renkaiden vaihto

Aloittaja AkiF, 18.05.11 - klo:10:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hei, olen uusi pannarin omistaja 1300 st 04. Renkaiden vaihtaminen on edessä. Mitä moinen lysti kustantaa. Joutuuko purkamaan äänenvaimentimesta lähtien, jotta saa vaihdettua.

takarenkaan vaihto.takalokari "kuralätkä" irti 4 kpl kuusiokoloruuveja.oik.pakoputki löysäksi niin saat taitetuu hiukan syrjään niin saat akselin vedetyy ulos. ja etupyörä onnistuu kun takarengas on irti. saat tunkkilla kevitetyy koneen alta niin jarrusatulat irti ja roikuumaan ja akseli irti

ps. muista tuki takaakselin alle ettei kipaa pois keskituelta tai kiristys liinalla keskituen lukkitus ettei väänny alta ja  22yikes.
eilen laitoin just uuden taka"paavon"ja jarrupalat kannataa samalla tarkastaa jarrupalat on vaan nyt helppo vaihtaa samalla jos tarve.helppo homma varovaisuutta vaan noiden tunkin/kipaamisen kanssa.voi muuten tulla kalliiksi toi kummi vaihtelu. thumbsup1

micelin pilotroad ct2 meni mulla vaihtoon alle 10tkm paineet oleet 0.3bar yli suosituksen silti vaan ei enään kelvannut mulle.nyt metzeler me880 alle katotaan kui kauvan kelpaa mulle sa_doh brigari ja misukka samaa paskaa...

Kiitos tiedosta ja huomioista. Yritän näilläohjeilla eteenpäin. Ostin mynetmotosta metzlerin 880:t. ainoa miinus toimituksessa oli, että jouduin laittamaan kahden viikon odottelun jälkeen s.postissa kyselyn "MISSÄ RENKAAT"
Viestiin vastattiin nopesti ja viikon päästä oli renkaat kotona.

Ja muista rasvata takapyörän kohdalla ne spoorit. Joka kerta.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Powered by EzPortal