Dual jarrusylinteri

Aloittaja väkä, 04.04.18 - klo:15:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Minkä verran se pieni dual syliteri pitäisi liikkua.Tämä että saisin testattua onko jumissa sormivoimin näin nopeasti ei ainakaan liikkunut kun irroitin satulan takapalat on lopussa ja ajattelin että olisiko tämän takia kuluneet

04.04.18 - klo:19:13 #1 Viimeisin muokkaus: 04.04.18 - klo:19:44 käyttäjältä väkä
Hyvin löytyi tietoa foorumilta kun ajan kanssa etsi dual sylinteristä ja jarrupalojen vaihdosta.Tämä vaan ihmetytti storm motorin sivulla erillinen maininta että vaihda aina kaikki jarrupalat yhtä aikaa eteen ja taakse?

Tuo Stormin ohje lihottaa vain liikkeen omistajan tilinauhaa.
Renkaatkin pitäisi uusia yhtäaikaa. Sekä moottoriöljyn vaihtokin vaatii erikois osaamista ja NASAn insinöörin.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Näistä jarruista vielä onko teillä ollut takapalat tasaisesti kuluneet minulla oli ulompi aivan finito sisemmässä oli vielä pintaa.Onkohan satula toiminut hyvin liikkunut jäi mieleen että olisiko pitänyt purkaa enempi ja putsata ne tapitkin?

Lainaus käyttäjältä: väkä - 05.04.18 - klo:10:09
Näistä jarruista vielä onko teillä ollut takapalat tasaisesti kuluneet minulla oli ulompi aivan finito sisemmässä oli vielä pintaa.Onkohan satula toiminut hyvin liikkunut jäi mieleen että olisiko pitänyt purkaa enempi ja putsata ne tapitkin?
Kyllä olis pitäny. Ja jotkut palat on vähän tiukkoja takaosastaan eikä liiku kunnolla, kuparitahnaa laitan aina sinnekin. Jarrujen puhdistusainetta 2-3 kertaa kesäs mäntiin ja mensselillä liikuttelua. Nämä olen rata-ajajilta kuullut, he kyllä herkistävät jarrut joka ajotapahtumassa. Joissakin takapaloissa pitää antaa hiukan hiomakonetta palojen reikätapittomaan päähän.

06.04.18 - klo:14:33 #5 Viimeisin muokkaus: 06.04.18 - klo:14:45 käyttäjältä väkä
Takajarrusatulan se isompi liukutappi oli ruosteessa.Dual sylinteri liikkui aivan hyvin kun paikallaan nosti tunkilla alalaidasta
Samalla laitoin silikoni rasvaa siihen.

Powered by EzPortal