kummassakin oma öljymäärä,siis putkissa,miten mittasit öljyn korkeuden? kerroppa onko abs vai ei nii katon manuaalista sulle määrät ym

ABS vuodelta -92 eli täysin samat osat kuin ei-ABSissa. Öljyn korkeuden määrän mittasin kannuun ja korkeuden viivoittimella öljyn pintaa keulan ollessa irti. Olen varma määristä, muula on sama manuaali. Mutta en usko öljyn määrän olevan vika sinänsä sillä väärä määr¨ä saa keulan toimimaan huonosti ja törkeän suuri määrä lentää pihalle. Mutta jos öljyä on oikein ja se valuu ulos niin kyllä se stefoihin viittaa. Muuten, voiteletteko te stefat ennen asennusta ja jos voitelette niin millä?

Taidan hankkia Hondan omat stefat itsekin, nyt putkissa on tarvikkeet.


Omat iskarit huollatin ammattilaisella, ei hyväksynyt itse viemiäni stefoja. Oli mitannut ja ei sopivat.
Pannariin käypäset olin hommannut. ashamed





Powered by EzPortal