Givi D184S pleksi

Aloittaja jusupov2002, 07.04.21 - klo:21:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tallilla, kun pannaria tarkastelin, panin merkille, että tuulilasissa oli kaiverrettuna GIVI.
Pienellä kuukkelihaulla löytyi Givi D184S edelleenkin myynnissä alkuperäisen pleksin paikalle enemmän tai vähemmän yli 100 euron hintaan.

Tämä lähti siitä, kun maailmalla valitellaan pannarin alkuperäisen katteen aiheuttavan metakkaa ja täristystä kypärään. Itse en syksyn lyhyillä ajeluilla huomannut moista lainkaan. Ja en ole edes poikkeavan pituinen lyhyempään tai pidempään suuntaan (172 cm nykyisellään).

Mulla on aikaisempaakin kokemusta GIVIn uskomattomasta kyvystä rakentaa esimerkillisen laminaarisen virtauksen tuottavia katteita. Onko tässäkin pannarin pleksin vääntelyssä italiaanot osanneet jotain, mikä ei Hondan laajalta insinöörijoukolta onnistunut????

Minun mielestä sellaista kaikille sopivaa pleksiä ei ole eikä tule. Meitä kuskeja ja kyytiläisiä on niin monen kokoisia. On pitkää ja pätkää, hoikkaa  ja vähemmän hoikkaa. Lisäksi yksin tai kahdestaan ajavat.

08.04.21 - klo:09:55 #2 Viimeisin muokkaus: 08.04.21 - klo:10:14 käyttäjältä jusupov2002
Sinänsä mikään ei koskaan ole paras kaikille. Meitä on vaan niin moneksi.
Mutta halusin kirjata oman kokemuksen ja jättää vinkin toisillekin pannaristeille, jos kärsivät ilmavirtausilmiöistä ja haluavat kokeilla jotain muuta. On mulla kokemuksia myös huonoista katevirityksistä, sekä Givin kamoilla että muiden valmistajien.

Tsekkailin arkistoja ja onhan näistä pleksivaihtoehdoista käyty täällä runsaastikin keskustelua. Mutta tuohon Givin ratkaisuun en löytänyt aikaisemmista keskusteluista kommenttia.

Powered by EzPortal