Etustefat jälleen

Aloittaja jariii, 27.06.16 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Taas on ruvennut etustefat hikoilemaan joten vaihdon aika . Paljonko olette laittanut öljyä ja mitä laatua iskareihin , tehtaan mitta 62mm jättää minusta keulan liian pehmeäksi.Pyörä on ST 1300 vm-2006.

Lainaus käyttäjältä: jariii - 27.06.16 - klo:09:44
Taas on ruvennut etustefat hikoilemaan joten vaihdon aika . Paljonko olette laittanut öljyä ja mitä laatua iskareihin , tehtaan mitta 62mm jättää minusta keulan liian pehmeäksi.Pyörä on ST 1300 vm-2006.


10mm enemmän laitettiin mulle ja hyväksi muuttui...JA alkuperäisöljyä eli eikös se oo kymmppiä silloin....
ST-1300 A ja  -07 olis vuosi
Sähkö on sinistä ja sattuu sormiin!!!

Ymmärtääkseni on 10. Voisi kai kokeilla 15. Eli viskositeetin muutos.
Itsellä sama homma edessä. Lähtikö alapultit auki ilman isoa kompuraa/pulttikonetta?
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 28.06.16 - klo:21:46
Ymmärtääkseni on 10. Voisi kai kokeilla 15. Eli viskositeetin muutos.
Itsellä sama homma edessä. Lähtikö alapultit auki ilman isoa kompuraa/pulttikonetta?

Olen vaihtanut stefat useisiin eri merkkisiin pyöriin ja aina on alapään pultti auennut iskemällä puukepillä (harjanvarren pätkä) 1/4" T-vääntiöön. Iskarin alapäässä olevaan reikään olen laittanut sopivan holkin, jotta kuusikokärki pysyy suorassa iskun aiheuttamasta sivuvoimasta huolimatta.

Powered by EzPortal