takapyörän laakerin kunto?

Aloittaja harza, 20.04.10 - klo:18:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JOs Perzan eturenkaan vaihtoon on vielä aikaa niin kannattaisi kyllä vaihtaa ne etupyörän laakerit ensin. Ainakin minun pyörästä ne etummaiset laakerit oli sitäpaitsi vielä huonommat.

Lainaus käyttäjältä: MakePan - 13.08.12 - klo:23:58
JOs Perzan eturenkaan vaihtoon on vielä aikaa niin kannattaisi kyllä vaihtaa ne etupyörän laakerit ensin. Ainakin minun pyörästä ne etummaiset laakerit oli sitäpaitsi vielä huonommat.

Jes. Ajattelinkin, että koska mulla on melkein uusi etunen, niin talven aikana on hyvin aikaa värkkäillä uudet laakerit. Tälle syksylle ei varmaan hirveitä kilometrimääriä enää kerry. Jänkhällä pitäis vielä pyörähtää!
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Hah  hat1 mää kauhiast ihmettelen noit laakerien kulumisia, mun panil on ajettu jo 110000 km
ja laakerit on ihan kunnossa, jus laitettiin uus takanen ja käytiin läpi, ei mitään vikaa ???
Vaan auttaisko se et mul on toi peräkärry ja painavammat kamat ja yleensäkin kamat siellä,
ei oo paino panin päällä. 110000 km ja kärry ollu peräs 92000 km, tiedä häntä sitte ??? 062802jumpie

Ihan ajettavassa kunnossa olisivat olleet vielä ties kuinka pitkään,
mutta siinäpä se kun ei tiedä miten pitkään ?
niin mieluimmin ne vaihtaa kotinurkissa varmuuden vuoksi kun esim. keskellä jänkää. eeeiii

Lainaus käyttäjältä: HAKKE - 06.09.12 - klo:22:10
mieluimmin ne vaihtaa kotinurkissa varmuuden vuoksi kun esim. keskellä jänkää. eeeiii

Ennakoivaa huoltoa. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Pitkään hiljaiseloon tällä sivulla uutta asiaa laakereista.  Omassa 1100st vm. -98 tuo 150 tkm tuli täyteen ja kun takarenkaan vaihto oli myös listalla ennen pidempää etelänmatkaa, päätin tarkistaa laakerit.  Ja kas kummaa, niissähän oli jo ongelmaa havaittavissa. Laakerikauppa on tuossa nurkan takana, niin takapyörä sinne.  Stefa hyllytavaraa 30x47x7cc eli kaksihuulinen stefa.  Toisen puolen yksirivinen laakeri 6204-2rs ja C3 eli vähän tiukempi laakeri kun nuo kierrokset ei ole ihan kampiakseli kierroksia... O-rengastus 60 x 2 ja 50,8 x 3,53 mm, kannattaa vaihtaa - pysyy rasvat siellä missä pitääkin.  Hinnakkain oli tuo 5204-2RS laakeri, mutta laatuakin oli pelissä.  Paketti meni himpun yli 100 euroa, joten nyt saanee olla huoletta seuraavan 80 tkm.  Paitsi että renkaita saa vaihdella muutaman tähän kilometrimäärään.  Ja yv:llä saa liikkeen nimen - kun en ole varma saako täällä mainostaa....
Dream 250 -64
CB 350 twin -77
Z 650 -81
Z 1000 st -80
ER 5  -98
Z 1100 st -84
250 cross  -
GTR 1000 -86
GTR 1000 -88
FJR 1300 -02
ST 1100 -94
ST 1100 -98

Powered by EzPortal