Hartiat väsyy

Aloittaja väkä, 22.05.18 - klo:06:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eilen vähän pitempi siivu pyörän päällä n.550km ja lapojen väliin selässä tulee oireita.Tämä ei ole yksin pannarin ongelma minulla FJR oli sama homma voihan tämä olla henk kohtaistakin mutta miten muilla onko esim. tangonkototuspala auttanut tähän

Ajatko pleksi ylhäällä, jolloin ilmavirta pyörähtää selän puolelle "painamaan"?

Lainaus käyttäjältä: väkä - 22.05.18 - klo:06:01
Eilen vähän pitempi siivu pyörän päällä n.550km ja lapojen väliin selässä tulee oireita.Tämä ei ole yksin pannarin ongelma minulla FJR oli sama homma voihan tämä olla henk kohtaistakin mutta miten muilla onko esim. tangonkototuspala auttanut tähän
Tuttu oire minulla oli vastaavaa vaivaa pannarin alkuvuosina . Kipua piti oikein sietää , että pystyi parikin tuntia ajamaan yhteenmenoon . Vaikka kuinka kehutaan ajoasentoa se on kuitenkin mitoituskysymys ja itselle ei voi mitään tehdä niin hankin korotuspalat . Minulle niistä oli apua ja vielä vaihdoin pleksin ja ajan se ylhäällä niin tällä hetkellä ei ole ongelmia . Keskenkasvuisella tulee niin staattinen ajoasento mikä aiheuttaa syseisen vaivan ja siihen voi näillä muutoksilla vaikuttaa . Kelkkaillessa ukko heiluu sinne tänne ja lihaksisto saa hyvin happea niin ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Vanhaa sanontaa voi kuitenkin tähänkin käyttää - mikä käy äidille ei käy tyttärelle .

Ajan silleen että juuri näen plexin yli mittaa on ruhtinaalliset 173cm.Onhan se ajoasento himpun verran käsien päällä sitä korotuspalaa en ole vielä tilannut tyyris kokeilu jos ei toimikkaan käytettynä ei löydy mistään

Itsellä oli vähän samaa hartian väsymistä, tilasin korotuspalan ja ongelma hävisi ajo-asento muuttui tosi paljon
lakkasi takapuolikin puutumasta. Olen ajellut tankillisen yhdeltä istumalta monet kerrat.

Samoin ! Korotuspala muutti tosi paljon ajo / käsien asentoa vaikka ei ollukkaan kyse kuin
n.2,5 cm:stä ylös ja taakse, mulla vielä modattiin satula niin et otettiin 2 cm satulan päältä ja 1 cm sivuista
niin nyt yltää jalatkin kunnolla maahan Mä 172 senttinen persjalkanen.
horisko
siis kun korkeen kynnyksen yli kävelee niin saa varoa ettei tuu tikkuja takapuoleen. reps

On pienestä kiinni kun ajoasento / käsien kulma muuttuu vähänkin niin vaikuttaa uskomattoman paljon. rd11

Mistä olette tilanneet hinnat pyörii 170€ tietämillä+tullit USA

Sama vika rahikaisella pituutta 171 cm mutta hartijoihin kävi ajaminen pitemmillä matkoilla. Laitoin viime kesänä korokepalan ja metsellerin satulan, niin eipä tiennyt enää viimesyksynä hartiakivuista, eikä puutunut silleen perse, kun tultiin 750 km päiväseltään Saariselältä Lapinlahdelle. Kolmesti taittiin juuva kahvit tullessa joista kerran tankkasin samalla.Suosittelen korokepalaa.
Kaikkea se horistessa teettää.

23.05.18 - klo:22:09 #8 Viimeisin muokkaus: 23.05.18 - klo:22:13 käyttäjältä IC 77
Lainaus käyttäjältä: väkä - 23.05.18 - klo:18:00
Mistä olette tilanneet hinnat pyörii 170€ tietämillä+tullit USA

Jos jenkeistä tilaa tulee kauppahinnan ja rahdin päälle vielä tulli ja Alv, tuo Alvi nostaa hintaa, se maksetaan myös rahdista/postikuluista.
Taitaa foorumilaiset tilata korokepalikat euroopasta, mielellään EU maasta niin alvia ei tule.
En tiedä kyllä firmaa mistä tilattu, foorumilaiset kyllä tietää.
Alkuperäisiä kelkan osia olen tilannut jenkeistä, niitä on ollut huonosti tarjolla euroopasta ainakaan halvalla.
Kannatti ainakin 1000 nelari Jammuun tilata osat jenkeistä vaikka tulli ja se pirun ALV nostaakin hintaa paljon, silti oli halvempi kuin marmoritiskiltä Suomessa.
Vasta tuli maasturiin osat Saksasta tarvikkeena, Suomen AD, osaset ynm.. Tarvike liikkeet myivät ei oota.
Samoin C70 Volvoon tarvitsin sumuvalon hajonneen tilalle, Suomesta ei käytettyä löytynyt, V ja S70 erilainen puskuri ja sumuvalo, tilasin briteistä 30 englannin rahaa maksoi rahteineen.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Ameriikasta tilasin omani, Helibars merkiltään en muista tarkkaa hintaa mutta kyllä se jonkun matkaa kolmattasataa maksoi tulleineen päivineen.En malttanut ostaa kalliimpaa versiota missä on pallukka valmiina naveille sun muille härveleille, tein sen sitten jälkeenpäin itse. En tiedä onko eri merkkisten palikoiden välillä eroja minulle on tämä sopinut hyvin.


Onko Pannarilla ajelu syy vai seuraus hartiakolotukseen?

Powered by EzPortal