Onko kokemuksia tarvikesatuloista?

Aloittaja Pannukakku, 14.05.09 - klo:13:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mulla on kiinni alkuperäinen satula, ja jotenkin reidet ovat tupanneet puutumaan tai hiertymään... Olen ajatellut sijoittaa moderniin geelisatulaan, mutta koska ne ovat uusina kalliita niin ajattelin kysyä kokemuksia...

Ainakin amerikkalaisen Saddlemenin Stealth -satula näyttää hyvältä, mutta maahanatuojaa sillä ei Suomessa ole.

Tossa olis linkki toiseen juttuun

Osa kavereista tulee Ähtäriin siellä mahdollisuus ehkä koe istua miltä tuntuu omaan persiisiin. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Tässä on jo muutama juttu satuloiden ympärillä mutta löytyi tällaisia jotka sopivat molempiin merkkeihin.
Varsinaisia norsun korvia. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Tässä on jo muutama juttu satuloiden ympärillä mutta löytyi tällaisia jotka sopivat molempiin merkkeihin.
Varsinaisia norsun korvia. thumbsup1

Mun mielestä karmeita nuo Russelin tekoset, ei ainakaan pannariin sovi yhtään, sori jos jollain on :compress:

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Tässä on jo muutama juttu satuloiden ympärillä mutta löytyi tällaisia jotka sopivat molempiin merkkeihin.
Varsinaisia norsun korvia. thumbsup1

Ei mulla ole noin perverssin näköisiä jenkkisohvia edes olohuoneessa... mutta kiitos tästäkin näkemyksestä. Tumpelo netinkäyttäjä kun olen, en osaa linkkiä tehdä, mutta www.topsaddlery. com tai mikälie löytyy ranskalainen satulapaja joka esittää useita värivaihtoehtoja, ompeleitä ynnä muuta muuteltava mutta ei nähtävästi geelisatuloita. Toinen juttu, mistä otan selvää ovat kotimaiset satulasepät.

Lainaus käyttäjältä: "Pannukakku"Tumpelo netinkäyttäjä kun olen, en osaa linkkiä tehdä


Pssst,--->Kliks  thumbsup1

Powered by EzPortal